Veien til baby #1

CD 20
Innsettdag! Litt stress å komme seg dit til tida - skulle hente samboeren fra jobb, men jeg var litt sein så han begynte å gå for å møte meg... I feil retning :hilarious: Så vi brukte litt tid på å finne hverandre igjen. Men, rakk akkurat timen på tida!
Så viser det seg at jeg har drukket for lite i dag, for selv om jeg ikke hadde tissa på ca 4 timer så var det ikke helt nok urin i blæra. Jeg ble derfor satt på gangen for å drikke masse vann, så kom de og henta meg en halvtime senere. Da gikk innsettet bra, litt menssmerter men ellers helt fint. Så nå er jeg offisielt ruger! :love017

(Og har allerede tissa sånn 5 ganger etterpå på grunn av alt vannet jeg drakk)

CD 21 - rugedag 1
Da var det å overanalysere alt da. Litt trykk og stikninger nederst i magen, kanskje det jobber med noe? Herregud, man blir jo helt koko. Sa det til samboeren og han svarte at sannsynligvis er det 99% placebo og 1% at de rota inni der i går, og han har jo rett sånn sett! Men har landa på at jeg blir utrolig skuffa uansett om det ikke går, så da kan jeg like gjerne glede meg nå :dance018

Cyclogest har gått veldig fint så langt, har ikke ømme pupper en gang! Er noe gris da, men truseinnlegg tar unna det verste :joyful: Litt skummelt å ikke kjenne noe også - skulle gjerne hatt noe fysisk som viser at det er i gang liksom. Men forsåvidt greit å slippe bivirkninger, da.

Huff, ventetida er lang, tror nok ikke jeg klarer å vente 16 dager med å teste. Men skal holde i alle fall en uke til!

CD 23 - rugedag 3 - 7 (8?) DPO
Fortsetter å overanalysere alt :bag: Har definitivt kjent meg støl nederst i magen, murring og trykk. Men kan jo være alt fra placebo eller bivirkninger av cyclogest til graviditet. Dagene til testing er lange! Har jo testdag fra klinikken 17.4. (midt i påsken!), og kjenner det er lenge å vente. Regner jo med en eventuell positiv vil slå ut før det, men vet ikke helt når jeg skal begynne å teste... Bør vel vente til neste uke, men er vanskelig :nailbiting:

CD 23 - rugedag 3 - 7 (8?) DPO
Fortsetter å overanalysere alt :bag: Har definitivt kjent meg støl nederst i magen, murring og trykk. Men kan jo være alt fra placebo eller bivirkninger av cyclogest til graviditet. Dagene til testing er lange! Har jo testdag fra klinikken 17.4. (midt i påsken!), og kjenner det er lenge å vente. Regner jo med en eventuell positiv vil slå ut før det, men vet ikke helt når jeg skal begynne å teste... Bør vel vente til neste uke, men er vanskelig :nailbiting:
Åh, så spennende :love017 Det var veldig sen testdag fra klinikken da, så lenge kan du da umulig trenge å vente. Det ble ikke Ovitrelle på deg denne runden sant, så du slipper å tenke på om en eventuell positiv skyldes den?

Så spennende med det første innsettet ditt! Krysser fingrene og heier på lille blastoen :joyful: :Heartred
Tusen takk! :Heartred

Åh, så spennende :love017 Det var veldig sen testdag fra klinikken da, så lenge kan du da umulig trenge å vente. Det ble ikke Ovitrelle på deg denne runden sant, så du slipper å tenke på om en eventuell positiv skyldes den?
Nei, endte opp med å ikke trenge ovitrelle så trenger heldigvis ikke å teste den ut. Sykepleier på avdelingen sa også at det var mange som testet noen dager før og det var helt greit... Kjenner hodet mitt vil vente til 12-14 DPO, mens følelsene ville starte i går :hilarious:

Nei, endte opp med å ikke trenge ovitrelle så trenger heldigvis ikke å teste den ut. Sykepleier på avdelingen sa også at det var mange som testet noen dager før og det var helt greit... Kjenner hodet mitt vil vente til 12-14 DPO, mens følelsene ville starte i går :hilarious:
Det er jo veldig deilig i alle fall! Men altså, er det vanlig at de skal ha deg til å teste så sent som 20 DPO, eller hva det blir? Har ikke de fleste fått mensen innen da, gitt stabil syklus? Mulig det er noe jeg misforstår her, bare syntes det høres ekstremt sent ut :smiley-ashamed004 Så lenge holder ikke jeg når det er min tur i hvert fall!

Det er jo veldig deilig i alle fall! Men altså, er det vanlig at de skal ha deg til å teste så sent som 20 DPO, eller hva det blir? Har ikke de fleste fått mensen innen da, gitt stabil syklus? Mulig det er noe jeg misforstår her, bare syntes det høres ekstremt sent ut :smiley-ashamed004 Så lenge holder ikke jeg når det er min tur i hvert fall!
Ja, tror Porsgrunn har som standard å be alle teste 16 dager etter innsett, som jo blir 21 DPO når de setter inn 5-dagers. Men hørtes ut på sykepleier som at de var veldig vant med at folk testa tidligere, og også at det var relativt vanlig å få mens før du rakk å teste hvis du fulgte anbefalingen. Aner ikke hvorfor, men de vil vel kanskje slippe unna alle de kjemiske da :bored:

Ja, tror Porsgrunn har som standard å be alle teste 16 dager etter innsett, som jo blir 21 DPO når de setter inn 5-dagers. Men hørtes ut på sykepleier som at de var veldig vant med at folk testa tidligere, og også at det var relativt vanlig å få mens før du rakk å teste hvis du fulgte anbefalingen. Aner ikke hvorfor, men de vil vel kanskje slippe unna alle de kjemiske da :bored:
Såpass ja, det må jo nesten være derfor da. Da får du bare se hvor lenge du holder ut da, jeg blir imponert om du venter bare til 12 DPO :laughing002 Blir så spennende!!

Gratulerer!!!!!!
Åå gratulerer! Så spennende :love017
Hurra, gratulerer! :smiley-bounce022 :Heartred
Se her ja! Her skjer det ting ❤️
Oj her er det jo ingen tvil!! Gratulerer :happy093:Heartred
Fantastisk!!! Så glad på dine vegne :Heartpink

Tusen takk :Heartred :sad010 Klarer ikke helt verken tro på at det er strek eller tro det kommer til å gå bra ennå, så kommer nok til å teste litt videre og håpe alt jeg kan på at det øker som det skal :nailbiting:

CD 27 - rugedag 7 - 12 DPO
To dager siden sist test nå. Jobba heldigvis dag + kveld i går, så hadde ikke tid til å få særlig testetrang, men tok en til (vel, to til, en tidlig og en vanlig) i dag tidlig:

Morgen 12 DPO
1000002704.jpg

Sammenlignet med morgen 10 DPO
1000002697.jpg

Jeg begynner faktisk å tro at jeg kan være gravid :nailbiting: :sad010:Heartred

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp