Lykke til med innsett 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, så spennendeCD 23 - rugedag 3 - 7 (8?) DPO
Fortsetter å overanalysere altHar definitivt kjent meg støl nederst i magen, murring og trykk. Men kan jo være alt fra placebo eller bivirkninger av cyclogest til graviditet. Dagene til testing er lange! Har jo testdag fra klinikken 17.4. (midt i påsken!), og kjenner det er lenge å vente. Regner jo med en eventuell positiv vil slå ut før det, men vet ikke helt når jeg skal begynne å teste... Bør vel vente til neste uke, men er vanskelig
![]()
Tusen takk!Så spennende med det første innsettet ditt! Krysser fingrene og heier på lille blastoen![]()
![]()
Nei, endte opp med å ikke trenge ovitrelle så trenger heldigvis ikke å teste den ut. Sykepleier på avdelingen sa også at det var mange som testet noen dager før og det var helt greit... Kjenner hodet mitt vil vente til 12-14 DPO, mens følelsene ville starte i gårÅh, så spennendeDet var veldig sen testdag fra klinikken da, så lenge kan du da umulig trenge å vente. Det ble ikke Ovitrelle på deg denne runden sant, så du slipper å tenke på om en eventuell positiv skyldes den?
Det er jo veldig deilig i alle fall! Men altså, er det vanlig at de skal ha deg til å teste så sent som 20 DPO, eller hva det blir? Har ikke de fleste fått mensen innen da, gitt stabil syklus? Mulig det er noe jeg misforstår her, bare syntes det høres ekstremt sent utNei, endte opp med å ikke trenge ovitrelle så trenger heldigvis ikke å teste den ut. Sykepleier på avdelingen sa også at det var mange som testet noen dager før og det var helt greit... Kjenner hodet mitt vil vente til 12-14 DPO, mens følelsene ville starte i går![]()
Ja, tror Porsgrunn har som standard å be alle teste 16 dager etter innsett, som jo blir 21 DPO når de setter inn 5-dagers. Men hørtes ut på sykepleier som at de var veldig vant med at folk testa tidligere, og også at det var relativt vanlig å få mens før du rakk å teste hvis du fulgte anbefalingen. Aner ikke hvorfor, men de vil vel kanskje slippe unna alle de kjemiske daDet er jo veldig deilig i alle fall! Men altså, er det vanlig at de skal ha deg til å teste så sent som 20 DPO, eller hva det blir? Har ikke de fleste fått mensen innen da, gitt stabil syklus? Mulig det er noe jeg misforstår her, bare syntes det høres ekstremt sent utSå lenge holder ikke jeg når det er min tur i hvert fall!
Såpass ja, det må jo nesten være derfor da. Da får du bare se hvor lenge du holder ut da, jeg blir imponert om du venter bare til 12 DPOJa, tror Porsgrunn har som standard å be alle teste 16 dager etter innsett, som jo blir 21 DPO når de setter inn 5-dagers. Men hørtes ut på sykepleier som at de var veldig vant med at folk testa tidligere, og også at det var relativt vanlig å få mens før du rakk å teste hvis du fulgte anbefalingen. Aner ikke hvorfor, men de vil vel kanskje slippe unna alle de kjemiske da![]()
Gratulerer!!!!!!
Åå gratulerer! Så spennende
Hurra, gratulerer!
Fantastisk!!! Så glad på dine vegne
Gratulerer!!!!!!
Åå gratulerer! Så spennende![]()
Hurra, gratulerer!![]()
![]()
Se her ja! Her skjer det ting![]()
Oj her er det jo ingen tvil!! Gratulerer![]()
Fantastisk!!! Så glad på dine vegne![]()