Veien til 1+1 blir til 3!

Lykk1

Forelsket i forumet
Litt skummelt, men hopper i det!!
Jeg har vurdert frem og tilbake om jeg skulle lage meg en dagbok, sånn at jeg kunne ha litt oversikt og noe å se tilbake på. I tillegg tenker jeg det er fint å ha en siden til å lufte litt tanker. DU er hjertelig velkommen til å dele tanker og erfaringer sammen med meg <3 Jeg har satt veldig pris på andres dagbøker. De har vært fine å ha i vanskelige og fine perioder!


Jeg er 27 år, fra Oslo men bor på Østlandet. Min samboer er 29 år! Jeg jobber som helsepersonell. Vi bor i selveid hus og har en katt på 7 mnd. Vi har ingen barn fra før, så dette blir vårt første!


Deler min historie for dere som er interessert.

Jeg ble gravid i slutten av mai 2020. Vi hadde ikke gått inn for å prøve, men siden jeg ikke gikk på prevensjon, da kroppen min ikke tåler det, så visste vi jo at dette kunne skje. Da jeg var kommet til uke 6 (i juni) våknet jeg av en blødning, så skjønte at noe ikke stemte! Magefølelsen hadde riktig og beskjeden jeg fikk var at jeg hadde hatt en spontanabort. Hele verden raste for meg, selvom jeg vet at en spontanabort er ganske vanlig! Jeg brukte litt tid på å samle meg og innrømme ovenfor meg selv at jeg faktisk hadde mistet. Vi snakket masse sammen, var på sommerferie og ting begynte å løsne <3 Min samboer var fast bestemt på å ikke gi oss og at vi skulle fortsette å prøve. Derfor ble vi enig om å virkelig gå inn for å prøve! Så etter at syklusen min hadde gått tilbake til normalen, la vi inn alle aksjer fra august. Vi har hatt noen mnd der vi har hatt sex når det passer og ikke følgt så nøye med på eggløsning, men det fordi det går litt oppi hodet mitt og jeg trenger litt pauser. Det har ikke klaffet enda..


Symptomer jeg hadde før positiv test:

Harde ømme pupper

Unormalt mye utflod

Mens murring

Begynte å snorke dagen før ikm (om det er et symptom)

Kastet opp på ikm dagen




PP etter sa:

PP 1: negativ

PP 2: negativ

PP 3: negativ

PP 4: negativ