Veien mot spire

CD16

Denne måneden har jeg valgt ikke å bruke eggløsningstester. Ut fra symptomer på eggløsning kan det virke som den var en gang i går kveld, da ømhet nede i magen har bygd seg opp i løpet av uken og nådde et toppunkt i går. Vi kommer sikkert til å legge inn aksjer frem til rundt CD21, da det var da eggløsningen mest sannsynlig skjedde forrige måned, bare for å være på den sikre siden. Uansett er ikke forventningene så store denne måneden, da det ikke klaffet forrige måned selv om vi gjorde det vi skulle på de riktige dagene. Kjenner jeg har behov for å beskytte meg selv mot skuffelsen.

En positiv nyhet fra denne kanten er imidlertid at vi har kjøpt oss leilighet! Vi har handlet i nybygg som er under oppføring og forventet ferdigstilt andre kvartal 2019! Vår første bolig. Det føles veldig bra. Ikke minst at vi i nye leiligheten vil ha to soverom, og i mitt hode er dette selvsagt tiltenkt den høyt ønskede lille:Heartred
 
CD31 - 14 DPO - Spotting fra og med i går og negativ test i dag

Det klaffet ikke for oss denne måneden heller. Tung morgen i dag, litt godt å la tårene trille før man innstiller seg på å kjempe videre. Er mye å glede seg til med desember på trappene.
 
CD31 - 14 DPO - Spotting fra og med i går og negativ test i dag
Det klaffet ikke for oss denne måneden heller. Tung morgen i dag, litt godt å la tårene trille før man innstiller seg på å kjempe videre. Er mye å glede seg til med desember på trappene.
Ånei! Leit å se det ikke klaffa denne runden her heller.. Håper såå for neste runde <3
 
CD31 - 14 DPO - Spotting fra og med i går og negativ test i dag
Det klaffet ikke for oss denne måneden heller. Tung morgen i dag, litt godt å la tårene trille før man innstiller seg på å kjempe videre. Er mye å glede seg til med desember på trappene.
Huff, så kjedelig!:( Er godt å få det ut av og til, grine litt og se fremover. Helt innafor! Masse lykke til i ny pp:Heartbigred
 
CD1, PP3 med letrozol

Da kom TR i dag tidlig. Korteste syklusen jeg noen gang har hatt! :talk017
 
CD25

Ønsker alle prøvere her inne en fin julefeiring :Heartred Julehøytiden kan være ekstra tøff oss som så gjerne ønsker å utvide familien, men ingen kan ta håpet fra oss, og hvem vet, kanskje har et mirakel skjedd til neste jul:rendeer Ta vare på øyeblikkene du har nå og legg merke til det som er fint i og rundt deg.
 
CD25
Ønsker alle prøvere her inne en fin julefeiring :Heartred Julehøytiden kan være ekstra tøff oss som så gjerne ønsker å utvide familien, men ingen kan ta håpet fra oss, og hvem vet, kanskje har et mirakel skjedd til neste jul:rendeer Ta vare på øyeblikkene du har nå og legg merke til det som er fint i og rundt deg.
Fint skrevet :Heartred Følger spent med på hvordan denne pp'en din går :) Er du dpo nå siden den forrige var så kort? Jeg har selv time hos gyn om under 2 uker. Ustabile sykluser og prøvd i et halvt år. God jul da, og lykke til med denne pp'en :santa
 
CD25
Ønsker alle prøvere her inne en fin julefeiring :Heartred Julehøytiden kan være ekstra tøff oss som så gjerne ønsker å utvide familien, men ingen kan ta håpet fra oss, og hvem vet, kanskje har et mirakel skjedd til neste jul:rendeer Ta vare på øyeblikkene du har nå og legg merke til det som er fint i og rundt deg.
Det var fine ord :) Er helt enig med deg i at dette kan være en ekstra tøff tid for oss som prøver. Man hører jo fra alt og alle at "julen er barna sin tid", og da er det noe dritt å ikke ha et barn å dele det med. Ekstra irriterende når enkelte nesten mener at man ikke kan få julestemning uten barn:rolleyes: Da er det godt å ha andre oppegående prøvere å skrive med:Heartred

Ingen skal få ta fra meg "Tre nøtter til Askepott", julematen, og gleden over hvor heldig jeg er for det jeg har:rendeer
 
Fint skrevet :Heartred Følger spent med på hvordan denne pp'en din går :) Er du dpo nå siden den forrige var så kort? Jeg har selv time hos gyn om under 2 uker. Ustabile sykluser og prøvd i et halvt år. God jul da, og lykke til med denne pp'en :santa

Det stemmer at jeg mest sannsynlig er dpo nå! Antakelig 12-13 hvis egg løsning var da jeg antok Har ikke så store forhåpninger da jeg blir skuffet gang på gang selv med hormon-hjelp. Ustabile sykluser er ikke noe kjekt. Håper det ordner seg for dere snart. Takk for att du følger med! :)
 
Det var fine ord :) Er helt enig med deg i at dette kan være en ekstra tøff tid for oss som prøver. Man hører jo fra alt og alle at "julen er barna sin tid", og da er det noe dritt å ikke ha et barn å dele det med. Ekstra irriterende når enkelte nesten mener at man ikke kan få julestemning uten barn:rolleyes: Da er det godt å ha andre oppegående prøvere å skrive med:Heartred

Ingen skal få ta fra meg "Tre nøtter til Askepott", julematen, og gleden over hvor heldig jeg er for det jeg har:rendeer
Enig med deg at det er mye fokus på barn i julen, noe som jo er forståelig på en måte. Men det er en fin høytid uten barn også heldigvis :) håper du har en fin jul!:love017
 
Jeg kan ikke tro det!! Reiste på juleferie uten tester. Forventet mensen i går/i dag, som ikke dukket opp. Tenkte med meg selv at når har syklusen begynt å klusse seg til igjen.... har kjent stikninger i livmor-området, men det har jeg så og si kjent hver pp ved «innbilt» graviditet. Tok en test med en gang vi kom hjem i kveld, og dette lyste opp ganske kjapt!! Er helt i sjokk her, og utrolig lykkelige! Håper så inderlig dette går vegen:love017 lille september-spira vår:smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • ADFE8FC2-4190-4F1B-8D9A-CD0062E39FEE.jpeg
    ADFE8FC2-4190-4F1B-8D9A-CD0062E39FEE.jpeg
    212,1 KB · Visninger: 100
Jeg kan ikke tro det!! Reiste på juleferie uten tester. Forventet mensen i går/i dag, som ikke dukket opp. Tenkte med meg selv at når har syklusen begynt å klusse seg til igjen.... har kjent stikninger i livmor-området, men det har jeg så og si kjent hver pp ved «innbilt» graviditet. Tok en test med en gang vi kom hjem i kveld, og dette lyste opp ganske kjapt!! Er helt i sjokk her, og utrolig lykkelige! Håper så inderlig dette går vegen:love017 lille september-spira vår:smiley-angelic001
Så fantastisk! Gratulerer så mye:happy: Masse lykke til med svangerskapet:Heartbigred
 
Så fantastisk! Gratulerer så mye:happy: Masse lykke til med svangerskapet:Heartbigred
Tusen takk for det :) Håper spiren holder seg der inne hele vegen. Håper også at tredje runde med letrozol er det som skal til for dere også!! :smiley-angelic001
 
Leste gjennom dagboken din, og ble sååå glad da jeg så bilde av de positive testene! Gratulerer så mye :) For en fantastisk julegave :talk017
 
Beste romjulsgaven ❤️ Gratulerer ❤️
 
Back
Topp