Veien mot spire

Idag delte svigermor at et par som giftet seg rundt samme tid som oss, nå var blitt gravide uplanlagt. Litt overrasket hvor tungt jeg tar slike kunngjøringer. Det blir verre og verre for hver gang jeg hører eller ser noen på min alder bli gravid...
Jeg tenker det samme som deg. Jeg synes det er så utrolig urettferdig at alle andre får så lett barn. Jeg blir lett gravid, men spiren holder ikke lenge. Og venner og familie med og uten barn spør om vi ikke skal begynne å prøve snart, da det er på tide med barn. De vet jo ikke at vi faktisk prøver. Får bare lyst å brøle tilbake at de skal holde kjeft og at det faen ikke er så enkelt å bare ha sex uten prevensjon så blir det vipps en frisk og fin beibi etter 9 mnd. Håper at medisinene funker bra for deg og at dere snart er i gang med å dyrke frem et nytt familiemedlem :dummy1:;)❤️ Masse lykke til ❤️
 
CD25
Ønsker alle prøvere her inne en fin julefeiring :Heartred Julehøytiden kan være ekstra tøff oss som så gjerne ønsker å utvide familien, men ingen kan ta håpet fra oss, og hvem vet, kanskje har et mirakel skjedd til neste jul:rendeer Ta vare på øyeblikkene du har nå og legg merke til det som er fint i og rundt deg.
ja jeg går å håper på at jeg ikke kan drikke alkohol til neste jul, fordi jeg da ammer.. Det hadde vært drømmen :thumright:love7
 
Dagens tester! Den bla er 10 mlu, babyplan er 25 mlu, og en klart positiv eggløsningstest. :hilarious: Det tok litt tid før jeg sovnet i går, på tross av at jeg tror trøttheten har meldt seg... Ble liggende å fordøye det hele- at vi kanskje skal få oppleve å bli foreldre i 2019:love7
 

Vedlegg

  • 60984632-BDDA-42C1-B103-8D875EED580C.jpeg
    60984632-BDDA-42C1-B103-8D875EED580C.jpeg
    220,7 KB · Visninger: 92
4+4

Enda flere tester:hilarious: haddde jeg ikke vært her inne, så tror jeg at jeg aldri hadde komt på å teste mer etter å ha fått positiv:rolleyes: Det kan se ut som at spira fortsett er der, noe jeg forsåvidt også «kjenner» daglig. Mest uttalt er stikkingen som kommer og går. Ellers er brystene ømme og noe større..? Kjenner også tidvis litt halsbrann:shy:

I kveld går vi inn i 2019- som kan bli året vi får oppleve få en baby:dummy1::love017 Det er så fint å tenke på. Håper dere alle får en fin feiring og start på det nye året, og at dette vil bli året der ønsker oppfylles:Heartred
 

Vedlegg

  • 9A6A3EBD-540D-4288-8718-4FAB0B156E1F.jpeg
    9A6A3EBD-540D-4288-8718-4FAB0B156E1F.jpeg
    218,8 KB · Visninger: 83
Jeg kan ikke tro det!! Reiste på juleferie uten tester. Forventet mensen i går/i dag, som ikke dukket opp. Tenkte med meg selv at når har syklusen begynt å klusse seg til igjen.... har kjent stikninger i livmor-området, men det har jeg så og si kjent hver pp ved «innbilt» graviditet. Tok en test med en gang vi kom hjem i kveld, og dette lyste opp ganske kjapt!! Er helt i sjokk her, og utrolig lykkelige! Håper så inderlig dette går vegen:love017 lille september-spira vår:smiley-angelic001
Gratulerer så mye :Heartred:Heartred Dette var koselig lesing! :love7
 
5+1

Da har jeg vært på min første legetime i forbindelse med graviditeten. Legen mente at jeg har termin 5. september ut fra første dag i siste menstruasjon. Mine beregninger er termin 8. september med tanke på sykluslengde og når jeg regner med at eggløsning var. Tror jeg forholder meg til min beregning så lenge, hvertfall til vi har vært på ultralyd. Jeg har time hos gynekologen 15. januar, og håper da at vi kan få se lille spiren.

Ellers starter jeg i full "jobb" på mandag. Jeg er fortsatt student, men skal være i praksis hele dette semesteret, altså frem til og ut mai. I tillegg har jeg fast deltidsstilling tilsvarende 30 % i helgene. Er spent på hvordan arbeidsmengden skal gå nå som jeg er gravid. Det viktigste for meg er at det ikke er skadelig for fosteret. Legen mente vi bare måtte vente og se hvordan det gikk.

Ønsker dere alle en fin helg :love7
 
Gratulere så hjertelig mye med spiren i magen :) Når jeg leste nedover i dagboken din, tenkte jeg på at jeg håper at det klaffer for deg! Merket sterkt at dette er et etterlengtet barn :Heartred

Kos deg i graviditeten :)
 
Gratulere så hjertelig mye med spiren i magen :) Når jeg leste nedover i dagboken din, tenkte jeg på at jeg håper at det klaffer for deg! Merket sterkt at dette er et etterlengtet barn :Heartred

Kos deg i graviditeten :)

Tusen takk for gode ord:Heartred Vi gleder oss sånn til lille spiren vår kommer, om alt går bra:love7
 
7+1

Da har vi vært på TUL og fått se et bankende hjerte:Heartred For en fantastisk følelse! I følge mine beregninger var jeg 6+5, men vi ble satt frem til 7+1 i dag. Da er altså termin 5. september :love7

Ellers er jeg helt fin i formen. Eneste symptomet som jeg har hele tiden er ømme bryster. Jeg er nok også litt trøttere enn vanlig, men har ingen tegn til kvalme. :hello2
 
7+1

Da har vi vært på TUL og fått se et bankende hjerte:Heartred For en fantastisk følelse! I følge mine beregninger var jeg 6+5, men vi ble satt frem til 7+1 i dag. Da er altså termin 5. september :love7

Ellers er jeg helt fin i formen. Eneste symptomet som jeg har hele tiden er ømme bryster. Jeg er nok også litt trøttere enn vanlig, men har ingen tegn til kvalme. :hello2
Får håpe du slipper kvalmen:) Så koselig det må ha vært å se et bankende hjerte på UL!:Heartred
 
18+1

OUL i dag viste at vi venter en frisk liten gutt 5. september :dummy::Heartblue
 
Back
Topp