Veien mot spire

Så spennende. Håper CD 1 kommer veldig snart.
Er veldig greit å ha restlageret klart når tanta melder sin ankomst :)

Ja, ikke sant! :hilarious: Jeg har aldri opplevd positiv test på verken eggløsnings- eller graviditetstester. Håper litt tilskudd av hormoner er det som skal til!
 
CD 1, pp1 med letrozol
Endelig kom tr! Hurra :excited001 Så deilig å ha noe håndfast å forholde seg til i prøvingen. Veldig spent på fortsettelsen nå. Starter på letrozol på søndag!
 
Last edited:
CD6

Da har TR dratt sin veg, og jeg tar siste dose med letrozol denne PP i morgen. Krysser fingrene for at jeg får EL. :smiley-angelic002
 
C169D976-659D-418A-B974-5CA88A83A5D0.jpeg
CD 10

Da har jeg begynt å teste etter eggløsning. :nailbiting: Kjennes ut som det begynner å skje ting der nede og sist jeg var på toalettet var det kommet eggløsningsslim på papiret :hilarious: Spent på om jeg kan komme til å få min første positive eggløsningstest noensinne i løpet av denne uken!

:goodnight
 
Last edited:
Spennende! Gleder meg til å følge deg :cat:
 
CD14
Fortsatt ingen positive eggløsningstester her. Veksler mellom følelse av håp/håpløshet. Håper så inderlig at hordmontablettene skal hjelpe oss, samtidig som jeg frykter at heller ikke dette skal gjøre at vi blir gravide.:sad010
 
CD14
Fortsatt ingen positive eggløsningstester her. Veksler mellom følelse av håp/håpløshet. Håper så inderlig at hordmontablettene skal hjelpe oss, samtidig som jeg frykter at heller ikke dette skal gjøre at vi blir gravide.:sad010
Håper at EL snart kommer:) Vi skal prøve på Letrozol for første gang neste pp.
 
CD21

Ingen positive eggløsningstester (har testet morgen og ettermiddag/kveld). I morgen skal jeg ta blodprøve for å sjekke om eggløsning har vært. Jeg har hatt både smerter og slim. Smertene toppet seg i går og er helt fraværende idag. Fikk de sterkeste eggløsningstestene CD19, men ble ikke helt positive. Svakere i går og i dag. Spent på hva blodprøvene sier. Tenker uansett å stoppe testingen her, men fortsette med aksjer annenhver dag frem til svaret på blodprøvene foreligger. Noen som har opplevd å ha hatt eggløsning uten at testene har slått helt ut?
 
CD29 - anslagsvis 9DPO

Blodprøven fra CD22 viste at jeg mest sannsynlig har hatt eggløsning denne syklusen :happy090 Spent på å teste neste uke, men er samtidig innstilt på at det mest sannsynlig ikke har klaffet allerede første runde. Usikker på hvilken dpo jeg er på, men ut fra symptomene jeg hadde vil jeg anta at eggløsning skjedde 10. oktober, som vil si at jeg kanskje er rundt 9 dpo idag.
 
CD32 - 12 DPO

Blenda test her idag med 10mlu graviditetstest. Dermed er håpet ute for denne PP. Kjennes ekstra tungt i og med at dette var første PP med hormonhjelp. Håper TR kommer i løpet av uken slik at vi kan starte med ny PP ganske snart. Det som er positivt er at jeg mest sannsynlig hadde eggløsning, og bare det er jo fremgang :happy:
 
CD32 - 12 DPO
Blenda test her idag med 10mlu graviditetstest. Dermed er håpet ute for denne PP. Kjennes ekstra tungt i og med at dette var første PP med hormonhjelp. Håper TR kommer i løpet av uken slik at vi kan starte med ny PP ganske snart. Det som er positivt er at jeg mest sannsynlig hadde eggløsning, og bare det er jo fremgang :happy:
Noe nytt? Tanta på besøk?

Forstår godt at du syntes at det er ekstra tungt når man har det lille ekstra håpet fra Letrozol'en. Skal dere fortsette på Letrozol fremover også? Jeg skal begynne på det om noen dager :) Blir skikkelig drit hvis det ikke går nå heller:wacky:
 
Noe nytt? Tanta på besøk?

Forstår godt at du syntes at det er ekstra tungt når man har det lille ekstra håpet fra Letrozol'en. Skal dere fortsette på Letrozol fremover også? Jeg skal begynne på det om noen dager :) Blir skikkelig drit hvis det ikke går nå heller:wacky:

Ut fra antatt eggløsningsdag forventes menstruasjonen først i morgen. Har svak antydning til spotting idag, så regner med og håper at den også dukker opp da! Planen er å fortsette med letrozol frem til ny time hos gyn i januar hvis ingenting skjer før det. Hvis det stemmer at TR dukker opp nå i nærmeste fremtid kommer jo vi til å ligge ganske likt denne syklusen! Blir spennende å følge med. Håper det blir klaff for dere med første runde :smiley-bounce012 Skal du ha noe form for oppfølging undervegs av gyn denne syklusen?
 
Ut fra antatt eggløsningsdag forventes menstruasjonen først i morgen. Har svak antydning til spotting idag, så regner med og håper at den også dukker opp da! Planen er å fortsette med letrozol frem til ny time hos gyn i januar hvis ingenting skjer før det. Hvis det stemmer at TR dukker opp nå i nærmeste fremtid kommer jo vi til å ligge ganske likt denne syklusen! Blir spennende å følge med. Håper det blir klaff for dere med første runde :smiley-bounce012 Skal du ha noe form for oppfølging undervegs av gyn denne syklusen?
Ja, det er litt ekstra spennende å følge med hverandre når vi ligger nesten likt:D

Skal ta blodprøve på CD22, for å se om jeg har hatt EL. Passer helt supert, for papirene for IVF er kommet, og jeg må jo ta blodprøver for det også. Så da kan jeg ta to fluer i en smekk:happy: Mannen min tenkte å hive seg på når jeg skal ta blodprøven, så da slipper jeg til og med å dra dit alene.

Har du noe oppfølging eller blodprøver mens du tar Letrozol?
 
Ja, det er litt ekstra spennende å følge med hverandre når vi ligger nesten likt:D

Skal ta blodprøve på CD22, for å se om jeg har hatt EL. Passer helt supert, for papirene for IVF er kommet, og jeg må jo ta blodprøver for det også. Så da kan jeg ta to fluer i en smekk:happy: Mannen min tenkte å hive seg på når jeg skal ta blodprøven, så da slipper jeg til og med å dra dit alene.

Har du noe oppfølging eller blodprøver mens du tar Letrozol?

Akkurat det samme som deg, med blodprøver CD22;)
 
CD1, PP2 med letrozol

Da kom tr her idag. Denne syklusen varte 36 dager, noe som er mye kortere enn uten hormoner. Da er det bare til å stålsette seg for ny runde. Skal starte med letrozol CD3, dobbel dose også denne gang. :)
 
Back
Topp