Veien mot ny spire ❤️

Bra stigning. Hvordan går det med blødningen/spottingen? Har den gitt seg?
 
Jeg tror jeg sluttet å teste ofte i uke 6 :)
 
8+6, ny uke i morgen :) Jeg er i utrolig god form! Brekker meg en del om morgenen, men det er helt OK ;) Ellers trøtt, ømme/hardere/større pupper og en del merkelig smak- og luktesanser [emoji14] Ingenting å klage over [emoji173] Ser så veldig frem mot 10+4 nå, neste TUL... Måtte det gå bra, ellers blir det ei dårlig jul :(
 
Kvalmen har virkelig tatt seg opp nå denne uka... 9+3 i dag
18 dager til uke 12+0 og 8 dager til TUL. Hørt hjerte hjemme med nyinnkjøpt doppler i dag [emoji173]
 
Synd du er så kvalm :( Håper kvalmen gir seg snart.

Den dopler'n, er den vanskelig å bruke? Finner du lyden lett? Jeg er ikke gravid altså, jeg bare håper :)
 
Synd du er så kvalm :( Håper kvalmen gir seg snart.

Den dopler'n, er den vanskelig å bruke? Finner du lyden lett? Jeg er ikke gravid altså, jeg bare håper :)
Takk for det du :) Bedre i dag, svinger en del visst! Doppleren er veldig enkel i bruk ;) Lykke til!
 
10+2 i dag. Mye menssmerter siste dagene, kommer og går. Magen er utrolig treg og jeg føler meg enda trøttere enn jeg hr vært.. sovna på sofaen etter fokost :eek:
 
Julaften! Og vi er så lykkelige med en aktiv liten krabat i magen :) Nå skal nyheten spres til familie og venner ila jul og romjul [emoji173] God Jul til dere alle om noen stikker innom her på juledagen ;)
 
Back
Topp