Ja, var inne å sneik i dagboka di! Så spennende med to eggGår bra med meg mens jeg venter på oppstart av spray. Tiden går sakte, men den går fremover![]()
Ja, var inne å sneik i dagboka di! Så spennende med to eggGår bra med meg mens jeg venter på oppstart av spray. Tiden går sakte, men den går fremover![]()
Ja, var inne å sneik i dagboka di! Så spennende med to egg![]()
Så moro[emoji3] Her mangler vi stellebord, vogn og bilstol. Har kjøpt moseskurv og vippestol og masse masse klær.På plass er vogn og bilstol. Stellebord og bedside crib er påvei i posten![]()
Veldig gøy at det begynner å fylles opp jaSå moro[emoji3] Her mangler vi stellebord, vogn og bilstol. Har kjøpt moseskurv og vippestol og masse masse klær.
Ja koselig å kjøpe vogn[emoji4] Men det aller beste er å vaske babytøy og legge i plass og sette opp senga[emoji7] Gleder meg[emoji7]Veldig gøy at det begynner å fylles opp jaØnsker meg også mosekurv, hmmm.. men da blir det jo bedside, sprinkelseng (til senere) OG mosekurv [emoji14] er jo førstemann
Kjekkest å handle vogn, gled deg
![]()
Opp må man uansett men skjønner det er kjipt[emoji173]22+1 og tresiffra vekttall... Aldri vært så tung, gruer meg til neste legetime bare for å måtte fortelle vekta... 100kg blank i dagOpp 13kg siden positiv test...
25+4 [emoji7] sparkene har virkelig økt i intensitet. Kjenner baby både når jeg går, står og kjører bilPå fridager kjenner jeg han hele dagen, hsr sikkert bedre tid å kjenne etter da
![]()
Absolutt [emoji7] og snart er det diiin tuuur [emoji1]Herlig! [emoji5] for en fantastisk følelse! [emoji171][emoji92]