Ja, var inne å sneik i dagboka di! Så spennende med to eggGår bra med meg mens jeg venter på oppstart av spray. Tiden går sakte, men den går fremover
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, var inne å sneik i dagboka di! Så spennende med to eggGår bra med meg mens jeg venter på oppstart av spray. Tiden går sakte, men den går fremover
Ja, var inne å sneik i dagboka di! Så spennende med to egg
Så moro[emoji3] Her mangler vi stellebord, vogn og bilstol. Har kjøpt moseskurv og vippestol og masse masse klær.På plass er vogn og bilstol. Stellebord og bedside crib er påvei i posten
Veldig gøy at det begynner å fylles opp ja Ønsker meg også mosekurv, hmmm.. men da blir det jo bedside, sprinkelseng (til senere) OG mosekurv [emoji14] er jo førstemann Kjekkest å handle vogn, gled degSå moro[emoji3] Her mangler vi stellebord, vogn og bilstol. Har kjøpt moseskurv og vippestol og masse masse klær.
Ja koselig å kjøpe vogn[emoji4] Men det aller beste er å vaske babytøy og legge i plass og sette opp senga[emoji7] Gleder meg[emoji7]Veldig gøy at det begynner å fylles opp ja Ønsker meg også mosekurv, hmmm.. men da blir det jo bedside, sprinkelseng (til senere) OG mosekurv [emoji14] er jo førstemann Kjekkest å handle vogn, gled deg
Opp må man uansett men skjønner det er kjipt[emoji173]22+1 og tresiffra vekttall... Aldri vært så tung, gruer meg til neste legetime bare for å måtte fortelle vekta... 100kg blank i dag Opp 13kg siden positiv test...
25+4 [emoji7] sparkene har virkelig økt i intensitet. Kjenner baby både når jeg går, står og kjører bil På fridager kjenner jeg han hele dagen, hsr sikkert bedre tid å kjenne etter da
Absolutt [emoji7] og snart er det diiin tuuur [emoji1]Herlig! [emoji5] for en fantastisk følelse! [emoji171][emoji92]