Veien mot nr 2 etter alvorlig spiseforstyrrelse,vår dagbok<3

❤️Alt bra med lille prinsen Men mor sliter fremdeles mye med kvalme :(
Hvordan går det med deg?

Fremdeles?! Uff :( Var du like plaget forrige svangerskap?

Det går greit :) Jeg er veldig sliten og tappet for krefter om dagen så jeg prøver å slappe av mest mulig. Men det kunne jo ha vært verre! Jeg var på OUL i går og alt var bra med mageboeren ❤️
 
Fremdeles?! Uff :( Var du like plaget forrige svangerskap?

Det går greit :) Jeg er veldig sliten og tappet for krefter om dagen så jeg prøver å slappe av mest mulig. Men det kunne jo ha vært verre! Jeg var på OUL i går og alt var bra med mageboeren ❤️

Nei ikke så ille. Men slet mye med kvalme også! Denne gangen er verre da jeg spyr av alt :/

Åååh så gøy å høre,er det fortsatt en liten prins?
 
Nei ikke så ille. Men slet mye med kvalme også! Denne gangen er verre da jeg spyr av alt :/

Åååh så gøy å høre,er det fortsatt en liten prins?

Uff, så fælt :( Hvor langt er du på vei nå?

Det er en liten jente :) Han trodde det på TUL også men var ikke sikker. Nå var de veldig sikre :)
 
Uff, så fælt :( Hvor langt er du på vei nå?

Det er en liten jente :) Han trodde det på TUL også men var ikke sikker. Nå var de veldig sikre :)

Ja er litt vanskelig å skille mellom jente og gutt på TUL har jeg hørt. Men så gøy å høre at dere venter en liten prinsesse
Over halvveis endelig,21+2
 
Det gårkjempe bra med meg:) litt sent å svare nå men vi fikk lillegutt 10.11.17:) 3 uker før termin:) måtte settes igang da kvalmen var så ille.

Masse gratulerer til deg også❤️❤️

Nå er vi allerede igang med tredjemann(siste). Lillegutt er 10 uker allerede❤️

Gratulerer så mye :)
 
Da er vi igang med prøving nr 3,sistemann:)
Får håpe det ikke tar like langt tid som nr1 og 2.

Denne Prøving skal vi ikke tempe,kun eggløsningstest og sex annenhver dag.
Med nr 2 klaffet det etter pausemnd med letrozol,1 mnd før ivf samtale. Har fra før ei jente på 4,5 år og en gutt på 10 uker.

CD 15 og eggløsningsslim er på plass:happy:
Negativ el-test og såklart g-test!
7C6B2FEA-1249-441B-98E1-3B6FF674476F.jpeg
 
Last edited:
Back
Topp