Veien mot nr 2 etter alvorlig spiseforstyrrelse,vår dagbok<3

Huff, jeg blir alltid så lei meg når jeg leser at du er så dårlig, jeg håper bønna bestemmer seg for å være greiere med mammaen sin snart, man skal jo stråle som gravid [emoji173][emoji173] håper du blir bedre snart!!

Søt og god du er❤️❤️Er fremdeles veldig mye dårlig om dagen. Har rast masse ned i vekt. Men heldigvis får jeg hjelp fra sykehuset ❤️
Hvordan går det med deg?
 
Er fortsatt veldig dårlig :( spyr opptil 30-50 ganger om dagen og raser ned i vekt :/ blir helt sliten av dette. Var på ul igår og baby har det kjempe fint. Vokser helt perfekt sa legen. Selv om mor spyr så har baby det veldig fint❤️❤️❤️Hvordan går det med deg?

Herregud, så grusomt! :wideyed: Får du fortsatt intravenøst o.l så du får i deg noe næring? Men bra at babyen har det fint ❤️

Det går greit med meg :) Jeg er helt tom for energi og har veldig mye å tenke på. Sorg er vanskelig. Men det går ❤️
 
Herregud, så grusomt! :wideyed: Får du fortsatt intravenøst o.l så du får i deg noe næring? Men bra at babyen har det fint ❤️

Det går greit med meg :) Jeg er helt tom for energi og har veldig mye å tenke på. Sorg er vanskelig. Men det går ❤️

Ja :( jeg får næring via nesen :/ helt grusomt og gjør vondt syns jeg. Får også kvalmestillende intravenøst.

Huff a meg,det hørtes ikke noe greit ut for deg heller :/ nå har jeg ikke vært så mye i form til å lese i dagbøkene til de jeg følger med men har det skjedd noe?håper virkelig det ordner seg for deg❤️
Har du noen du kan prate med?
Håper du blir i tipp topp form igjen❤️❤️
 
Ja :( jeg får næring via nesen :/ helt grusomt og gjør vondt syns jeg. Får også kvalmestillende intravenøst.

Huff a meg,det hørtes ikke noe greit ut for deg heller :/ nå har jeg ikke vært så mye i form til å lese i dagbøkene til de jeg følger med men har det skjedd noe?håper virkelig det ordner seg for deg❤️
Har du noen du kan prate med?
Håper du blir i tipp topp form igjen❤️❤️

Uff, stakkars deg! :( Håper det blir bedre snart ❤️❤️

Det forstår jeg! :) Pappa døde 6. mars og det har vært ekstremt tungt. Jada, det har jeg ❤️ Tusen takk, kjære deg, og i lige måde! ❤️
 
Søt og god du er[emoji173]️[emoji173]️Er fremdeles veldig mye dårlig om dagen. Har rast masse ned i vekt. Men heldigvis får jeg hjelp fra sykehuset [emoji173]️
Hvordan går det med deg?
Krysser alt jeg har for at du merker bedring snart [emoji173][emoji173]
Vi har time hos hausken imorgen på fertilitetsjekk, tr kom som forventet, så har begynt med litt "naturlig" hjelp i form av fertilitets-te og bidronninggele [emoji4] tror ikke vi får noen overraskende resultater, men det er greit å ha en tanke fra en profesjonell part [emoji4]
 
Nå er det på tide at kroppen gir deg en liten pause! Men se det positive i det, nå er det verste ferdig før sommeren kommer for fullt;)

Hvor langt er du kommet nå?
Og når var det kvalmen satt inn støtet for fullt hos deg?
 
Nå er det på tide at kroppen gir deg en liten pause! Men se det positive i det, nå er det verste ferdig før sommeren kommer for fullt;)

Hvor langt er du kommet nå?
Og når var det kvalmen satt inn støtet for fullt hos deg?

Kvalme er helt ekstrem nå! Spyr så mye at jeg besvimte igår og ble innlagt. Fikk sett lille baby og lille baby hadde helt fint ❤️Hverken afipran eller zofran hjelper lengre så jeg vet ikke hvordan dette vil gå :'(

Jeg er 12+4 ❤️
Kvalmen kom for fullt i ca uke 6-7.
 
Hvordan går det med deg??[emoji173]️[emoji173]️

Hei søte deg❤️
Går ikke så veldig bra! Kvalmen er fremdeles helt ekstrem! Hverken afipran eller zofran hjelper lengre :'( besvimte igår så nå er jeg innlagt. Fikk sett en sprellende baby igår natt da jeg ble innlagt. Heldigvis hadde den lille helt fint❤️

Hvordan går det med deg? Snart oul❤️Er du spent eller?
 
Hei søte deg[emoji173]️
Går ikke så veldig bra! Kvalmen er fremdeles helt ekstrem! Hverken afipran eller zofran hjelper lengre :'( besvimte igår så nå er jeg innlagt. Fikk sett en sprellende baby igår natt da jeg ble innlagt. Heldigvis hadde den lille helt fint[emoji173]️

Hvordan går det med deg? Snart oul[emoji173]️Er du spent eller?

Åh huff, stakkar deg!! [emoji20] håper du kommer deg litt på sykehuset og at det snart går over. Og gratulerer så mye med 12 uker [emoji173]️[emoji173]️ jippi [emoji1] håper du kan nyte det snart.. men så godt å høre at bebis har det fint hvertfall [emoji7]

Det går bra med meg [emoji4] er superspent på OUL, gruer meg og gleder meg. Er urolig i hele kroppen [emoji38]
 
Forferdelig ille at du skal ha det sånn....skulle ikke tro det gikk an!

Men, hjerteligst gratulerer med over 12 uker! Håper det er andre trimester som skal til for deg!
Måtte det bli slutt på kvalmen!

Beste ønsker til deg :Heartred
 
Huff jeg får helt vondt av det! Forferdelig at du skal ha det sånn [emoji173][emoji173][emoji173] håper kvalmen stikker og gir deg litt fred [emoji173]
 
Huff :( god bedring!! [emoji173] husk at det kommer noe helt fantastisk ut av dette [emoji173][emoji173]
 
Forferdelig ille at du skal ha det sånn....skulle ikke tro det gikk an!

Men, hjerteligst gratulerer med over 12 uker! Håper det er andre trimester som skal til for deg!
Måtte det bli slutt på kvalmen!

Beste ønsker til deg :Heartred

Så utrolig koselig å høre fra deg kjære Gledeståre❤️

Har ikke vært pålogget på en stund da kvalmen tar helt knekken på meg.

Kvalmen har ennå ikke gitt seg og jeg er helt utslitt! Er 13+3 men igår besvimte jeg igjen og er nå på sykehus med intravenøst:(

Hvordan går det med deg?❤️


❤️❤️❤️

Huff jeg får helt vondt av det! Forferdelig at du skal ha det sånn [emoji173][emoji173][emoji173] håper kvalmen stikker og gir deg litt fred [emoji173]

Tusen takk kjære deg❤️❤️❤️

Huff :( god bedring!! [emoji173] husk at det kommer noe helt fantastisk ut av dette [emoji173][emoji173]

Tusen takk kjære deg! Du er god da❤️❤️
Hvordan går det med deg?
 
13+3 og idag er jeg innlagt igjen. Besvimte igår og nå igjen med intravenøst! Er såååå lei og helt Utslitt!

Klarer såvidt å være med frøkna engang! Hele første trimester har det vært så masse tårer og depresjon pga kvalmen.

Heldigvis har jeg verdens beste mann som passer godt på meg og er alltid så god og snill!
Flink er han også med frøkna da jeg ikke klarer noe annen enn do og sykehus :'(
IMG_8025.JPG
 
Back
Topp