Veien mot nr 2 etter alvorlig spiseforstyrrelse,vår dagbok<3

Jeg begynner å gråte når jeg leser dagboken din, det høres så utrolig kjipt ut!
Men det er veldig godt å høre fra deg, at spiren vokser og at du ihvertfall har en god mann og får hjelp på sykehuset ❤❤❤ sender deg masse klemmer!!
 
Så utrolig koselig å høre fra deg kjære Gledeståre[emoji173]️

Har ikke vært pålogget på en stund da kvalmen tar helt knekken på meg.

Kvalmen har ennå ikke gitt seg og jeg er helt utslitt! Er 13+3 men igår besvimte jeg igjen og er nå på sykehus med intravenøst:(

Hvordan går det med deg?[emoji173]️



[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️



Tusen takk kjære deg[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️



Tusen takk kjære deg! Du er god da[emoji173]️[emoji173]️
Hvordan går det med deg?
Takk for det du, alt bra her, noen er heldigere enn andre. Håper virkelig kvalmen bedres snart altså!! [emoji173]
 
God klem ❤️❤️
 
Jeg begynner å gråte når jeg leser dagboken din, det høres så utrolig kjipt ut!
Men det er veldig godt å høre fra deg, at spiren vokser og at du ihvertfall har en god mann og får hjelp på sykehuset ❤❤❤ sender deg masse klemmer!!

Nåååth du er god da kjære deg❤️

Nå ligger jeg på sykehuset med kvalmestillende intravenøst og det hjelper. Skulle bare ønske pillene var like effektive :/

Hvordan går det med deg❤️❤️?
 
Nåååth du er god da kjære deg❤️

Nå ligger jeg på sykehuset med kvalmestillende intravenøst og det hjelper. Skulle bare ønske pillene var like effektive :/

Hvordan går det med deg❤️❤️?
Hvis det hjelper så er det jo bare bra ❤❤
Går greit, 6 dpo og prøver wild yam, så jeg er visst veldig hormonell men np er faktisk troen skikkelig god!
 
Tenker på deg støtt og stadig [emoji173]️ alt du måtte gjennom for å få denne lille spira di åsså må du få denne dritten i tillegg.. mye som er ganske så urettferdig ☹️ nå håper jeg snart du blir frisk!! Stor klem [emoji173]️
 
Hvis det hjelper så er det jo bare bra ❤❤
Går greit, 6 dpo og prøver wild yam, så jeg er visst veldig hormonell men np er faktisk troen skikkelig god!

Huff håper virkelig det klaffer for deg snart altså❤️ Det fortjener du virkelig! Skal krysse alt jeg har for deg. Sist gang da det klaffet for meg brukte jeg både wild jam bidronning gel og babyklister ;) sender en melding på din innboks nå straks ❤️
 
Tenker på deg støtt og stadig [emoji173]️ alt du måtte gjennom for å få denne lille spira di åsså må du få denne dritten i tillegg.. mye som er ganske så urettferdig ☹️ nå håper jeg snart du blir frisk!! Stor klem [emoji173]️

Så nydelig og så god du er kjære deg❤️
Jeg er så glad for å høre at du venter en frisk og perfekt prins i magen❤️
Dette skal bli så spennende for dere❤️
Stor klem
 
Back
Topp