Veien mot målet...

CD24... 9 dpo...
I dag var murringene såpass sterke at jeg ikke lenger tviler på at det er tr som bygger seg opp for et nytt besøk.. måtte rett og slett ta en paracet når jeg kom på jobb :-/ angrer på at jeg ikke tok to, for smertene har ikke forsvunnet, de er bare redusert :-/
Fy F...! så urettferdig jeg syns det er at vi ikke får det til!! :'( :'(
Finnes så uendelig mange der ute som aldri i verden skulle hatt barn, og på toppen av det hele så er det mange av dem som får en hel haug! Urettferdig! :'(
 
CD25... 10 dpo..
Litt murringer i dag også.. men langt unna slik som i går.. i dag bare "merker jeg området".. i går måtte jeg ta to patacet 6 timer etter den ene jeg tok på morgenen..
Syns jeg bare kan hoppe frem til torsdag (ikm) og tr slik at jeg slipper mer murring :|
For så lenge tr ikke er komt så har jeg alltid et lite miniatyr-håp.. og det er bare unødvendig å la seg plages av..
 
Murringer er jo tegn til både tr og graviditet, så man vet aldri :p jeg håper du får 2 fine streker på testen din :D
 
Murringer er jo tegn til både tr og graviditet, så man vet aldri :p jeg håper du får 2 fine streker på testen din :D
Tusen takk! :-*

Håper så klart jeg også, men prøver å holde meg noenlunde nede på jorden til ikm :) har blitt så fryktelig skuffet så mange ganger nå :p
 
CD26.. 11 dpo..
Murringene er så milde at de innimellom er helt fraværende.. var veldig milde i går også.. kjenner forsåvidt (nesten) kun en slags strekking i lysken..
4 dager til ikm.. 4 dager til tr...

...men også 4 dager til ferie :-D
 
Fremdeles 11 dpo...
Murringene er vel egentlig borte.. hadde det ikke vært for at jeg er i dpo-land så hadde jeg ikke enset hele "livmor-området"...
Merkelige greier... men men.. greit å få logget alle mulige dpo-varianter slik at jeg har det til kommende pp'er :)
 
CD27.. 12 dpo..
Kan ikke lenger kalle det murringer, for det murrer ikke, det er mer som et jevnt "trykk" når det er noe.. kjente det godt når jeg sto opp i dag, men nå 3-4 timer senere så er det nesten borte.
Ser frem til at det skal bli torsdag og ikm... regner med tr kommer, men greit å slippe denne fryktelige "klamre seg til et bittelite håp"-følelsen som er fra EL til IKM, blir så sliten av det..
 
Tusen takk! :-*

Håper så klart jeg også, men prøver å holde meg noenlunde nede på jorden til ikm :) har blitt så fryktelig skuffet så mange ganger nå :p

Hehe, du er ikke akkurat alene om det :p
 
Hehe, du er ikke akkurat alene om det :p
Nei det er sant :p
men syns det kan bli vår tur snart, vi skal snart tre inn i pp 13 :(
Begynner å bli lei kan du si... :(

Trist å se at det ikke gikk for deres del denne pp forresten, så sterke tester som du hadde så trodde jeg virkelig det gikk veien!
 
Nei det er sant :p
men syns det kan bli vår tur snart, vi skal snart tre inn i pp 13 :(
Begynner å bli lei kan du si... :(

Trist å se at det ikke gikk for deres del denne pp forresten, så sterke tester som du hadde så trodde jeg virkelig det gikk veien!

Huff, pp13 er lenge :( jeg skjønner deg. Med første satt spira etter 5år :) andremann satt 13 mnd etter førstemann (pp2) :D

Jeg ble bekymret siden testene ikke ble sterkere liksom, men ja de var veldig sterk til å ikke være noe :/ det er trist, men jeg var på en måte forberedt på noen pp'r før det klaffet :p kroppen min har vært igjennom mye di siste årene, miste mamma når jeg var høygravid i 2014 å nå døde pappa 22.6.2016. Veier 51kg nå så det er mye som må forbedres før kroppen er klar ;)
 
Huff, pp13 er lenge :( jeg skjønner deg. Med første satt spira etter 5år :) andremann satt 13 mnd etter førstemann (pp2) :D

Jeg ble bekymret siden testene ikke ble sterkere liksom, men ja de var veldig sterk til å ikke være noe :/ det er trist, men jeg var på en måte forberedt på noen pp'r før det klaffet :p kroppen min har vært igjennom mye di siste årene, miste mamma når jeg var høygravid i 2014 å nå døde pappa 22.6.2016. Veier 51kg nå så det er mye som må forbedres før kroppen er klar ;)
Huff huff huff! Var nå ikke måte på hvor mye du skulle måtte gå igjennom! :eek:
Håper spira sitter for dere denne pp slik at dere får noe å glede dere over ♡
 
CD28.. 13 dpo..
I dag murrer det litt igjen..
Regner med tr kommer dragende i løpet av de neste dagene.. Håper hun klarer å vente til ikm i overimorgen siden mannen kommer hjem i morgen :p

Gleder meg til legetime om noen timer, håper legen har noen trøstende ord og gode løsninger på lur :)
Negativ test i dag (måtte teste for å vite før legetime):
e7acec627fee9e9fce2368280bb79667
 
Da er henvisning til utredning sendt til sykehuset... FSH var ikke så lavt som det burde basert på min alder.. kjenner det var en tøff beskjed å få :(
Men alt håp var visst ikke ute ennå, satser på at det ordner seg fort..
Tror jeg får ta meg en ny tur til privat gyn for å få en vurdering av prøve-svarene..
 
Føler meg litt nummen egentlig.. lite stas når legen sier at jeg absolutt ikke bør vente så mye lenger med å få barn..
Vi prøver jo for harde livet! :rolleyes:
Gleder meg masse til mannen kommer hjem i morgen.. jeg trenger en klem :(
 
CD29.. 14 dpo..
Nå kommer mannen straks hjem :shy:
Men jeg har blitt nedlesset med arbeid i dag, så for å kunne ta ferie fra i morgen av så blir det overtid i dag :(
Håper jeg kommer meg hjem før de har lagt seg i kveld :(

TR-murrer noe sykt også.. forbereder meg på TR i kveld eller i morgen tidlig... alt håp er ute :(
 
CD30... 15 dpo...
IKM i dag; TR har ikke kommet ennå, men det har murret så mye og så smertefullt i både i går og i dag så det er bare et spørsmål om tid..

Ferien startet i dag i det minste :)
Skal bli godt å få hvilt hodet litt :)

Edit:
CD30 ble til CD1 kl.21:30...
 
Last edited:
CD2... TR kom som forventet i går kveld...
PP 13... begynner å lure på om det er noe vits å gidde å prøve lenger.. baaah...
 
Last edited:
CD7... lite nytt.. TR er her ennå... tror det er siste dag i dag..
EL antatt om en uke..

Tror nok august blir siste måneden jeg er på bv, tror jeg har blitt mer deprimert og bevisst på egen "mislykkethet" av å se alle som får det til i pp1 eller pp2..
Vi har jo entret pp13 nå, og ikke et eneste tegn på at vi noengang kommer til å få det til, det går vel heller mot at jeg må godta at jeg har sløst bort mine fruktbare år på karriere og bolig :-(

Fy Faen livet er kjipt altså! :'( :'(
 
CD16.. 2dpo..
Lite aksjer ble lagt rundt EL denne pp så har ikke troa.. de neste to, muligens tre, EL er mannen (mest sannsynlig) bortreist på jobb, så da blir det en stund til neste pp..
Altså har jeg enda mindre grunn til å svirre innpå bv-appen å se nye positive "pp1 g-tester" ;-)
 
Sender deg en god klem og håper at du enten fikk lagt inn nok aksjer eller at du får noen svar fra legen på hva det kan være. Krysser fingrene for at alt ordner seg til slutt. Bare ikke mist troa helt enda!! Vi prøvde i ett år før det klaffet, men mistet. Så nå er vi tilbake på prøvestadiet.
Vi fikk en påtvunget pause fra styret med å telle dager og EL tester da jeg måtte reise på et lengre jobboppdrag. Mannen besøkte meg men det var for mye annet å holde fokus på enn å legge inn aksjer rundt EL. Når vi kom hjem og TR ikke dukket opp som normalt at jeg tok en G-test som var positiv. Så etter all prøvingen slo det til når vi minst ventet det. Men som sagt ble jeg en av mange som opplever SA. Håper jeg ikke går meg fast i telling av dager igjen nå som jeg er hjemme :p

Masse masse lykke til! Jeg har troa på at du også får se de strekene du vil på testene, en vakker dag :signs003
 
Back
Topp