Veien mot målet...

CD13... fremdeles negativ el-test, så da er det nok ikke el før om to dager.. aner antydning på testene, jeg har null utslag utenom rett før el.. så d er noe på gang i alle fall :)
Tar i alle fall solvipect slimløsende hostesaft 2-3 ganger til dagen og så fikk vi testet en runde med conceive + i går... mannen syntes det ble mye styr med conceive +, men han godtok at det "måtte bare testes" ;-)
 
EL-test fra i går morges (CD12):
1be6029b9eaee7f39775341f8b1ea5ad


EL-test fra i dag morges (CD13):
a70c43111cd240c0a8ebbabba4d4eec7
 
CD14... positiv EL-test i dag :-D
Så da antar jeg at EL kommer i morgen. I dag skal det legges inn aksjer!
Meget, meget klar for positiv g-test nå 8) 8)
ea328dd0f99af053c039c88d5b12f4df
 
CD15... negativ EL-test i dag, så da får vi håpe at aksjene i går slår inn for fullt :-D

I dag dro mannen på jobb også... så nå blir det to uker alene.. satser på å kunne vise han positiv test når han kommer hjem igjen :) :)
f6468e750df0170606d2b814d2c828df
 
CD16.. Da steg temp i dag, så da var EL unnagjort for denne gang ;-)
1 dpo.. håper ting endelig kan klaffe for oss nå, da hadde vi blitt så lykkelige ♡ :shy:
 
Krysser fingrene for at det klaffer for deg denne mnd:)
 
CD17... 2 dpo...
Har lyst til å hoppe 12-13 dager frem i tid for å finne ut om dette var pp'en det klaffet ;-)
"Symptomer" (vet det er for tidlig, men greit å loggføre slik at jeg ikke trenger å lure neste pp :p ):
Hvit, tjukk utflod (ugh!) , denne begynte i går kveld..
 
CD17...
Forresten fryktelig vondt i hodet i dag :-S Hadde litt hodepine når jeg la meg i går, men når jeg våknet i dag så var det skikkelig ille.. men kan ikke ta migrene-medisiner siden de ikke kan tas under graviditet.. og gravid skal jeg jo være nå!! ;-) :p
Tar nok tidlig helg i dag, kjenner det murrer bak/rundt venstre øye til tross for to patacet i dag morges..
Men helg skal nok gjøre susen! ;-)
 
CD18.. i dag er det dritt igjen.. kjenner hele prøve-prosessen er noe møkk! Det skjer jo ikke en pøkk måned etter måned! Blir litt deppa av å lese innpå her også merker jeg... den ene etter den andre blir gravide i pp1 eller pp2, og vi har vært prøvere siden i fjor sommer uten en eneste skyggestrek engang !?! ??? Nei... lurer på når jeg skal innse at egne barn ikke er en selvfølge for meg :-(
Sånn, da var dagens syte-behov noenlunde dekket, føler meg bare så fryktelig mislykket :'( :'(
 
CD19... 4 dpo... ingen tegn... ingen følelse for at noen verdens ting er annerledes.. forbereder meg på at murringene starter om 3-4 dager, så er jeg i rute i forhold til tr..
Tror rett og slett jeg har "møtt veggen" litt i forhold til prøvingen, ingenting tilsier at vi skal få det til.. ingenting fastslått som sier det motsatte heller, men ETT ÅR (!!) uten noe som helst positivt å melde, det er dårlig statistikk :-(

Så nå har jeg bestemt meg for å kraftig redusere hva jeg følger av tråder her inne, blir så deppa :'(
Begrenser meg til å oppdatere ikm-tråden jeg har på skjult og forhåpentligvis klare å oppdatere dagboken slik at jeg har noe å sammenligne med i kommende pp'er...
Blææææ... syt syt syt syt :'( :'(
 
CD20.. 5 dpo...
En slags murring i eggstokker/livmor... litt tidlig å få PMS-murringene syns jeg... men er sikkert det det er :p
 
CD20.. 5 dpo...
En slags murring i eggstokker/livmor... litt tidlig å få PMS-murringene syns jeg... men er sikkert det det er :p

Jeg fikk murringer 5dpo :p er 8/9dpo nå idag fikk jeg svakt positiv test :)
 
Jeg fikk murringer 5dpo :p er 8/9dpo nå idag fikk jeg svakt positiv test :)
Oi oi, kanskje det ikke er så verst dette da :shy:
Men dette er nesten (ikke helt, men 'nesten') vondt.. og det stråler på en måte ned mot lysken ???
 
Oi oi, kanskje det ikke er så verst dette da :shy:
Men dette er nesten (ikke helt, men 'nesten') vondt.. og det stråler på en måte ned mot lysken ???

Ja du takk, jeg kjenner til den følelsen :p er ekkelt :( har mensmurringer til di grader også ;) å ikke minst veldig surkete ifølge sambo :p
 
Æsj... ser at jeg fikk murringer 5 dpo sist pp også.. så da er det bare til å forberede seg på et nytt nederlag :-(
Får nok bare kontakte GU og få fortgang i henvisningen om videre utredning.. kan ikke fortsette slik som dette :-(
 
CD21... 6 dpo..
Har i dag bestilt meg legetime :)
Må finne ut om det er noe mer jeg kan gjøre eller om jeg bør "gi opp".. tenker et par blodprøver i alle fall vil kunne si noe om hormon-nivået :) For det kan jo være noe galt med nivåene fordi om jeg får EL hver måned...
Tenk hvis en "progesteron-kur" eller noe kunne løst alt ??? ???
#håpe håpe håpe# :shy:
 
CD22... 7 dpo...
milde murringer.. stikninger ved venstre eggstokk.. stikningene var til stede i går også, ganske kraftige på kvelden.. i dag er det antydninger til "lotion" (men ikke like mye som rett etter EL)..

Legetime om 6 dager, spent på hva legen kan "tilby" ;)
 
CD23.. 8 dpo..
Lite og ingen murring til nå i dag.. ser på FF at det skrev jeg sist pp og :| Så det lover ikke helt godt nei...
Men har hatt noen stikninger ved/i venstre eggstokk i dag også.. varte bare noen minutter denne gangen..

Ser frem til legetimen, håper den kan løse ting :shy:
 
8 dpo..
Da er det gått nesten to timer.. nå er murringene her igjen.. og det minner greit mye om pms-murringer ja..
Blææ...
Dette var siste pp uten at en eller annen med legeutdannelse har uttalt seg om at alt håp ikke er ute, det er bare helt sikkert.. dette her går bare ikke lenger, jeg blir bare mer og mer deprimert for hver pp som går :'(
 
Back
Topp