Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Lykke til i morgen ❤️
 
Lykke til i morgen ❤️
Tusen takk :)
Tror jeg har sovet 3 timer i natt, drømt at jeg har forsovet meg så fort jeg har sovna.
Så denne dagen kan bli lang :rolleyes:
 
Første og siste kontrollen denne gangen. Det høres litt skummelt ut.
Men uttak på tirsdag. Så håper jeg virkelig at det er bra egg og de er fine og gjør jobben sin :Heartblue
 
Spennende!
Lykke til
 
Sa de noe om antall folikler ? Siden du håper på bedre denne gangen :happy: når blir ny kontroll ?
Det har jeg aldri fått høre, så det vet jeg ikke. Men største var 12, det sa han.

Har ingen flere kontroller. Første og siste i dag. Første gangen jeg bare har en kontroll.
 
Det har jeg aldri fått høre, så det vet jeg ikke. Men største var 12, det sa han.

Har ingen flere kontroller. Første og siste i dag. Første gangen jeg bare har en kontroll.
12mm ja ?
Blir spennende å se hvor mange folikler som vokser frem til tirsdag da. Pleier vel være rundt 18 mm ish når eggutaket er og de vokser ca 1-2 mm i døgnet.
Er du fornøyd med bare en kontroll? Medisiner har jo gjort jobben sin da :happy:
 
12mm ja ?
Blir spennende å se hvor mange folikler som vokser frem til tirsdag da. Pleier vel være rundt 18 mm ish når eggutaket er og de vokser ca 1-2 mm i døgnet.
Er du fornøyd med bare en kontroll? Medisiner har jo gjort jobben sin da :happy:
Sist hadde jeg en del rund 21-22 husker jeg. Men der var alle egga umodne, så det gikk jo ikke bra.
Så håper virkelig ikke på ett sånn forsøk til. Så det blir nervepirrende til onsdag igjen.
 
Det er litt skummelt med bare en kontroll, forsøk en hadde jeg fem. Så det er veldig rart.
Men virker som om de vil helst bli fortest ferdig med oss som har hatt noen forsøk
 
Tusen takk :)
Tror jeg har sovet 3 timer i natt, drømt at jeg har forsovet meg så fort jeg har sovna.
Så denne dagen kan bli lang :rolleyes:
Kjedelig når det blir sånne netter, men det er jo typisk når man er redd for å forsove seg til noe så viktig :)
Heier på deg og håper på flotte egg neste uke :Heartred
 
Lykke til på tirsdag! Måtte det være fine og modne egg denne gangen! Håper dette er siste runde for deg:Heartred
 
Kjedelig når det blir sånne netter, men det er jo typisk når man er redd for å forsove seg til noe så viktig :)
Heier på deg og håper på flotte egg neste uke :Heartred
Jeg har mange sånne netter. Om det er katta som skal til veterinæren, jeg til tannlegen eller om jeg har avtaler fra morgenen av.
Da sover jeg særdeles dårlig.

Og nå er klokka 05.34 og jeg har vært våken en halvtime alt. Enda samboer ikke skal opp før en halvtime og jobbe hjemme i dag.
Men jeg er så veldig rutine menneske. Så her sitter jeg. Men sovet relativt godt i natt.
 
Lykke til på tirsdag! Måtte det være fine og modne egg denne gangen! Håper dette er siste runde for deg:Heartred
Tusen takk! Jeg er litt nervøs og spent nå kjenner jeg. Fordi det gikk så veldig dårlig sist.
Så håper jeg at tirsdag er dagen. Da får egga en dag ekstra enn han pleide å gi egg.
 
Men veldig rar tanke, at jeg neste helg, allerede neste helg! Forhåpentligvis ruger igjen :Heartbigred
 
Sist hadde jeg en del rund 21-22 husker jeg. Men der var alle egga umodne, så det gikk jo ikke bra.
Så håper virkelig ikke på ett sånn forsøk til. Så det blir nervepirrende til onsdag igjen.
Skjønner at det ikke er ønskelig igjen nei.. krysser fingrene.
 
Masse lykke til på tirsdag! Krysser fingrene for at det blir full klaff denne runden :)
 
Skjønner at det ikke er ønskelig igjen nei.. krysser fingrene.
Håper det går bedre nå, for det var ikke moro sist. Og veldig overraskende etter at første forsøket var så bra.
Men er bare og håpe, jeg får ikke gjort noe anna enn det.
 
Masse lykke til på tirsdag! Krysser fingrene for at det blir full klaff denne runden :)
Tusen takk! Jeg håper det blir bedre enn forrige forsøk. Kan godt være som det første, for det var ikke så ille.
Håpe at alle gode ting er fire. For innsett en og to ga graviditet, men tre gikk helt i vasken. Så håper at fire holder helt ut.
Håper også på egg på frys. Det er en god trøst, om ting ikke går.
 
Back
Topp