Veien mot en familie på 3

Såå fine tester du har! Det her må gå veien!:love017
Ja jeg håper på det ja, det ser veldig lovende ut ihvertfall og symptomene er annerldes enn tidligere:Heartpink

15 dager igjen til TUL:Heartred
 
4+5[emoji177][emoji177]
31de2134863c836b162b785113ec6343.jpg
Wow for en sterk strek!!! [emoji1][emoji7]
 
Slenge inn samlet testrekke også [emoji177]
b36c0af6c0f7d805d9e55150b569a723.jpg
 
:love7

bra det er flere som er iherdige testere :p
Hehehe det gir meg trygghet å se stigning, å så er d jo gøy å se to streker da[emoji7][emoji7][emoji7]
 
God morgen lillemy. Hatt en god natt?

Ville bare si at testene dine ser kjempe flott ut. Helt perfekt stigning på hcg:)
Hvor lenge kommer du til å fortsette å teste?
 
God morgen lillemy. Hatt en god natt?

Ville bare si at testene dine ser kjempe flott ut. Helt perfekt stigning på hcg:)
Hvor lenge kommer du til å fortsette å teste?
God morgen[emoji4] Natta har vært sånn passe, sliter litt med søvnen pga ryggen [emoji4] Men skal ikke klage, jeg får 5-6 timer med søvn[emoji108]

Kommer nok til å slutte med testing i løpet av uka nå, har et par strimler igjen[emoji16] Og en digital som jeg sikkert tar på slutten av uka[emoji4] Det er noe eget m å få 3+[emoji173] Har legetime idag så da blir det sikkert en hcg prøve.. 4+6 idag og det var så langt jeg kom på første runde med IVF[emoji4]
 
Da var jeg ferdig hos legen, endte opp med 60% sykmelding, og skal få jobbe 2 dagvakter per uke :) Så i morgen skal jeg endelig tilbake på jobb etter 9 uker hjemme:Heartred

Ellers så endte jeg opp med zyrtec og nesespray for allergien, legen mente at i første trimester så skulle jeg prøve lavest mulige doser:happy: Men jeg kunne få bytte tilbake til Telfast igjen hvis allergien blir skikkelig ille :)

Ellere er formen sånn passe, fortsatt svært ømme pupper hele tiden, og halebein/korsrygg som krangler. Kvalmen kommer og går litt, men ingefærte og kaplser holder den i sjakk. Merker at jeg blir fortere sliten og er mer trøtt
 
Da var jeg ferdig hos legen, endte opp med 60% sykmelding, og skal få jobbe 2 dagvakter per uke :) Så i morgen skal jeg endelig tilbake på jobb etter 9 uker hjemme:Heartred

Ellers så endte jeg opp med zyrtec og nesespray for allergien, legen mente at i første trimester så skulle jeg prøve lavest mulige doser:happy: Men jeg kunne få bytte tilbake til Telfast igjen hvis allergien blir skikkelig ille :)

Ellere er formen sånn passe, fortsatt svært ømme pupper hele tiden, og halebein/korsrygg som krangler. Kvalmen kommer og går litt, men ingefærte og kaplser holder den i sjakk. Merker at jeg blir fortere sliten og er mer trøtt

Allergi er noe herk! Får håpe det kun holder med zyrtec. Jeg fikk Prostafen, hjelper både mot kvalmen og allergien, så det er et alternativ [emoji16]
 
Ja håper det holder... legen hadde null peiling å skjønte ikke helt greia.. kunne vel bare greie meg uten medisin [emoji21][emoji21] Så jeg tenker at svangerskapskontroller blir til jordmor for min del
 
Første milepæl nådd for min del, kommet forbi grensa for kjemisk [emoji177]
5ae2fe83b80085c6040b416d7a133326.jpg
 
Har første når jeg er 6+6, en ny igjen uka etterpå [emoji4]
 
Back
Topp