Veien mot en familie på 3

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av lille_my83, 10 Mai 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. lille_my83 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Ja det er så godt å se stigende og sterke tester etter alt for mange runder med motsatt erfaring[emoji173]

2. LilleMy88 Elsker forumet Snøfnuggene 2018

Det skjønner jeg så godt! [emoji173]️[emoji173]️

• Liker Liker x 1
  3. Murre Elsker forumet Snøfnuggene 2018

Såå fine tester du har! Det her må gå veien!:love017

• Liker Liker x 1
  4. lille_my83 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Ja jeg håper på det ja, det ser veldig lovende ut ihvertfall og symptomene er annerldes enn tidligere:Heartpink

15 dager igjen til TUL:Heartred

5. Fru.C Elsker forumet Snøfnuggene 2018

Wow for en sterk strek!!! [emoji1][emoji7]

• Liker Liker x 1
  6. lille_my83 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Like sterk som kontrollstreken nå[emoji173]

7. lille_my83 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Slenge inn samlet testrekke også [emoji177][IMG]

• Liker Liker x 3
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  8. Lilleic Glad i forumet Oktoberlykke 2019

:love7

bra det er flere som er iherdige testere :p

• Liker Liker x 1
  9. lille_my83 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Hehehe det gir meg trygghet å se stigning, å så er d jo gøy å se to streker da[emoji7][emoji7][emoji7]

• Liker Liker x 1
  10. ..spireliten.. Forumet er livet

God morgen lillemy. Hatt en god natt?

Ville bare si at testene dine ser kjempe flott ut. Helt perfekt stigning på hcg:)
    Hvor lenge kommer du til å fortsette å teste?

• Liker Liker x 1
  11. lille_my83 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

God morgen[emoji4] Natta har vært sånn passe, sliter litt med søvnen pga ryggen [emoji4] Men skal ikke klage, jeg får 5-6 timer med søvn[emoji108]

Kommer nok til å slutte med testing i løpet av uka nå, har et par strimler igjen[emoji16] Og en digital som jeg sikkert tar på slutten av uka[emoji4] Det er noe eget m å få 3+[emoji173] Har legetime idag så da blir det sikkert en hcg prøve.. 4+6 idag og det var så langt jeg kom på første runde med IVF[emoji4]

12. lille_my83 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Da var jeg ferdig hos legen, endte opp med 60% sykmelding, og skal få jobbe 2 dagvakter per uke :) Så i morgen skal jeg endelig tilbake på jobb etter 9 uker hjemme:Heartred

Ellers så endte jeg opp med zyrtec og nesespray for allergien, legen mente at i første trimester så skulle jeg prøve lavest mulige doser:happy: Men jeg kunne få bytte tilbake til Telfast igjen hvis allergien blir skikkelig ille :)

Ellere er formen sånn passe, fortsatt svært ømme pupper hele tiden, og halebein/korsrygg som krangler. Kvalmen kommer og går litt, men ingefærte og kaplser holder den i sjakk. Merker at jeg blir fortere sliten og er mer trøtt

13. Lilleic Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Allergi er noe herk! Får håpe det kun holder med zyrtec. Jeg fikk Prostafen, hjelper både mot kvalmen og allergien, så det er et alternativ [emoji16]

• Liker Liker x 1
  14. lille_my83 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Ja håper det holder... legen hadde null peiling å skjønte ikke helt greia.. kunne vel bare greie meg uten medisin [emoji21][emoji21] Så jeg tenker at svangerskapskontroller blir til jordmor for min del

15. lille_my83 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Første milepæl nådd for min del, kommet forbi grensa for kjemisk [emoji177][IMG]

• Hjertelig Hjertelig x 2
  16. Fru.C Elsker forumet Snøfnuggene 2018

Hurra! [emoji1]

17. LilleMy88 Elsker forumet Snøfnuggene 2018

Grattis!!! Veldig digg å komme dit [emoji2][emoji2][emoji2]

• Liker Liker x 1
  18. lille_my83 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Ja det er godt [emoji7] Neste milepæl er TUL om 13 dager[emoji4]

19. Fru.C Elsker forumet Snøfnuggene 2018

13 dager du! Så spennende [emoji1]
    Jeg har TUL om 21 dager, det virker fryktelig lenge til [emoji14]

20. lille_my83 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Har første når jeg er 6+6, en ny igjen uka etterpå [emoji4]

Del denne siden