Ja det er så godt å se stigende og sterke tester etter alt for mange runder med motsatt erfaring[emoji173]Herlig! [emoji7]
Ja det er så godt å se stigende og sterke tester etter alt for mange runder med motsatt erfaring[emoji173]Herlig! [emoji7]
Ja det er så godt å se stigende og sterke tester etter alt for mange runder med motsatt erfaring[emoji173]
Ja jeg håper på det ja, det ser veldig lovende ut ihvertfall og symptomene er annerldes enn tidligereSåå fine tester du har! Det her må gå veien!![]()
Wow for en sterk strek!!! [emoji1][emoji7]4+5[emoji177][emoji177]
![]()
Like sterk som kontrollstreken nå[emoji173]Wow for en sterk strek!!! [emoji1][emoji7]
Slenge inn samlet testrekke også [emoji177]![]()
Hehehe det gir meg trygghet å se stigning, å så er d jo gøy å se to streker da[emoji7][emoji7][emoji7]![]()
bra det er flere som er iherdige testere![]()
God morgen[emoji4] Natta har vært sånn passe, sliter litt med søvnen pga ryggen [emoji4] Men skal ikke klage, jeg får 5-6 timer med søvn[emoji108]God morgen lillemy. Hatt en god natt?
Ville bare si at testene dine ser kjempe flott ut. Helt perfekt stigning på hcg
Hvor lenge kommer du til å fortsette å teste?
Da var jeg ferdig hos legen, endte opp med 60% sykmelding, og skal få jobbe 2 dagvakter per ukeSå i morgen skal jeg endelig tilbake på jobb etter 9 uker hjemme
Ellers så endte jeg opp med zyrtec og nesespray for allergien, legen mente at i første trimester så skulle jeg prøve lavest mulige doserMen jeg kunne få bytte tilbake til Telfast igjen hvis allergien blir skikkelig ille
Ellere er formen sånn passe, fortsatt svært ømme pupper hele tiden, og halebein/korsrygg som krangler. Kvalmen kommer og går litt, men ingefærte og kaplser holder den i sjakk. Merker at jeg blir fortere sliten og er mer trøtt
Hurra! [emoji1]Første milepæl nådd for min del, kommet forbi grensa for kjemisk [emoji177]![]()
Ja det er godt [emoji7] Neste milepæl er TUL om 13 dager[emoji4]Grattis!!! Veldig digg å komme dit [emoji2][emoji2][emoji2]
13 dager du! Så spennende [emoji1]Ja det er godt [emoji7] Neste milepæl er TUL om 13 dager[emoji4]