..spireliten..
Forumet er livet
nei nei nei nei. Oppkast vil vi ikke ha noe av. Håper det bare var den ene gangenHjelpes, da har jeg begynt å kaste opp[emoji21] Håper der bare var fordi jeg spiste for fort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
nei nei nei nei. Oppkast vil vi ikke ha noe av. Håper det bare var den ene gangenHjelpes, da har jeg begynt å kaste opp[emoji21] Håper der bare var fordi jeg spiste for fort
Ja det er godt [emoji4] Vi har hatt IVF og jeg har alltid hatt god dialog m leder underveis [emoji4] Tror hun gråt like mye som meg når jeg var innom igår å fortalte at testene er positive og sterkere enn de andre gangene[emoji177]Så godt å ha en fagleder som setter dine behov frem [emoji813]red Det liker vi![]()
Lever i håpet, men ligger utslått på sofaen og er kvalm[emoji13] får se om det blir apotek å kvalmestillendenei nei nei nei. Oppkast vil vi ikke ha noe av. Håper det bare var den ene gangen![]()
Du får kjøpe deg en bolleLever i håpet, men ligger utslått på sofaen og er kvalm[emoji13] får se om det blir apotek å kvalmestillende
Skal komme meg ut snart[emoji23][emoji23] 7eleven rett over gata så døgnåpen tilgang på boller [emoji16][emoji16]Du får kjøpe deg en bollekanskje det hjelper for deg også.
Det som hjelper meg er å spise når jeg kjenner kvalmen komme. Smaker py, men det stilner kvalmen.
Ellers kan jeg anbefale seaband fra apoteket.
Og går det så langt at du ikke klarer å holde på mat og drikke var det afipran som var redningen for meg-
Skal komme meg ut snart[emoji23][emoji23] 7eleven rett over gata så døgnåpen tilgang på boller [emoji16][emoji16]
Vurderer apoteket å sånn sea band ja[emoji108]
Skal gjøre det[emoji108] Ha en super dag du å [emoji4][emoji11]Prøv det. Det eller noe salt.
Ha en fin dag![]()
God helg til deg også[emoji137]Så bra formen er litt bedre i kveld!
Håper legen kan henvise deg om kroppen bråker[emoji120]
Bra du får god oppfølging [emoji5]
God helg![emoji119]
Takk[emoji177] Godt med god oppfølgning så no satser jeg på en terminspire i magen [emoji4]Må jo si gratulerer og så bra at alt har klaffet denne gangen!Virker som du får bra oppfølging på jobb og av legen så det her må jo bare gå veien
![]()
Så sterk og fin test!Dagens test 4+4 [emoji177]
![]()
Hurra for spiren [emoji177]Dagens test 4+4 [emoji177]
![]()
Heisann[emoji4] Dagen har vært fin vettu[emoji4] Ble en gåtur til byen, fikk kjøpt ingefærkapsler som hjelper litt på kvalmen og en muskelsalve som hjalp litt på korsryggen [emoji7]Hei Lille my[emoji5] håper du har hatt en fin dag?[emoji4]
Heisann[emoji4] Dagen har vært fin vettu[emoji4] Ble en gåtur til byen, fikk kjøpt ingefærkapsler som hjelper litt på kvalmen og en muskelsalve som hjalp litt på korsryggen [emoji7]![]()
Håper du har hatt en fin dag også[emoji4]
4+5[emoji177][emoji177]
![]()