Veien mot en familie på 3

Så godt å ha en fagleder som setter dine behov frem [emoji813]red Det liker vi:thumleft
Ja det er godt [emoji4] Vi har hatt IVF og jeg har alltid hatt god dialog m leder underveis [emoji4] Tror hun gråt like mye som meg når jeg var innom igår å fortalte at testene er positive og sterkere enn de andre gangene[emoji177]
 
nei nei nei nei. Oppkast vil vi ikke ha noe av. Håper det bare var den ene gangen:)
Lever i håpet, men ligger utslått på sofaen og er kvalm[emoji13] får se om det blir apotek å kvalmestillende
 
Lever i håpet, men ligger utslått på sofaen og er kvalm[emoji13] får se om det blir apotek å kvalmestillende
Du får kjøpe deg en bolle :hilarious::hilarious::hilarious: kanskje det hjelper for deg også.

Det som hjelper meg er å spise når jeg kjenner kvalmen komme. Smaker py, men det stilner kvalmen.
Ellers kan jeg anbefale seaband fra apoteket.

Og går det så langt at du ikke klarer å holde på mat og drikke var det afipran som var redningen for meg-
 
Du får kjøpe deg en bolle :hilarious::hilarious::hilarious: kanskje det hjelper for deg også.

Det som hjelper meg er å spise når jeg kjenner kvalmen komme. Smaker py, men det stilner kvalmen.
Ellers kan jeg anbefale seaband fra apoteket.

Og går det så langt at du ikke klarer å holde på mat og drikke var det afipran som var redningen for meg-
Skal komme meg ut snart[emoji23][emoji23] 7eleven rett over gata så døgnåpen tilgang på boller [emoji16][emoji16]

Vurderer apoteket å sånn sea band ja[emoji108]
 
Formen har vært litt bedre i kveld, ikke noe mer oppkast ihvertfall og det er godt:Heartred Takler dårlig å kaste opp, så jeg var på apoteket å kjøpte sånne sea band og de funka:joyful: Merker at jeg blir raskt kvalm hvis jeg er sliten, så det å hvile ofte hjelper:p:D

Ellers så er korsryggen og halebeinet helt håpløst:inpain: Det verker konstant, og det gjør vondt å gå, sitte og ligge:sour: Like greit at jeg skal til legen på mandag da.. Får vel bare be om henvisning til fysio:meh: Hvis alt ser bra ut på TUL så vurderer jeg den bbhugme puta, desperat for å finne noe som gir god nattesøvn nå:)

Skal på TUL 29. mai:Heartred Er da 6+6, og så blir det enda en TUL uka etter det:joyful: Får ofte UL pga habituell abort diagnose og det skal bli godt:Heartpink
 
Så bra formen er litt bedre i kveld!
Håper legen kan henvise deg om kroppen bråker[emoji120]

Bra du får god oppfølging [emoji5]

God helg![emoji119]
 
Så bra formen er litt bedre i kveld!
Håper legen kan henvise deg om kroppen bråker[emoji120]

Bra du får god oppfølging [emoji5]

God helg![emoji119]
God helg til deg også[emoji137]

Ja det å vite at vi får god oppfølging gjør godt, slapper litt mer av [emoji177]

Satser på henvisning på mandag, dette går virkelig ut over energinivået og ikke minst humøret [emoji23][emoji23][emoji23] Hormonene hjelper ikke akkurat på, og smertene bidrar ikke til så mye sprudlende humør [emoji85][emoji85]
 
Må jo si gratulerer og så bra at alt har klaffet denne gangen!:love017 Virker som du får bra oppfølging på jobb og av legen så det her må jo bare gå veien:)
 
Må jo si gratulerer og så bra at alt har klaffet denne gangen!:love017 Virker som du får bra oppfølging på jobb og av legen så det her må jo bare gå veien:)
Takk[emoji177] Godt med god oppfølgning så no satser jeg på en terminspire i magen [emoji4]
 
Dagens test 4+4 [emoji177]
42fd6df90f2430cdbf5caed4ebd953d4.jpg
 
Hei Lille my[emoji5] håper du har hatt en fin dag?[emoji4]
Heisann[emoji4] Dagen har vært fin vettu[emoji4] Ble en gåtur til byen, fikk kjøpt ingefærkapsler som hjelper litt på kvalmen og en muskelsalve som hjalp litt på korsryggen [emoji7]
0402ed69aa91dfa1124dff29af71e0cc.jpg


Håper du har hatt en fin dag også[emoji4]
 
Heisann[emoji4] Dagen har vært fin vettu[emoji4] Ble en gåtur til byen, fikk kjøpt ingefærkapsler som hjelper litt på kvalmen og en muskelsalve som hjalp litt på korsryggen [emoji7]
0402ed69aa91dfa1124dff29af71e0cc.jpg


Håper du har hatt en fin dag også[emoji4]

Så bra du har funnet ting som hjelper på[emoji106][emoji5]
 
4+5[emoji177][emoji177]
31de2134863c836b162b785113ec6343.jpg
 
Back
Topp