Veien mot en familie på 3

lille_my83

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Da får jeg hoppe i det og lage meg en ny dagbok her inne:Heartred

Veien hit har vært svært lang, men nå endelig etter en del år som prøvere og på 3. runde med IVF ser det endelig ut som at dette skal gå bra. Det er fortsatt tidlig, og litt skummelt å lage en dagbok her.. Spesielt siden jeg har hatt en sa og noen kjemiske før.. Men men, nå velger jeg heller å bare nyte og være positiv:Heartred

Testene stiger i styrke og det har jeg ikke opplevd før, sa da lager jeg like greit en ny dagbok her inne:joyful:

Litt om meg selv, jeg er 34 år, blir 35 år i januar. Er gift med verden beste mann, som også blir 35 i januar. Vi har vært gift i snart 3 år, og vi bor i Trondheim. Jeg jobber som sykepleier, og jobber ren nattstilling.
 
7d3feed4d22b26ce7fa626ccab85e0a7.jpg
 
a2ed6df0d54dfe4054e533f1278bee65.jpg
 
Hei! Velkommen inn hit [emoji2]

Gratulerer så mye! [emoji173]️ så godt at det har klaffet for dere nå[emoji5][emoji173]️
 
Hei! Velkommen inn hit [emoji2]

Gratulerer så mye! [emoji173]️ så godt at det har klaffet for dere nå[emoji5][emoji173]️
Tusen takk:Heartred:Heartred Ja nå håper jeg spira sitter helt til januar:Heartred Det ser ihvertfall lovende ut så langt så da velger jeg å tenke positivt :)
 
Tusen takk:Heartred:Heartred Ja nå håper jeg spira sitter helt til januar:Heartred Det ser ihvertfall lovende ut så langt så da velger jeg å tenke positivt :)

Det gjør den[emoji4] det er bra! Man må liksom ha litt trua.
Prøver å si til meg selv at det er ingen vits å ta sorgene på forskudd når jeg blir litt engstelig. Dette skal vi klare[emoji123][emoji2]
 
Det gjør den[emoji4] det er bra! Man må liksom ha litt trua.
Prøver å si til meg selv at det er ingen vits å ta sorgene på forskudd når jeg blir litt engstelig. Dette skal vi klare[emoji123][emoji2]
Vi skal komme i mål alle sammen[emoji11][emoji7] Jeg har termin 19. Januar, jeg har bursdag 13 januar og mannen den 19 januar så dette blir spennende[emoji173][emoji173]

Tenker det samme jeg å, sorgene er det lite vits i å ta på forskudd ja, bedre å nyte og glede seg over lille spira [emoji177]
 
Vi skal komme i mål alle sammen[emoji11][emoji7] Jeg har termin 19. Januar, jeg har bursdag 13 januar og mannen den 19 januar så dette blir spennende[emoji173][emoji173]

Tenker det samme jeg å, sorgene er det lite vits i å ta på forskudd ja, bedre å nyte og glede seg over lille spira [emoji177]

Så hyggelig [emoji5] morsomt å ha termin på bursdagen til pappaen!

Har ingen i familien som er født i januar, så dette blir første representant for januar [emoji4]
 
Så hyggelig [emoji5] morsomt å ha termin på bursdagen til pappaen!

Har ingen i familien som er født i januar, så dette blir første representant for januar [emoji4]
Ja den termindatoen likte jeg[emoji173][emoji173] Ellers har mammaen min og lillebror også bursdag i januar og et søskenbarn så dette blir spennende uansett[emoji23][emoji23]
 
4+2 idag[emoji177][emoji177] Og det er offisiell testdato [emoji7]
3ffb8a98749c31d0bca050cdd42fd2de.jpg
493b2ab7aa6abe603dc9b7a4f1e678a2.jpg
 
Så gøy at du har funnet deg til rette i terminklubb <3
Nyt nyt nyt!! :D
 
Så gøy at du har funnet deg til rette i terminklubb <3
Nyt nyt nyt!! :D
Takk søta [emoji177][emoji177] Skikkelig skummelt, men nå skal jeg nyte og ikke tenke enn om [emoji11][emoji4] Prøve ihvertfall, men kommer nok til å henge inne på assistert også[emoji7] Må heie på resten[emoji173]
 
Da har jeg vært å snakket med fagleder idag[emoji4][emoji108] Jeg har vært sykmeldt siden jeg startet med hormonstimulering for IVF i mars[emoji33] Jeg ble så innmari dårlig av hormonene[emoji13][emoji53]

Men idag ble vi enige om at jeg nå skal få legen til å gi meg gradert sykmelding og de skal tilrettelegge sånn at jeg får gå dagvakter isteden for natt[emoji177][emoji177][emoji177] Så neste uke skal jeg prøve meg på 1-2 dagvakter [emoji108] Åh det skal bli innmari godt å jobbe litt[emoji177][emoji177]
 
Dagens test nederst, eller nattas test[emoji23][emoji23] er jo opp 1-3 ganger på natt på do[emoji85]
a2db186771ee1054264be22a7a6199d2.jpg
 
Hjelpes, da har jeg begynt å kaste opp[emoji21] Håper der bare var fordi jeg spiste for fort
 
Da har jeg vært å snakket med fagleder idag[emoji4][emoji108] Jeg har vært sykmeldt siden jeg startet med hormonstimulering for IVF i mars[emoji33] Jeg ble så innmari dårlig av hormonene[emoji13][emoji53]

Men idag ble vi enige om at jeg nå skal få legen til å gi meg gradert sykmelding og de skal tilrettelegge sånn at jeg får gå dagvakter isteden for natt[emoji177][emoji177][emoji177] Så neste uke skal jeg prøve meg på 1-2 dagvakter [emoji108] Åh det skal bli innmari godt å jobbe litt[emoji177][emoji177]
Så godt å ha en fagleder som setter dine behov frem :Heartred Det liker vi:thumleft
 
Back
Topp