Veien mot en familie på 3

Hurra for en liten frisk jente i magen. Nydelige bilder du har fått med deg ifra timen:)



Og god tur til syden. Deilig å bare komme seg bort litt:)
Tusen takk[emoji177][emoji177] Var veldig heldig og fikk en del bilder fordi jordmor ikke var fornøyd med de 2 første bildene hun tok[emoji7][emoji4]
 
Ukas magebilde[emoji4][emoji177]
add389eeeeffa602ea9737f300800b02.jpg
 
Strikkeproduksjonen har startet for fullt og jeg har en del på lista som skal strikkes[emoji7][emoji7] Håper bare bekkenet lar meg strikke masse[emoji4]

Ble ferdig med denne igår[emoji7]
d818d3a124e84f1478f55c8758dbc4c6.jpg
 
Så fin den var da!!! :woot: Du er dyktig!
Jeg er ubrukelig på håndtverk, så jeg saumfarer Epla og Insta etter hobbydamer som selger. Skal unne meg noen fine hjemmestrikka/hjemmesydde ting :happy:
Men med ditt talent kan du jo lage hva du vil :)

Og du, flott kul :D
 
Så fin den var da!!! :woot: Du er dyktig!
Jeg er ubrukelig på håndtverk, så jeg saumfarer Epla og Insta etter hobbydamer som selger. Skal unne meg noen fine hjemmestrikka/hjemmesydde ting :happy:
Men med ditt talent kan du jo lage hva du vil :)

Og du, flott kul :D
Takk snupp[emoji177][emoji177][emoji177] liker magen altså, hihi fordelen med å være kort er tidlig mage[emoji7][emoji7]

Blir en del strikkeprosjekt her ja, endelig kan jeg strikke til min lille[emoji177] Sikkert mye fint på epla osv også ja[emoji4][emoji108] Ingen av besteforeldrene som strikker da?
 
Takk snupp[emoji177][emoji177][emoji177] liker magen altså, hihi fordelen med å være kort er tidlig mage[emoji7][emoji7]

Blir en del strikkeprosjekt her ja, endelig kan jeg strikke til min lille[emoji177] Sikkert mye fint på epla osv også ja[emoji4][emoji108] Ingen av besteforeldrene som strikker da?

Du er heldig der ;)
Jeg som er lang både i overkropp og bein har ikke den samme veksten akkurat, men kjenner jo at den kommer ;)
Koselig å se gravid ut i tillegg til å føle det på kroppen ❤️ Tenk så digre mager vi kommer til å få utover høsten a'! :wideyed:

Det må føles fint å kunne lage egne ting til frøkna ❤️ Jeg får ta det igjen på andre områder ;)
Begge bestemødrene kan strikke og sy men har rygg/armplager så de orker ikke stort dessverre. Pappas nye kone derimot (ste-bestemor?) er ivrig stikker og begynte allerede uke 10 :D Heldig med det :D
 
Du er heldig der ;)
Jeg som er lang både i overkropp og bein har ikke den samme veksten akkurat, men kjenner jo at den kommer ;)
Koselig å se gravid ut i tillegg til å føle det på kroppen [emoji173]️ Tenk så digre mager vi kommer til å få utover høsten a'! :wideyed:

Det må føles fint å kunne lage egne ting til frøkna [emoji173]️ Jeg får ta det igjen på andre områder ;)
Begge bestemødrene kan strikke og sy men har rygg/armplager så de orker ikke stort dessverre. Pappas nye kone derimot (ste-bestemor?) er ivrig stikker og begynte allerede uke 10 :D Heldig med det :D
Jeg gleder meg til høst jeg, pledd og sofa med store fine mager[emoji177][emoji177] Å det er så mye godt å glede seg til nå framover[emoji7][emoji7][emoji7] Frøkna her er ei sparkefrøken på kveld/natt og formiddagen, det er helt vilt å kjenne spark inni magen[emoji1][emoji7]

Kjekt m noen som strikker da, blir nok noen plagg da[emoji173][emoji173]
 
Jeg gleder meg til høst jeg, pledd og sofa med store fine mager[emoji177][emoji177] Å det er så mye godt å glede seg til nå framover[emoji7][emoji7][emoji7] Frøkna her er ei sparkefrøken på kveld/natt og formiddagen, det er helt vilt å kjenne spark inni magen[emoji1][emoji7]

Kjekt m noen som strikker da, blir nok noen plagg da[emoji173][emoji173]

Så koselig med masse liv og spark ❤️ Blir bare mer og sterkere fremover det :)
 
Så koselig med masse liv og spark [emoji173]️ Blir bare mer og sterkere fremover det :)
Ja kjente første antydning i uke 16/17 og merker forskjell nå ja[emoji7] Bare å glede seg[emoji173]
 
Ja kjente første antydning i uke 16/17 og merker forskjell nå ja[emoji7] Bare å glede seg[emoji173]

Åhh ❤️ Kanskje jeg også kjenner det snart da! :woot:
Har kjent ...noe... veldig sporadisk, men ikke sånn at jeg med full sikkerhet kan si det er henne og ikke bare luft :p
Ikke så godt å vite hva man skal kjenne etter når det er første gang :angelic:
 
Åhh [emoji173]️ Kanskje jeg også kjenner det snart da! :woot:
Har kjent ...noe... veldig sporadisk, men ikke sånn at jeg med full sikkerhet kan si det er henne og ikke bare luft [emoji14]
Ikke så godt å vite hva man skal kjenne etter når det er første gang :angelic:
Kjennes ut som en boble som sprekker, lett vibrasjon ish følelse inni magen[emoji7] første ukene var det bare på kvelden når jeg lå helt i ro i senga[emoji173]
 
Kjennes ut som en boble som sprekker, lett vibrasjon ish følelse inni magen[emoji7] første ukene var det bare på kvelden når jeg lå helt i ro i senga[emoji173]

Det kan absolutt ha vært henne, men hvis ikke så gleder jeg meg stort til det skjer ✌
 
Det kan absolutt ha vært henne, men hvis ikke så gleder jeg meg stort til det skjer [emoji111]
Var kjempeusikker på om det var spark i starten jeg også[emoji4] Men uansett snart blir det ingen tvil, og det er en herlig følelse[emoji177][emoji177][emoji177]
 
Så flink du er! Skulle ønske jeg hadde tålmodighet og var interessert i håndarbeid også :)
 
Back
Topp