Veien mot en familie på 3

Ny uke [emoji7][emoji7]
8c495463f0c965ac2d1b2ad9b97cb7fe.jpg
 
Hurra for ny uke! :D Vi har ny uke på samme dag vi, har kanskje sagt det før? Haha..
 
Gratulerer med ny uke! Nå begynner det å gå fort, eller? :)
 
Hurra for ny uke! :D Vi har ny uke på samme dag vi, har kanskje sagt det før? Haha..
Det visste jeg ikke[emoji4] Så gøy[emoji11] Det kjekke med ny uke på tirsdager er at man på fredager kan kose seg med at nå er det helg og man et halvveis i aktuell uke[emoji23][emoji7]
 
Har sett sånn oversiktsoppdateringer før så tenkte jeg skulle starte med sånne selv nå[emoji4]

Uke: 18+0
Termin: 19.01.18
Kjønn: ganske sikker på jente
Trimester: 2. trimester
Neste jordmorkontroll: oul 22.08 og time hos jordmor 26. september
Bevegelser: Ja kjenner nesten daglig små svake spark nå[emoji7]
Babyens størrelse: ifølge bv appen så er lille 18 cm[emoji4]
Navn: Har ikke bestemt oss
Vann i kroppen: Jepp ligger mellom 1-2 på ødem[emoji85]
Vektøkning: 4-5 kg
Utålmodig: Nei
Strekkmerker: Ingen enda
Kynnere: Nei
Melk i brystene: Ikke enda, hatt noen dråper blank væske og det sprenger en del.. Men det et altfor tidlig enda[emoji4]
Plager: Halsbrann og bekkenløsning[emoji21] Men kvalmen er nesten borte nå da, blir bare litt kvalm av og til[emoji173]
Humør: Stort sett godt humør og nyter[emoji173] Men har perioder hvor jeg stresser litt pga småblødninger i varierende mengde fra uke 10, men etter grundig sjekk av lege så er det bare å prøve å slappe av[emoji4]
Cravings: Lakris[emoji7][emoji173]
Tanker om fødsel: Har ikke tenkt så mye på det enda, tenker at det ikke er noen vits i å planlegge alt for mye[emoji23][emoji23]

Så ukens magebilde
ed079649fce773d20f41ebbdd2a76488.jpg
 
Last edited:
Det visste jeg ikke[emoji4] Så gøy[emoji11] Det kjekke med ny uke på tirsdager er at man på fredager kan kose seg med at nå er det helg og man et halvveis i aktuell uke[emoji23][emoji7]
Haha! Akkurat det samme tenker jeg:joyful:
 
Hurra for ny uke!! [emoji1]
Bare to uker til halvveis nå [emoji6]
Ja nå går det kjapt[emoji7][emoji7][emoji7] Vi er snart halvveis[emoji4]
 
Har sett sånn oversiktsoppdateringer før så tenkte jeg skulle starte med sånne selv nå[emoji4]

Uke: 18+0
Termin: 19.01.18
Kjønn: ganske sikker på jente
Trimester: 2. trimester
Neste jordmorkontroll: oul 22.08 og time hos jordmor 26. september
Bevegelser: Ja kjenner nesten daglig små svake spark nå[emoji7]
Babyens størrelse: ifølge bv appen så er lille 18 cm[emoji4]
Navn: Har ikke bestemt oss
Vann i kroppen: Jepp ligger mellom 1-2 på ødem[emoji85]
Vektøkning: 4-5 kg
Utålmodig: Nei
Strekkmerker: Ingen enda
Kynnere: Nei
Melk i brystene: Ikke enda, hatt noen dråper blank væske og det sprenger en del.. Men det et altfor tidlig enda[emoji4]
Plager: Halsbrann og bekkenløsning[emoji21] Men kvalmen er nesten borte nå da, blir bare litt kvalm av og til[emoji173]
Humør: Stort sett godt humør og nyter[emoji173] Men har perioder hvor jeg stresser litt pga småblødninger i varierende mengde fra uke 10, men etter grundig sjekk av lege så er det bare å prøve å slappe av[emoji4]
Cravings: Lakris[emoji7][emoji173]
Tanker om fødsel: Har ikke tenkt så mye på det enda, tenker at det ikke er noen vits i å planlegge alt for mye[emoji23][emoji23]

Så ukens magebilde
ed079649fce773d20f41ebbdd2a76488.jpg

Fiiiin bump [emoji173]️
 
Hurra for ny uke [emoji173]
[emoji173][emoji173][emoji173]

Nå venter jeg i spenning på nyheter i dagboka di[emoji7] Snart har du lille i armene dine fine du[emoji175]
 
[emoji173][emoji173][emoji173]

Nå venter jeg i spenning på nyheter i dagboka di[emoji7] Snart har du lille i armene dine fine du[emoji175]
Begynner å bli utålmodig nå kan du si [emoji85] vil bare møte lille gull[emoji173]
 
Det var salg på vognposer på nett så nå har vi kjøpt vognpose som er god og varm til denne vinterbabyen[emoji7][emoji7]
7607c202723d14200a3dcc0665bb58e5.jpg
 
Back
Topp