Veien mot en familie på 3

Da har vi vært på oul[emoji175][emoji175] Og nå er det bekreftet at det er ei jente i magen[emoji7][emoji7][emoji7] Alle mål var perfekte og termin er den samme[emoji175][emoji173] Aktiv lita frøken som sparka, vinka, svelga masse fostervann og leika med navlestrengen så det ut som[emoji23][emoji23]
e880b7c3f001bd1a81ed7ab8fd6c16c4.jpg
 
Hurra for jente og vel gjennomført oul! Herlig at alt så bra ut! Nyt inntrykkene :D <3
 
Gratulerer med en perfekt liten pike og vel gjennomført OUL! ❤️
Det er så fantastisk at du endelig skal bli mamma!! ❤️
 
Gratulerer med en perfekt liten pike og vel gjennomført OUL! [emoji173]️
Det er så fantastisk at du endelig skal bli mamma!! [emoji173]️
Takk snuppa[emoji175][emoji175] Det er helt rart å tenke på, i morgen er jeg halvveis liksom.. nesten så jeg ikke tørr å tro det enda heller[emoji173][emoji173] Etter 7 sa/kjemiske så skulle det plutselig gå bra[emoji7][emoji7]

Og du å, vi skal bli mamma begge to[emoji173][emoji173][emoji173] Fantastisk og jeg får tårer i øynene bare m tanken[emoji175] Fikk tårer under oul også når ho lå der å vinka på skjermen[emoji7]
 
Hurra for jente og vel gjennomført oul! Herlig at alt så bra ut! Nyt inntrykkene :D <3
Tusen takk[emoji175][emoji175] Ja det var helt rart å se lille frøkna på skjermen der ho lå og vinka og sprella[emoji7][emoji7][emoji7] Nå skal jeg bare nyte siste halvdel altså, dette er så ubeskrivelig[emoji175][emoji175]
 
Takk snuppa[emoji175][emoji175] Det er helt rart å tenke på, i morgen er jeg halvveis liksom.. nesten så jeg ikke tørr å tro det enda heller[emoji173][emoji173] Etter 7 sa/kjemiske så skulle det plutselig gå bra[emoji7][emoji7]

Og du å, vi skal bli mamma begge to[emoji173][emoji173][emoji173] Fantastisk og jeg får tårer i øynene bare m tanken[emoji175] Fikk tårer under oul også når ho lå der å vinka på skjermen[emoji7]

Hun er virkelig gullbilletten deres etter alle nedturene ❤️ Gullegget som dere ventet så lenge på! ✨
Er så takknemlig for å få oppleve oppturen sammen med deg vennen, etter alt vi har gått igjennom! ❤️ Det rører meg til tårer!
 
Hun er virkelig gullbilletten deres etter alle nedturene [emoji173]️ Gullegget som dere ventet så lenge på! [emoji92]
Er så takknemlig for å få oppleve oppturen sammen med deg vennen, etter alt vi har gått igjennom! [emoji173]️ Det rører meg til tårer!
Ja det her er ho vi har venta så lenge på[emoji175][emoji175][emoji175] Og din lille er den dere har ventet sånn på[emoji173] Tenk vi ville ikke hatt disse i magen nå hvis det ikke hadde vært for de som ikke ble[emoji7][emoji7][emoji7] Dette er så ubeskrivelig godt å endelig lykkes, jeg unner alle å kjenne denne gleden[emoji173][emoji173] Utrolig hvor glad man kan være i noen som ikke er født enda[emoji7]
 
Hurra! Gratulerer så mye! Fine lille prinsessen :Heartpink
 
Gratulerer med sikkert svar om en liten prinsesse <3
 
Ja, jeg synes egentlig det har gått litt fort i det siste :) Nå skal vi snart til syden en uke og vips er vi i september :) [emoji813]red
Sydentur blir digg[emoji7][emoji7] Satser på at neste mnd suser avgårde[emoji1]
 
Back
Topp