Veien mot en familie på 3

Da kom endelig timen til oul i posten[emoji7][emoji7] 22. August[emoji177][emoji177]
Nå kan du telle ned :D Ikke såå lenge til da :)
Håper bekkenet blir bedre etterhvert :)
 
Nå kan du telle ned :D Ikke såå lenge til da :)
Håper bekkenet blir bedre etterhvert :)
Jaa endelig noe nytt å telle ned til[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7] Gleder meg til å komme igang med fysio neste uke nå ja, håper bekkenet slutter å krangle så veldig[emoji1]
 
Jaa endelig noe nytt å telle ned til[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7] Gleder meg til å komme igang med fysio neste uke nå ja, håper bekkenet slutter å krangle så veldig[emoji1]
Godt å ha noe konkret å telle ned til :) Fysio har nok noen gode tips :)
 
Så godt du endelig har fått dato for oul! Bare tre små uker igjen ❤️ og ny uke i morgen, enda en uke nærmere mål!! Hurra :D
 
16+0 Da var det plutselig en ny uke igjen[emoji7][emoji7] Bare en mnd igjen til halvveis nå[emoji175] Jeg har kjent noe som jeg tror er spark fra lille noen ganger siste uka nå, gleder meg til å kjenne liv hver dag snart nå[emoji175]
21 dager igjen til oul nå[emoji1]
44eada84b6eafa3ca0bcd90ff322e7f3.jpg
 
Så godt du endelig har fått dato for oul! Bare tre små uker igjen [emoji173]️ og ny uke i morgen, enda en uke nærmere mål!! Hurra :D
Ja det var veldig godt å endelig få en dato nå[emoji175][emoji175] Plutselig startet på uke 17 her, 4 uker og 1 dag igjen til halvveis nå
 
Grattis med ny uke[emoji7] og så spennende at du kjenner liv! Det må være så fint[emoji5]
Tenk at vi har kommet så langt alt!
 
Grattis med ny uke[emoji7] og så spennende at du kjenner liv! Det må være så fint[emoji5]
Tenk at vi har kommet så langt alt!
Takk[emoji175][emoji175] Stas å kjenne litt ja , gleder meg til å kjenne hver dag[emoji175][emoji175]

Helt utrolig hvor langt vi er kommet[emoji7] Snart halvveis nå[emoji1]
 
Gratulerer med ny uke. Og hurra for bevegelser ifra lille. Tenk, om en liten stund så kjenner du det så godt at mannen din også kjenner det:Heartred
 
Gratulerer med ny uke! :) Åå så gøy med små spark da!:Heartpink
 
Gratulerer med ny uke! :) Åå så gøy med små spark da![emoji813]pink
Takk[emoji175][emoji175][emoji175] ja det er stas , bare kjent noen få ganger enda men blir nok mere etterhvert nå[emoji7][emoji7][emoji7]
 
Takk[emoji175][emoji175][emoji175] ja det er stas , bare kjent noen få ganger enda men blir nok mere etterhvert nå[emoji7][emoji7][emoji7]
Hos noen tar de noen dager før de kjenner det igjen, men hos andre kjenner de det hver dag etter de første sparkene :) Kjempekoselig å kjenne den lille:love017
 
Hos noen tar de noen dager før de kjenner det igjen, men hos andre kjenner de det hver dag etter de første sparkene :) Kjempekoselig å kjenne den lille:love017
Ja det er utrolig koselig og veldig betryggende [emoji175][emoji177]
 
Gratulerer med 16 uker!! ❤️❤️
Jeg er sååå glad på dine vegne og gleder meg stort til fortsettelsen ✌
 
Gratulerer med ny uke! [emoji7]
Og så kos å kjenne liv fra lille da [emoji173]

Jeg er ikke sikker på hva jeg kjenner, men innimellom dirrer hele livmoren i alle fall - kanskje mini har turnoppvisning? [emoji23]

Og så bare 3 uker til du skal ha OUL; det er jo så herlig å få se det lille nurket inni der [emoji7][emoji173]
 
Gratulerer så mye med ny uke Lille My :)
 
Gratulerer med 16 uker!! [emoji173]️[emoji173]️
Jeg er sååå glad på dine vegne og gleder meg stort til fortsettelsen [emoji111]
Takk snuppa[emoji175][emoji175][emoji175]
 
Gratulerer med ny uke! [emoji7]
Og så kos å kjenne liv fra lille da [emoji173]

Jeg er ikke sikker på hva jeg kjenner, men innimellom dirrer hele livmoren i alle fall - kanskje mini har turnoppvisning? [emoji23]

Og så bare 3 uker til du skal ha OUL; det er jo så herlig å få se det lille nurket inni der [emoji7][emoji173]
Tusen takk[emoji175][emoji175] jeg har ikke kjent liv så mange ganger , men det er helt annet enn noe jeg har kjent før[emoji7][emoji7] Helt fantastisk følelse [emoji177] Og ja bare 3 uker igjen til oul, håper det går kjapt[emoji23][emoji23]
 
Back
Topp