Veien mot en familie på 3

15+0, hører nå hjerteslag hver kveld med doppleren[emoji7] Veldig betryggende siden jeg fortsatt har litt blødninger.. Og i forrige uke begynte magen å poppe skikkelig ut[emoji175] Er kort i ryggen så da vil magen komme godt ut etterhvert sa jordmor[emoji23]
f7e82974d7f0ddde68cdb6c909c45f9c.jpg

Så fiiiiiin mage!!! :Heartpink:Heartpink:Heartpink
 
Ha en god dag søte frøken ❤️
 
Ha en god dag søte frøken [emoji173]️
Takk snupp[emoji173][emoji173] Her nytes det at sommerværet er kommet[emoji7] Ha en fantastisk dag du også, håper kvalmen ikke er alt for grusom[emoji8][emoji175]
 
Takk snupp[emoji173][emoji173] Her nytes det at sommerværet er kommet[emoji7] Ha en fantastisk dag du også, håper kvalmen ikke er alt for grusom[emoji8][emoji175]

Så herlig med sommervær!! :D Bare å nyte!
Jeg sitter og får væske nå så da er kvalmen ikke fullt så verst heldigvis ;)
 
Så herlig med sommervær!! :D Bare å nyte!
Jeg sitter og får væske nå så da er kvalmen ikke fullt så verst heldigvis ;)
Bra med væskebehandling[emoji122][emoji122][emoji122][emoji106] Håper den kvalmen blir bedre fra uke 15 [emoji8][emoji8] Her har den nesten gitt seg nå så krysser alt for at du å slipper unna snart[emoji177]
 
Bra med væskebehandling[emoji122][emoji122][emoji122][emoji106] Håper den kvalmen blir bedre fra uke 15 [emoji8][emoji8] Her har den nesten gitt seg nå så krysser alt for at du å slipper unna snart[emoji177]

Så deilig det må føles at kvalmen gir seg nå etter alle de ukene :) Det unner jeg deg virkelig!
Er kroppen ellers ok? Bekken og rygg i sjakk?
 
Så deilig det må føles at kvalmen gir seg nå etter alle de ukene :) Det unner jeg deg virkelig!
Er kroppen ellers ok? Bekken og rygg i sjakk?
Bekkenet krangler[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] ulempen med å få bekkenløsning i juli er at alt er stengt pga fellesferien, men starter opp med fysio i august så da håper jeg det hjelper på litt[emoji6][emoji1]

Så her går det mest i avslapping og gjøre det jeg greier av div hjemme[emoji4] Mannen er flink og tar unna en del [emoji177][emoji177]

Det er helt magisk å bare være kvalm sånn 3-4 ganger per dag og ikke konstant , håper virkelig det blir sånn snart til deg også[emoji8]
 
Bekkenet krangler[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] ulempen med å få bekkenløsning i juli er at alt er stengt pga fellesferien, men starter opp med fysio i august så da håper jeg det hjelper på litt[emoji6][emoji1]

Så her går det mest i avslapping og gjøre det jeg greier av div hjemme[emoji4] Mannen er flink og tar unna en del [emoji177][emoji177]

Det er helt magisk å bare være kvalm sånn 3-4 ganger per dag og ikke konstant , håper virkelig det blir sånn snart til deg også[emoji8]

Kjedelig å ikke få hjelp når bekkenet er på tur :/
Heldigvis kommer august allerede neste uke :)
Håper virkelig at fysio kan gjøre noe for deg ❤️

Kvalmen vil ikke savnes når/hvis den drar avsted :p
 
Da kom endelig timen til oul i posten[emoji7][emoji7] 22. August[emoji177][emoji177]
 
Da kom endelig timen til oul i posten[emoji7][emoji7] 22. August[emoji177][emoji177]

Jippi, så herlig å endelig ha en dato!! Også på bursdagen min også da :D:p
 
Jippi, så herlig å endelig ha en dato!! Også på bursdagen min også da :D:p
Ja nå var det godt å endelig få en dato[emoji177][emoji177][emoji177] Hehe og da var det en fin dato jeg fikk ja[emoji7]
 
Back
Topp