Veien mot en familie på 3

Åh nå kjente jeg nettopp to små spark fra lille her jeg ligger i senga[emoji7][emoji7] I kveld var det virkelig ingen tvil, litt sterkere enn før nå[emoji175][emoji175] Åh som jeg gleder meg til jeg kjenner liv og spark oftere[emoji177]

[emoji177] gleder meg til det blir min tur. Det er den beste følelsen!
Kos deg med sparkene [emoji4]
 
[emoji175][emoji175][emoji175][emoji175] kjenner nok snart du også[emoji10]
Håper det [emoji7]
Kjenner jeg er litt nervøs nå egentlig.. for har merket en god del "dirring" tidligere, mens nå siste uka har det vært lite og ingenting merkbart liv...
 
Håper det [emoji7]
Kjenner jeg er litt nervøs nå egentlig.. for har merket en god del "dirring" tidligere, mens nå siste uka har det vært lite og ingenting merkbart liv...
Her har det gått flere dager i mellom altså, det er jo tidlig enda så helt vanlig det[emoji4][emoji175] Blir vel ikke daglig før uke 18/19 tror jeg jordmor sa når man er førstegangs, og noen kjenner ikke før etter uke 20 å[emoji1]
 
Her har det gått flere dager i mellom altså, det er jo tidlig enda så helt vanlig det[emoji4][emoji175] Blir vel ikke daglig før uke 18/19 tror jeg jordmor sa når man er førstegangs, og noen kjenner ikke før etter uke 20 å[emoji1]
Skal til jordmor på mandag og OUL uka etter, så da trenger jeg ikke bli så panisk at jeg bestiller meg ny UL [emoji6] hadde nok gjort det hvis ikke det var noe planlagt neste måneden..hoho [emoji85]

Glemte jo helt å spørre om plassering på morkake når jeg var på TUL, så for alt jeg vet så er den foran også..
 
Skal til jordmor på mandag og OUL uka etter, så da trenger jeg ikke bli så panisk at jeg bestiller meg ny UL [emoji6] hadde nok gjort det hvis ikke det var noe planlagt neste måneden..hoho [emoji85]

Glemte jo helt å spørre om plassering på morkake når jeg var på TUL, så for alt jeg vet så er den foran også..
Det kan hende ja, min ligger bak så derfor jeg kjenner så tidlig[emoji7] Kjenner følelsen ja, hadde det ikke vært for doppler og oul om 18 dager hadde det vel blitt en ny ul her også[emoji23][emoji23][emoji23] Spes m tanke på at jeg fortsatt har litt blod eller spotter [emoji21][emoji87]
 
Åh nå kjente jeg nettopp to små spark fra lille her jeg ligger i senga[emoji7][emoji7] I kveld var det virkelig ingen tvil, litt sterkere enn før nå[emoji175][emoji175] Åh som jeg gleder meg til jeg kjenner liv og spark oftere[emoji177]

Det er så gøy med sparking!! Jeg føler jeg har blitt mere kjent med minien min nå, vet liksom når han kommer til å sparke. Det er herlig :)
 
Det er så gøy med sparking!! Jeg føler jeg har blitt mere kjent med minien min nå, vet liksom når han kommer til å sparke. Det er herlig :)
Spark er kjempegøy, går bare å venter på å få kjenne daglig nå[emoji175][emoji175]
 
Åh nå kjente jeg nettopp to små spark fra lille her jeg ligger i senga[emoji7][emoji7] I kveld var det virkelig ingen tvil, litt sterkere enn før nå[emoji175][emoji175] Åh som jeg gleder meg til jeg kjenner liv og spark oftere[emoji177]
[emoji7][emoji7]
 
Så fantastisk at du har begynt å kjenne liv fra lille der inne, og såå fin babybump da!:love017 Får jo en ekstra måte å kommunisere på når man kjenner livet sånn:-) Og så er det ikke lenge til du har oul heller, tiden går jammen unna!
 
Ny uke[emoji7] og bare 2 uker igjen til oul[emoji175]
f82818244d016c2ec43ed4df6b05b5a6.jpg
 
Hipp hurra for enda en ny uke! [emoji173]️ Går rasende fort nå :)
Jaaa, 3 uker og 1 dag til halvveis hahaha nesten så det går litt for fort nå[emoji23][emoji23]
 
Magebilde[emoji4]
42167c4f5e50519937aa86ffd0312a85.jpg
 
Back
Topp