Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte på så du i det minste fikk sosialisert deg litt av og til. Jeg tror ikke jeg bor så langt unna deg så tenkte på om dere ville hatt besøk, men en veeldig aktiv 1-åring er kanskje ikke optimalt da Send meg eventuelt PM
Har dere evt. mulighet til å utsette litt? Jeg er glad jeg har lenger permisjon for N var på ingen måte klar for barnehage da permisjonen min egentlig var slutt.
Ja, skjønner det Jeg er hjemme til 1. mai så bare si ifra
Ja, det hjelper veldig mye å kunne komme seg litt ut! Helt klart. Håper det går seg til om ikke så altfor lenge
Det er forresten utelukket at hun har låsninger, er stiv o.l?
Fine jenta deres. Fint å lese at hun utvikler seg bra, selv om hun er prematur. Jeg fikk Bekhterev som startet i svangerskapet. Hadde vondt fra 3 mndr gravid og det gav seg aldri. De trodde selvfølgelig først at det var bekkenløsning. Men det var det ikke. En manuellterapeut jeg gikk til snakket om betennelse i en slimpose. Så ble det etterhvert påvist betennelse i IS-leddet og da begynte man å helle mot revmatisk.
Om du er HLAB27-positiv er det veldig mye lettere å få diagnosen. Håper for din del at du får diagnosen fort og at du dermed får den oppfølgingen du skal ha og utprøving på medisiner. Jeg får kun 1000 mg Paracet og de avventer all behandling fordi jeg prøver å bli gravid. Det har jeg gjort i noen år nå.. Så det er min store sorg og frustrasjon her i livet, i tillegg til at vi ikke blir gravid, at jeg bare må vente og vente på å få medisiner.Ja, legen er veldig sikker på at det dessverre er det. Har MR neste søndag og tatt blodprøve for å sjekke den genvarianten (?) de snakker om. Jeg har alltid vært stiv fra jeg var liten, men utviklet seg drastisk da jeg ble gravid.
Hvordan går det med deg nå? Hva slags behandling får du?
Signerer disse fine ordene. Ikke bra å være sliten og vond med en liten nydelig frøken som krever sitt (lille) ekstra. Det var jeg alt om.Vakker
Håper du får noe hjelp med den stive og vonde kroppen
Om du er HLAB27-positiv er det veldig mye lettere å få diagnosen. Håper for din del at du får diagnosen fort og at du dermed får den oppfølgingen du skal ha og utprøving på medisiner. Jeg får kun 1000 mg Paracet og de avventer all behandling fordi jeg prøver å bli gravid. Det har jeg gjort i noen år nå.. Så det er min store sorg og frustrasjon her i livet, i tillegg til at vi ikke blir gravid, at jeg bare må vente og vente på å få medisiner.