Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer på det samme!Hvordan har det gått i dag?
Hvordan har det gått i dag?
Lurer på det samme!
Håper kontrollen har gått bra
Så fint å høre god helg!
Sprøytedag 10
Kontroll overstått! Gikk som forventet og skal ha ny kontroll mandag. 5-6 egg (vet ikke eksakt da han ikke talte/målte alt), største 15 mm cirka. Slimhinnen fin på rundt 8 mm.
Ellers hatt akupunktur idag så travel dag! Satser på eksakt tidspunkt for uttak mandag
Vis vedlegget 235549
Ååå men helledussan for en søt liten venn Blir spennende på mandag! Følger spent medSprøytedag 10
Kontroll overstått! Gikk som forventet og skal ha ny kontroll mandag. 5-6 egg (vet ikke eksakt da han ikke talte/målte alt), største 15 mm cirka. Slimhinnen fin på rundt 8 mm.
Ellers hatt akupunktur idag så travel dag! Satser på eksakt tidspunkt for uttak mandag
Vis vedlegget 235549
Fin liten mops God helg
Ååå men helledussan for en søt liten venn Blir spennende på mandag! Følger spent med
Sprøytedag 10
Vis vedlegget 235549
Det er vel endel færre enn sist? Betyr det at dagen for overstimulering er mindre?
Så søt vofs!
Ahhhhh. Tar meg selv i å drømme litt. Kan jo håpe jeg har såpass god karma at ultralyden mandag går fint, så blir det uttak onsdag eller torsdag med innsett av blasto mandag/tirsdag.. 2 uker senere 2 fine streker og en digital som skriker GRAVID. Tenk det hadde vært noe det nå.
Jeg har jo luftet litt tanker rundt det at jeg gruer meg til 19 november og termindato. Om jeg har uttak onsdag/torsdag er jeg 10-11 dpo og har da fra 10 dpo fått svar på om jeg er gravid eller ei. Skal jeg da tørre teste den dagen? Jeg er så redd for skuffelsen.. Samtidig frister det ekstremt å få svaret før søndag om jeg er gravid. Da er liksom ikke dagen så fæl som om forsøket er negativt. Blir vanskelig det der. Heller mot å ta 1 test daglig fra jeg vet det blir innsett (eller rundt 5-6 dpo) for å se at ovitrelle forsvinner og da forhåpentligvis "oppdage" en ny spire.
Du hadde så fortjent å bli gravid nå!
Føler det er på tide nå. Hadde aldri trodd det skulle ta så mange forsøk som dette..
Leste igjennom første innlegget ditt nå, oppsummeringen... Du har vert igjennom mye
Det SKAL bli verdt detHar blitt en lang vei ja Men håper siste rest av 2017 gir oss litt av den lykken vi egentlig skulle ha vært i nå og en liten spire. Da er plutselig veien verdt det igjen
Det SKAL bli verdt det
Se den skjønningen da *smelt*