Dette høres bra ut[emoji173][emoji173] Nå skal det bli gullegg[emoji106][emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kontroll sprøytedag 8
Ultralyd ferdig!
4 egg på 12, 10, 10 og 9 mm med slimhinne på 8 mm! Alt i alt fornøyd. Ny kontroll fredag kl 14 og dosejustering til 150 IE
Hørtes jo veldig jevnt og fint ut Håper de finner gullegget inni der!
Sa ingenting nei
Nei, de vil vel ikke anta for mye mtp historikken din. Jeg krysser fingrene for uttak neste uke.
4 jevne høres jo veldig bra ut [emoji3][emoji1305]
Skjønner du gjerne vil ha litt flere, men av og til er det bedre med jevne kvalitetsegg enn kvantinitet[emoji173][emoji173] Jeg fikk ut 5 egg sist og det ble frøkna i magen og en blasto på frys[emoji106][emoji7] Så håper dette er gode egg som gir uttelling nå[emoji8][emoji173] Krysser alt og håper på noen perfekte egg[emoji4]Vil gjerne ha et par til dååå
Skjønner du gjerne vil ha litt flere, men av og til er det bedre med jevne kvalitetsegg enn kvantinitet[emoji173][emoji173] Jeg fikk ut 5 egg sist og det ble frøkna i magen og en blasto på frys[emoji106][emoji7] Så håper dette er gode egg som gir uttelling nå[emoji8][emoji173] Krysser alt og håper på noen perfekte egg[emoji4]
Veldig overrasket om det ikke blir neste uke Håper bare det ikke blir mandag-tirsdag mht blasto og IKM
Skjønner den. (Men om det blir mandag-tirsdag burde du få innsett med terminspire så det ikke blir noen blødning i november. )
Jeg hadde uttak mandag, satte inn på dag 4[emoji1303][emoji4]
Nei, på FS. Grunnen var den at de hadde stengt på lørdag så fikk jo ikke satt inn da[emoji4] Men de så jo på fredag at egget var på vei til å bli blastocyst[emoji1303]I Porsgrunn? Hva var grunnen?
Nei, på FS. Grunnen var den at de hadde stengt på lørdag så fikk jo ikke satt inn da[emoji4] Men de så jo på fredag at egget var på vei til å bli blastocyst[emoji1303]
Åja sånn ja! Skjønner jo det[emoji22] Det funka hvertfall fint å sette inn på dag 4. Har de timelapse (eller hva det heter) i Porsgrunn? Tror kanskje ikke det?[emoji848] Siden de fysisk må ta ut eggene for å se på de?Får mase på Porsgrunn om det blir uttak mandag Men problemet med mandag er vel heller at IKM blir på termindatoen jeg skulle hatt.. Vil ikke akkurat blø den dagen..
Åja sånn ja! Skjønner jo det[emoji22] Det funka hvertfall fint å sette inn på dag 4. Har de timelapse (eller hva det heter) i Porsgrunn? Tror kanskje ikke det?[emoji848] Siden de fysisk må ta ut eggene for å se på de?