Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Dette høres bra ut[emoji173][emoji173] Nå skal det bli gullegg[emoji106][emoji173]

Kontroll sprøytedag 8
Ultralyd ferdig!

4 egg på 12, 10, 10 og 9 mm med slimhinne på 8 mm! Alt i alt fornøyd. Ny kontroll fredag kl 14 og dosejustering til 150 IE :)

Hørtes jo veldig jevnt og fint ut :) Håper de finner gullegget inni der! :D

Hørtes jo veldig jevnt og fint ut :) Håper de finner gullegget inni der! :D

4 er jo litt lite.. Men mye smått som han sa så planen er nok å få med de også ;)

❤️❤️

Nei, de vil vel ikke anta for mye mtp historikken din. Jeg krysser fingrene for uttak neste uke. :D

Veldig overrasket om det ikke blir neste uke :) Håper bare det ikke blir mandag-tirsdag mht blasto og IKM ;)

4 jevne høres jo veldig bra ut [emoji3][emoji1305]

Vil gjerne ha et par til dååå :P
Skjønner du gjerne vil ha litt flere, men av og til er det bedre med jevne kvalitetsegg enn kvantinitet[emoji173][emoji173] Jeg fikk ut 5 egg sist og det ble frøkna i magen og en blasto på frys[emoji106][emoji7] Så håper dette er gode egg som gir uttelling nå[emoji8][emoji173] Krysser alt og håper på noen perfekte egg[emoji4]

Skjønner du gjerne vil ha litt flere, men av og til er det bedre med jevne kvalitetsegg enn kvantinitet[emoji173][emoji173] Jeg fikk ut 5 egg sist og det ble frøkna i magen og en blasto på frys[emoji106][emoji7] Så håper dette er gode egg som gir uttelling nå[emoji8][emoji173] Krysser alt og håper på noen perfekte egg[emoji4]

Veldig sant det du sier ❤️

Må også hive meg på Lille My, kvalitet fremfor kvantitet. Jeg fikk kun ut 4 egg, og 1 av de ble til snuppa i magen nå [emoji5]
Krysser alt for at det blir minst ett gullegg denne runden [emoji274]

Veldig overrasket om det ikke blir neste uke :) Håper bare det ikke blir mandag-tirsdag mht blasto og IKM ;)

Skjønner den. :) (Men om det blir mandag-tirsdag burde du få innsett med terminspire så det ikke blir noen blødning i november. :Heartred)

Nei, på FS. Grunnen var den at de hadde stengt på lørdag så fikk jo ikke satt inn da[emoji4] Men de så jo på fredag at egget var på vei til å bli blastocyst[emoji1303]

Får mase på Porsgrunn om det blir uttak mandag ;) Men problemet med mandag er vel heller at IKM blir på termindatoen jeg skulle hatt.. Vil ikke akkurat blø den dagen..

Får mase på Porsgrunn om det blir uttak mandag ;) Men problemet med mandag er vel heller at IKM blir på termindatoen jeg skulle hatt.. Vil ikke akkurat blø den dagen..
Åja sånn ja! Skjønner jo det[emoji22] Det funka hvertfall fint å sette inn på dag 4. Har de timelapse (eller hva det heter) i Porsgrunn? Tror kanskje ikke det?[emoji848] Siden de fysisk må ta ut eggene for å se på de?

Åja sånn ja! Skjønner jo det[emoji22] Det funka hvertfall fint å sette inn på dag 4. Har de timelapse (eller hva det heter) i Porsgrunn? Tror kanskje ikke det?[emoji848] Siden de fysisk må ta ut eggene for å se på de?

De må ta de fysisk ut dessverre.. Men men. Får høre med HI hva han tenker om det :) Og skal passe på at de husker at de lovte 2 egg inn om jeg skal ha inn dag 2-3 ;)

Håper det er noen skikkelig kvalitetsegg som vokser frem nå!! :Heartred

Back
Topp