Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Dette er spennende Victoria! Denne gangen skal det gå. Satser på færre, men bedre egg! Heier på deg :)

Min lørdag foreløpig - pysj, strikking og denne karen ved siden av meg ❤️

4CA32BD7-900E-406B-B218-7C20912B2E36.jpeg

Han er så skjønn, Victoria.

Han er så skjønn, Victoria.

Han er virkelig det ❤️ Veldig spent på hvordan han vil takle en baby i hus. Han blir jo 5 til sommeren og har hatt meg (og etterhvert mannen) alene siden dag 1 :) Rimelig bortskjemt er han også..

Han er virkelig det ❤️ Veldig spent på hvordan han vil takle en baby i hus. Han blir jo 5 til sommeren og har hatt meg (og etterhvert mannen) alene siden dag 1 :) Rimelig bortskjemt er han også..
Hehe, ikke rart han har blitt det da. Baby-gutten

Jeg vil også bli gravid nå. Idag. Helst igår. :arghh::arghh:

Har en skikkelig drittuke egentlig så godt å ha han her som trøst ❤️
Ja de små bissevovvene er virkelig fine å ha ❤️ Jeg har en liten chihuahua, og hun er så god å ha når ting er dritt! Ellers også såklart, men de er så god på å trøste disse små firbente ❤️

Lillesøster på 5 tok meg på fersken når jeg satte sprøyten i sted. "Hvorfor setter du sprøyte i magen?" kom det gang på gang. Får håpe det ikke har gjort henne skremt :P

Lillesøster på 5 tok meg på fersken når jeg satte sprøyten i sted. "Hvorfor setter du sprøyte i magen?" kom det gang på gang. Får håpe det ikke har gjort henne skremt :P
Huff[emoji38][emoji38] Ja, nå er min på 6 blitt så stor at jeg ikke kan gjøre sånt foran han mer. Han skjønner jo mye[emoji51]

Huff[emoji38][emoji38] Ja, nå er min på 6 blitt så stor at jeg ikke kan gjøre sånt foran han mer. Han skjønner jo mye[emoji51]

Stod veldig skjult, men snudde meg av refleks når hun ropte :P Men men, hun sover godt så gikk nok fint.

Sprøytedag 12

Hadde egentlig planer om å droppe hele forumet i 2 uker til jeg ville visst svaret av forsøket.. Så lenge varte det. Så hvis jeg blir borte er det bare fordi jeg trenger en time-out fra alt egentlig.

Ny kontroll imorgen! Gruer meg skikkelig, vet ikke hvorfor. Antar jo jeg får dato for uttak osv., men optimisten i meg er ikke tilstede :P

Ellers samme symptomer som før, men kjenner magen blir mer oppblåst og hoven for hver dag som snegler forbi. Men snart i mål for siste gang håper jeg med uttak og ventetid til befruktelse/utvikling.

Og noen var ikke fornøyd med å prøve sokken jeg strikket :hilarious:

4EC7E6D8-DED3-4FC6-BE6D-804E368A11DE.jpeg

Nydelig liten fyr :) Ta en pause om du trenger det! ❤️

Back
Topp