Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han er så skjønn, Victoria.
Min lørdag foreløpig - pysj, strikking og denne karen ved siden av meg [emoji173]️
Vis vedlegget 235596
For en nydelig liten tass[emoji177] ikke vanskelig å se at han har det godt[emoji7]
Hehe, ikke rart han har blitt det da. Baby-guttenHan er virkelig det Veldig spent på hvordan han vil takle en baby i hus. Han blir jo 5 til sommeren og har hatt meg (og etterhvert mannen) alene siden dag 1 Rimelig bortskjemt er han også..
Jeg vil også bli gravid nå. Idag. Helst igår.
Jeg vil også bli gravid nå. Idag. Helst igår.
Åååå så koselig
Åååå så koselig
Ja de små bissevovvene er virkelig fine å ha Jeg har en liten chihuahua, og hun er så god å ha når ting er dritt! Ellers også såklart, men de er så god på å trøste disse små firbenteHar en skikkelig drittuke egentlig så godt å ha han her som trøst
Huff[emoji38][emoji38] Ja, nå er min på 6 blitt så stor at jeg ikke kan gjøre sånt foran han mer. Han skjønner jo mye[emoji51]Lillesøster på 5 tok meg på fersken når jeg satte sprøyten i sted. "Hvorfor setter du sprøyte i magen?" kom det gang på gang. Får håpe det ikke har gjort henne skremt
Huff[emoji38][emoji38] Ja, nå er min på 6 blitt så stor at jeg ikke kan gjøre sånt foran han mer. Han skjønner jo mye[emoji51]
Gikk nok helt fint, jaStod veldig skjult, men snudde meg av refleks når hun ropte Men men, hun sover godt så gikk nok fint.