Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Men hvis de ikke ser på de så kan de jo heller ikke vite hvor mange som gjenstår... var samme de gjorde med meg. De sa de ikke så på de hver dag fordi å se på de innebærer mer stress for embryoene og det er jo ikke bra

Men nå er det jo 2 dager siden de har sett på de. Om eggene imorgen for eksempel igår har sluttet utvikle seg så er det jo jævlig å ikke få beskjed om først på torsdag..

Telefon dems er stengt..

De sendte mail nå. Skrev at jeg skulle få sykemelding ut morgendagen, men at de ikke visste hvordan det lå an med eggene da de "Ikke ser på de hver dag". Vel, 3 dager siden jeg plukket de ut og med såpass lav befruktningsrate kunne de bare fortalt meg hvor mange egg som gjenstår. For alt jeg vet kan det være 0.
Dårlig altså... får du vite mer imorgen da? De skjønner jo at trenger å vite hvordan det ligger ann? :( fikk du svar på Cryphno?

Men nå er det jo 2 dager siden de har sett på de. Om eggene imorgen for eksempel igår har sluttet utvikle seg så er det jo jævlig å ikke få beskjed om først på torsdag..

Det er sant, men er jo også veldig dumt hvis de blir ødelagt fordi de har sett på de for mye[emoji177]

Det er sant, men er jo også veldig dumt hvis de blir ødelagt fordi de har sett på de for mye[emoji177]

Med tanke på at de er på dag 3 idag har de vel sett på de idag eller igår..? Det burde vel skrives ned så sykepleierene kan se det?

Uff, så leit at du ikke får vite noe før onsdag!![emoji31][emoji31] Er jaggu ikke for pingler den prosessen her!! Ikke gi opp håpet[emoji173]️

Har de ikke sånn (hva heter det?) som man kan følge med på embryoene på dataen?[emoji15]

Ja, den ventingen er helt fæl. Men litt rart at de ikke vurderte å se på de i dag og evt fryse de når du bare hadde 3 igjen. Så kan jo være de har sett på de og at laben ikke har informert om det.

Kan godt være de har gjort det.. Har bare en dårlig følelse. Hellet har jo ikke akkurat vært med oss siden vi begynte prøvingen..

I alle dager :( Håper du får beskjed snart, og en god beskjed! Det er vel sikkert egentlig fornuftig at eggene får ligge i fred, men makan så kjipt :( Krysser alt!

Og nå har smertene blitt litt verre igjen.. Får ringe litt rundt imorgen.

Hei VictoriaH! Har ikke vært så mye inne på babyverden i det siste, men måtte selvsagt rett inn i din dagbok for å se hvordan det går. Ser du lever i uvisshet enda.... Ikke noe gøy! Håper på positiv overraskelse!

Back
Topp