Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo som du sa kanskje bedre med avbrutt enn en blastocyst? Veldig spent på hva de velger å sette deg på neste forsøk.
Så fryktelig leit å høre. Jeg føler så inderlig med deg! Sa han noe om sine tanker rundt dette da?
Så utrolig leit å lese at det ikke gikk nå heller.. Brukte dere IVF eller ICSI nå? Vi hadde ingen befruktning på IVF og måtte ha ICSI selv om det ikke var noe i veien med mannen. Har du hatt lang protokoll noen gang eller har det vært kort hver gang? husket ikke i farten her
Vet hvor vondt det er når det ikke går og det føles som at det aldri skal gå, håper de har en bedre plan for deg neste gang
Ok, mulig de ikke var modne nok daDet stod ICSI på papirene så antar det var det de brukte..? Men rart ingenting skjedde med de 3 som var befruktet?
Ok, mulig de ikke var modne nok da
Kjedelig når man ikke får et svar på hvorfor det ble så dårlig befruktning da15 av 22 sa de var modne.. Men vet ikke. De var jo fin størrelse ved uttak..
Fortsatt på ahus ..
Seriøst? Hvor mange timer har du sittet nå? Er det Ø-hjelp?
Sist vi var der på Ø-hjelp ventet vi 4 timer... [emoji19]
Leit Håper de prøver noe nytt neste rundeIngen egg utviklet seg.. Skjønte det straks Hans Ivar ringte og ikke de fra laboratoriet.. Burde kanskje være knust, men nå er jeg mest irritert egentlig at jeg har vært så dårlig, for ingenting.
Kanskje nytt uttak slutten av november.
Håper de prøver noe nytt neste runde