Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Sender deg masse klemmer [emoji173]️ Vet hvor jævelig det er å få sånne dårlige nyheter. Det føles helt meningsløst. Hold ut [emoji173]️

Det er jo som du sa kanskje bedre med avbrutt enn en blastocyst? Veldig spent på hva de velger å sette deg på neste forsøk.

Ja, sa det til Hans Ivar også. Men kjipt er det så klart uansett når jeg har ventet 6 mnd på dette forsøket :(

Så fryktelig leit å høre. Jeg føler så inderlig med deg! Sa han noe om sine tanker rundt dette da?

Ånei [emoji20] Så utrolig trist. Føler sånn med deg og sender mange klemmer din vei [emoji171][emoji92]

Så utrolig leit å lese at det ikke gikk nå heller.. Brukte dere IVF eller ICSI nå? Vi hadde ingen befruktning på IVF og måtte ha ICSI selv om det ikke var noe i veien med mannen. Har du hatt lang protokoll noen gang eller har det vært kort hver gang? husket ikke i farten her:)
Vet hvor vondt det er når det ikke går og det føles som at det aldri skal gå, håper de har en bedre plan for deg neste gang :Heartred

Så fryktelig leit å høre. Jeg føler så inderlig med deg! Sa han noe om sine tanker rundt dette da?

De skulle diskutere det på møtet og komme tilbake til meg neste uke. Er visst kompleks.. Vet egentlig ikke..

Så utrolig leit å lese at det ikke gikk nå heller.. Brukte dere IVF eller ICSI nå? Vi hadde ingen befruktning på IVF og måtte ha ICSI selv om det ikke var noe i veien med mannen. Har du hatt lang protokoll noen gang eller har det vært kort hver gang? husket ikke i farten her:)
Vet hvor vondt det er når det ikke går og det føles som at det aldri skal gå, håper de har en bedre plan for deg neste gang :Heartred

Det stod ICSI på papirene så antar det var det de brukte..? Men rart ingenting skjedde med de 3 som var befruktet?

❤️

Fy søren for noe dritt! Håper de finner ut noe lurt ift medisiner sånn at det blir bedre neste gang!! Sender deg masse varme klemmer :Heartred

Fortsatt på ahus ..

Fy søren, jeg blir så lei meg på dine vegne! :( Det er liksom ingen grenser for hvor mye motgang du skal få. Det er så urettferdig at det skal være så vanskelig for noen :(

Sender en stor og god klem ❤️

Seriøst? Hvor mange timer har du sittet nå? Er det Ø-hjelp?
Sist vi var der på Ø-hjelp ventet vi 4 timer... [emoji19]

Først ventet vi 2 timer, så brukte vi masse tid på prøver og så 2 nye timer..

Da var jeg endelig hjemme! 5,5 time herregud! Mild til moderat OHSS, men de skal følge med. Ingen fare der. Eggstokkene derimot er såpass store (lange) at de er redd for ovariedrivning (?), at eggstokkene skal vri seg rundt. Dette er visst veldig smertefullt så da skulle jeg bare ringe ambulansen. Men de ville ha en kontroll fredag igjen for å dobbeltsjekke at blodprøvene forblir fine + ny UL av eggstokkene for å se at de sakte men sikkert minsker litt.

Er vel den vridningen de er redde for ved overstimulering vel.
Ta det med ro og drikk masse vann...

Kjipt å bruke så lang tid på sykehuset og utrolig trist at forsøket ble avbrutt. Håper de kommer opp med noe bra og at neste gang er deres tur!

Ingen egg utviklet seg.. Skjønte det straks Hans Ivar ringte og ikke de fra laboratoriet.. Burde kanskje være knust, men nå er jeg mest irritert egentlig at jeg har vært så dårlig, for ingenting.

Kanskje nytt uttak slutten av november.
Leit :( Håper de prøver noe nytt neste runde :Heartred

Back
Topp