Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Håper alt går som smurt i dag. Masse lykke til!

Egguttak

22 egg ut, men totalfrys. Så skuffa egentlig. Spesielt siden jeg er i såpass grei form (noe jeg ikke var de to andre forsøkene)...

Egguttak
22 egg ut, men totalfrys. Så skuffa egentlig. Spesielt siden jeg er i såpass grei form (noe jeg ikke var de to andre forsøkene)...
Skjønner godt at du er skuffet! 22 egg er bra da, blir veldig spennende å se på befruktningen, håper det blir en hel haug i det minste :D innsett i oktober?

Egguttak

Skjønner godt du blir skuffa, totalfrys er kjipt[emoji53][emoji53][emoji53][emoji53] Men heldigvis er ikke oktober så langt unna da[emoji173][emoji173] stor klem[emoji173][emoji173]

Egguttak

Skjønner veldig godt at du er skuffet <3 Nå får man bare krysse fingrene for at mange blir befruktet slik at du har for både positiv test i oktober og alle søsken du kan ønske deg :)!

Jeg skjønner godt at du er skuffet over totalfrys men prøv å trøste deg med at 22 egg er bra ❤️

Egguttak
Skjønner du er skuffa over totalfrys. Spesielt når du føler deg i bedre form enn når det har blitt innsett.
Krysser fingrene for at det blir masse gode egg befruktet og at ventetiden går fort. Og selvfølgelig at den blir kronet med hell.

Skjønner du er skuffa over totalfrys. Spesielt når du føler deg i bedre form enn når det har blitt innsett.
Krysser fingrene for at det blir masse gode egg befruktet og at ventetiden går fort. Og selvfølgelig at den blir kronet med hell.

Hadde formen vært elendig hadde det jo liksom vært greit, men ikke nå som jeg er i rimelig grei form og alt. Sist var jeg dårlig form en uke etter.

Hadde formen vært elendig hadde det jo liksom vært greit, men ikke nå som jeg er i rimelig grei form og alt. Sist var jeg dårlig form en uke etter.
Kjipt når det oppleves bakvendt.
De har nok en tanke bak. Husk at legene gjerne vil ha deg gravid (og bort fra venteliste), men også skal ivareta helsa di.

Stor klem

Gratulerer med flott fangst! Håper det holder til alle de barna dere vil ha :D

Gjorde forøvrig veldig lite vondt selve uttaket. Kroppen min har nok ikke skjønt det :P Men nå er det vondt og ømt som fy, så forblir nok i sengen resten av dagen med unntak av mat- og dopauser. Så er det nok bra igjen i morgen ;)

Gruer meg til telefon imorgen men..

Krysser alt jeg kan for at det blir mange fine befruktede egg Nå! Dette fortjener du virkelig at går bra! Holder deg i tankene og sender mange gode vibber til eggene dine!

Så flott fangst!! [emoji2] Dette lover godt for fryseforsøk i oktober hvertfall. Forstår du er lei deg for at det ikke blir innsett nå, men legene så nok indikasjoner på ohss... og da er det tryggeste for deg å vente...
Jeg følte meg også i fin form etter uttak de to gangene jeg fikk ohss.

Så flott fangst!! [emoji2] Dette lover godt for fryseforsøk i oktober hvertfall. Forstår du er lei deg for at det ikke blir innsett nå, men legene så nok indikasjoner på ohss... og da er det tryggeste for deg å vente...
Jeg følte meg også i fin form etter uttak de to gangene jeg fikk ohss.

Du har nok rett i det du sier :) Men oktober er bare så ekstremt langt unna føles det ut som akkurat nå.. :( :(

Gud så vondt det plutselig skulle være der nede :(

Back
Topp