Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner godt at du er skuffet! 22 egg er bra da, blir veldig spennende å se på befruktningen, håper det blir en hel haug i det minste innsett i oktober?Egguttak
22 egg ut, men totalfrys. Så skuffa egentlig. Spesielt siden jeg er i såpass grei form (noe jeg ikke var de to andre forsøkene)...
Skjønner godt at du er skuffet! 22 egg er bra da, blir veldig spennende å se på befruktningen, håper det blir en hel haug i det minste innsett i oktober?
Skjønner godt du blir skuffa, totalfrys er kjipt[emoji53][emoji53][emoji53][emoji53] Men heldigvis er ikke oktober så langt unna da[emoji173][emoji173] stor klem[emoji173][emoji173]Egguttak
22 egg ut, men totalfrys. Så skuffa egentlig. Spesielt siden jeg er i såpass grei form (noe jeg ikke var de to andre forsøkene)...
Egguttak
22 egg! Fy søren så bra! Når får du tlf om befruktning da?
Skjønner du er skuffa over totalfrys. Spesielt når du føler deg i bedre form enn når det har blitt innsett.Egguttak
Skjønner du er skuffa over totalfrys. Spesielt når du føler deg i bedre form enn når det har blitt innsett.
Krysser fingrene for at det blir masse gode egg befruktet og at ventetiden går fort. Og selvfølgelig at den blir kronet med hell.
Kjipt når det oppleves bakvendt.Hadde formen vært elendig hadde det jo liksom vært greit, men ikke nå som jeg er i rimelig grei form og alt. Sist var jeg dårlig form en uke etter.
Så flott fangst!! [emoji2] Dette lover godt for fryseforsøk i oktober hvertfall. Forstår du er lei deg for at det ikke blir innsett nå, men legene så nok indikasjoner på ohss... og da er det tryggeste for deg å vente...
Jeg følte meg også i fin form etter uttak de to gangene jeg fikk ohss.