Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Men hallo til drama :bag:

Porsgrunn har GLEMT å legge inn resept på gonapeptyl (eggløsningssprøyten jeg skulle bruke) og jeg får da ikke hentet den ut.. Yaay. :banghead:Drama. Sendte jo avgårde min kjære for å hente ut denne da jeg ikke var i humør og endte opp med bomtur stakkars. Så da blir eneste alternativet at jeg må sette ovitrelle i stedenfor og håpe på at jeg ikke blir for overstimulert. Tankene mine gikk jo automatisk til at yaaaay - nå kan jeg kanskje ha innsett også, men fornuften sier at det nok blir uaktuelt og at jeg heller får konsentrere meg om å ikke bli dårlig.

Men hallo til drama :bag:
Porsgrunn har GLEMT å legge inn resept på gonapeptyl (eggløsningssprøyten jeg skulle bruke) og jeg får da ikke hentet den ut.. Yaay. :banghead:Drama. Sendte jo avgårde min kjære for å hente ut denne da jeg ikke var i humør og endte opp med bomtur stakkars. Så da blir eneste alternativet at jeg må sette ovitrelle i stedenfor og håpe på at jeg ikke blir for overstimulert. Tankene mine gikk jo automatisk til at yaaaay - nå kan jeg kanskje ha innsett også, men fornuften sier at det nok blir uaktuelt og at jeg heller får konsentrere meg om å ikke bli dårlig.

Såpass godt du har resept på ovitrelle iallefall da❤️ Når blir uttak?

Såpass godt du har resept på ovitrelle iallefall da❤️ Når blir uttak?

Fredag 10:30.. Ja, men litt skeptisk da de ikke ville jeg skulle sette den. Men ordner seg nok, dog blir jeg nok borte noen dager ekstra på jobb neste uke men :P

IMG_7112.JPG

Ups :bag: Det var jo en blemme da... godt du hadde alternativet selv om den kanskje er litt skummel...

Ikke hatt egguttak ennå :) Men ser ut til at det er 20 egg cirka..

Å! [emoji85] Sorry! Da misforstod jeg litt... Men 20 eggposer er jo ett bra tall! Kan fort bli en søskenflokk av det [emoji5] Når blir isåfall uttak?

Edit: ser du skriver at uttak er fredag [emoji1360]

Uff! Så dumt de hadde glemt resepten din! Da får vi håpe at ovitrellen er snill med deg [emoji171]

Sender deg en stor klem!! Voldsomt så mye greier det skulle være!! Håper virkelig det ordner seg når du skal sette inn eskimoer i oktober <3

Kjedelig med totalfrys, Victoria! Men tenk det, når du har uttak på fredag, er det allerede september, så tiden fram til fryseforsøk i oktober kommer til å gå fort :) ❤️

Sender deg mange gode tanker[emoji173]️ for en runde dette er for deg, men så mye uvissthet!! Håper du får mange fine eskimoer på frys, slik at du har i lang tid fremover[emoji173]️ kroppen har kanskje godt av litt pause nå selvom det føles kjipt.. satt med samme følelse i juni, at det ble forferdelig lenge å vente på nytt forsøk! Men det gikk overraskende fort[emoji5] krysser det som krysses kan for uttaket ditt[emoji173]️

Usj, så mye som skulle gå litt på skeive her da.
Slenger meg med de andre, og ønsker deg lykke til på fredag, men flere gullegg i fryseren!

Da var ovitrelle satt. Tar ikke helt til meg at det vil gå fort, mange fine egg osv osv ennå da men. Akkurat nå er det bare dritkjipt. For 2 måneder er lenge nå på høsten. Kjempe lenge. Og da bikker vi raskt både dåp, termin som skulle ha vært, mulig manglende mage på julaften og andre ting som "kunne vært mulig" med innsett nå. Men vi får se. Kanskje jeg er i bedre humør imorgen :P Akkurat idag derimot gidder jeg ikke late som noe som helst annet.

Da var ovitrelle satt. Tar ikke helt til meg at det vil gå fort, mange fine egg osv osv ennå da men. Akkurat nå er det bare dritkjipt. For 2 måneder er lenge nå på høsten. Kjempe lenge. Og da bikker vi raskt både dåp, termin som skulle ha vært, mulig manglende mage på julaften og andre ting som "kunne vært mulig" med innsett nå. Men vi får se. Kanskje jeg er i bedre humør imorgen :p Akkurat idag derimot gidder jeg ikke late som noe som helst annet.

Håper du ikke blir for overstimulert nå. Håpløs blemme av Porsgrunn da. :wideyed:

Skjønner godt du er skuffa og lei nå. Det har jo ikke vært måte på tung vei for dere. :Heartred

Håper du ikke blir for overstimulert. Krysser fingrene for mange fine egg og baby i magen til jul!

Så kjedelig at det endte med totalfrys. :( Håper du da får mange gullegg ut, så du aldri mer trenger stimulering for nye egg. :Heartred

Lykke til med uttak!
Dumt de hadde glemt den resepten. Håper det går greit ift overstimulering.

Vet Porsgrunn at du satte Ovitrelle eller blir det overraskelse i morgen?

Sendte de melding så snakket med Erling idag. De skulle se an imorgen og neste uke ang innsett.

Back
Topp