Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Det er bedre enn avbrutt, men skjønner godt du syns det er kjipt[emoji53] Overstimulering er kjedelig, håper du får noen gullegg på frys og at ventetia på fryseforsøk ikke blir alt for lenge [emoji173][emoji173][emoji173]

Er jo om ikke annet godt du responderer!!!!! Ventetiden er tung, men tenk om dere får flere på frys i tillegg! Jeg gjorde totalfrys i fjor og ventetiden var tung, men ble jo faktisk gravid på første frys så ventetiden var verdt det[emoji177]

Som de andre over her sier: godt du har respondert og at det ikke blir avbrutt i det minste! Kan jo se ut til at du får flere egg på frys, som kan bli både en og flere babyer❤️ Skjønner det er kjipt med overstimulering og venting på fryseforsøk, men kanskje det er bedre for kroppen din å få roet ned før den får inn gullegget igjen også! Du har jo tross alt stimulert en stund❤️

Håper dette gir en solid søskenflokk på frys. Skjønner at du syns det er kjipt å vente enda lenger hvis du ikke får ferskinnsett nå da. Men bra de passer på deg mht overstimulering :)

Veldig kjipt (om det er tilfelle), men men. Nå skal jeg drikke masse de neste dagene og så håper jeg det hjelper (og eventuelt får innsett). Hadde ikke mye væske i buken så får være litt optimistisk foreløpig. Onsdag bestemmes det om det er ovitrelle eller gon..noe jeg skal sette. Blir det sistnevnte blir det uansett totalfrys.

Krysser fingrene for gullegg til både denne runden og søsken.
Lykke til på onsdag. Håper du kan få både innsett og egg på frys.

Krysser fingrene for gullegg til både denne runden og søsken.
Lykke til på onsdag. Håper du kan få både innsett og egg på frys.

Hørte med klinikken idag. De kunne verken bekrefte eller avbekrefte at jeg skulle ha totalfrys før etter kontrollen imorgen. Så da vet jeg jo like lite.. Kjent en del idag (dog hatt full dag på jobb), så spent imorgen. Håper på minimalt med væske i buken og beskjed om å sette ovitrelle imorgen kveld ;) Men kan jo gå begge veier også så klart. Spiser mye salt og drikker mer enn normalt nå for å gjøre "hva jeg kan".

Sprøytedag 19

Dose: 300 IE menopur og orgalutran (begynte igjen på mandag)

Neste kontroll: imorgen onsdag kl 14:40 hvor uttaket bestemmes i forhold til om det kan bli innsett eller ei

Tja, ikke så mye annet å si egentlig. Kjenner det godt nå at det rasler der nede og slimet er ekstremt denne runden. Ellers er det bare å vente til imorgen ettermiddag :P Utålmodig..

Lykke til i morgen :)

Masse lykke til i morgen[emoji173]

Masse lykke til imorgen :D

Masse lykke til i morgen, Victoria [emoji2] Håper på gode nyheter [emoji1317][emoji1317]

Lykke til imorra[emoji173]️

Hørte med klinikken idag. De kunne verken bekrefte eller avbekrefte at jeg skulle ha totalfrys før etter kontrollen imorgen. Så da vet jeg jo like lite.. Kjent en del idag (dog hatt full dag på jobb), så spent imorgen. Håper på minimalt med væske i buken og beskjed om å sette ovitrelle imorgen kveld ;) Men kan jo gå begge veier også så klart. Spiser mye salt og drikker mer enn normalt nå for å gjøre "hva jeg kan".
Du er flink, Victoria.
Skjønner du vil gjøre det du kan i håp om å få innsett nå. Krysser fingerne for gode nyheter på kontroll idag. Lykke til!

Back
Topp