Ååååhh, fantastiske nyheter Håper du klarer å få ned skuldrene litt og nyte mirakelet i magen din
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fantastisk !! Nå går dette bra, det er jeg helt sikker på! Håper du får en strålende påske!!
Godt at alt var bra Gratulerer med jente <3 Kjempe stas!!!!Godt du fikk en ny ultralyd da, tett oppfølging er viktig når du er bekymret <3Da var OUL ferdig og veldig lettet...alt så bra ut og det hun kunne se var alt normalt er så glad... og så klarte vi ikke holde oss...så vi venter en liten frøken <3 terminen ble flyttet en dag tilbake, helt topp
gleden kommer mer og mer, selv om frykten henger der den og... ser frem til å komme over grensen der jeg mistet guttene sist...
fikk ny time til ny ultra om 5 uker til...ekstra oppfølging, passer helt topp prøvde å få et fint 3d bilde av frøkna men hun var sjenert og ville ikke vise ansiktet sitt...så vi prøver igjen neste gang
men fikk vanlige ultra bilder..herlig <3
Så koselig å lese om den aktive snuppa i magen Dette kommer til å gå så bra nå Måtte inn å lese om deg skjønner du. God klem fra meg25+2 i dag...og bekymringen slipper ikke helt taket...nærmere mål for hver dag som går så livredd for å miste henne..
var på sykehuset i går hos lege, fikk snakket litt om oppfølging videre (endelig), skal tilbake om 3 uker igjen, alt sti bra til med jenta vår, så glad for det hun veide i underkant av 800gram nå og var normal i størrelsen, nok av fostervann og livmorhalsen min var lang og lukket..så en lettelse er der jo..men frykten er der..
jeg har jo 3 store faktorer som er risiko for meg, det første er at dette er prøverør, så har jeg leiden mutasjon faktor 5 og forhøyet blodprøve av noe antistioff kardiodiplin ( noe sånt det heter) så har man forhistorien min... så hun er virkelig et mirakel denne jenta... jeg skal skal gå på fragmin sprøyter resten av svangerskapet, så må bare bite en stund til når jeg tar sprøytene i magen..er veldig sår.. så har jeg fått påvist gbs i urinen, så det fikk jeg antibiotika for..
glad for at jeg blir tatt vare på og får oppfølging nå...
men litt skuffet av ultraen, jeg hadde en time der og i går men siden jeg fikk ultra hos legen var det ikke vits å få en gang til samme dag, så vi hadde håpet å se mye av lille snuppa og få et bra bilde..det fikk vi ikke..så litt kjedelig det..men det viktigste er jo at alt så bra ut <3 så håper vi at neste gang vi ser masse og får et bra bilde.. skal da ha dobbel time på sykehuset, først til jordmor og så til lege etterpå.
alt i alt ser alt bra ut pr dags dato <3 så vi håper at de 10 neste + og går bra