ønsker så inderlig en liten sp
Gift med forumet
Assistert-jentene
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
28+1 uker i dag, vi har vært på kontroll på sykehuset igjen...alt sto bra til med lille jenta vår. det er så godt å få det bekreftet, selv om frykten ikke slipper taket..vi fikk ikke noe ul bilde, hun er virkelig sjenert den jenta vår, vil ikke vise seg men det viktigste er jo at alt sto bra til, hun vokste fint og hadde nok av fostervann...
etter jeg begynte på nok en blodfortynnende medisin så blir jeg utrolig blå og sår etter sprøyta..men hva gjør man ikke for at ting skal gå bra
har også tatt et stort skritt i dag, bestilt vogn, seng og handlet noen klær...gøy men livredd i tillegg..masse tanker som kommer opp..hva hvis....
men nå håper vi at alt fortsetter å gå bra..vi elsker mirakeljenta i magen min <3
etter jeg begynte på nok en blodfortynnende medisin så blir jeg utrolig blå og sår etter sprøyta..men hva gjør man ikke for at ting skal gå bra
har også tatt et stort skritt i dag, bestilt vogn, seng og handlet noen klær...gøy men livredd i tillegg..masse tanker som kommer opp..hva hvis....
men nå håper vi at alt fortsetter å gå bra..vi elsker mirakeljenta i magen min <3