Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: t0mmelise
Her er alt vasket, utenom noen sånne dresser, de skal jeg ta snart [:)]
eneste jeg ikke har vasket er dyna og sengekanten, noen som vet om man skal det?
ORIGINAL: Trone
Sengekanten har vi vasket også. Det er fordi den på ett eller annet tidspunkt kommer til å være i kontakt med F. Gidder virkelig ikke ta noen sjanser på verken det ene eller det andre.
ORIGINAL: Susa87
Sengekanten har vi vasket også. Det er fordi den på ett eller annet tidspunkt kommer til å være i kontakt med F. Gidder virkelig ikke ta noen sjanser på verken det ene eller det andre.
SIGN. henger på snora til tørk nå faktisk.. hehe[;)]
ORIGINAL: Susa87
SIGN. henger på snora til tørk nå faktisk.. hehe[;)]
Hehhe!! Godt med alt som er gjort!! [:)][:)][:)][:)][:)]
Noen i familien spurte sarkastisk om jeg skulle vaske den nye madrassen også ( siden jeg ikke ville bruke en brukt madrass)..
Hva er poenget med å slenge noe sånn drit liksom? Det er VÅR unge, VI gjør som VI føler er best! Så lenge vi ikke ligger å sniffer inn kjemiske stoffer så hvorfor skal vi la småen gjøre det.. Herregud. Blir matt altså..