vasking-nødvendig?

Det som i hvertfall er viktig å vaske er det som skal helt inntil huden på babyen.

Her er alt vasket, utenom noen sånne dresser, de skal jeg ta snart [:)]
eneste jeg ikke har vasket er dyna og sengekanten, noen som vet om man skal det?

her vaskes alt. dyene også. men det er fordi de har logge på mørkeloftet siden junior sluttet å bruke de

ORIGINAL: t0mmelise

Her er alt vasket, utenom noen sånne dresser, de skal jeg ta snart [:)]
eneste jeg ikke har vasket er dyna og sengekanten, noen som vet om man skal det?

Jeg har ikke vasket noe enda..[8D] Men tenkte egentlig bare å "lufte" sengekanten og dyna..Bruker vel kansje ikke sengekanten i begynnelsen eller!? da ser man jo ikke inn til babyen fra sengen min...

Sengekanten har vi vasket også. Det er fordi den på ett eller annet tidspunkt kommer til å være i kontakt med F. Gidder virkelig ikke ta noen sjanser på verken det ene eller det andre.

ORIGINAL: Trone

Sengekanten har vi vasket også. Det er fordi den på ett eller annet tidspunkt kommer til å være i kontakt med F. Gidder virkelig ikke ta noen sjanser på verken det ene eller det andre.

SIGN. henger på snora til tørk nå faktisk.. hehe[;)]

ORIGINAL: Susa87

Hehhe!! Godt med alt som er gjort!! [:)][:)][:)][:)][:)]

Noen i familien spurte sarkastisk om jeg skulle vaske den nye madrassen også ( siden jeg ikke ville bruke en brukt madrass)..
Hva er poenget med å slenge noe sånn drit liksom? Det er VÅR unge, VI gjør som VI føler er best! Så lenge vi ikke ligger å sniffer inn kjemiske stoffer så hvorfor skal vi la småen gjøre det.. Herregud. Blir matt altså..

ORIGINAL: Susa87

Hehhe!! Godt med alt som er gjort!! [:)][:)][:)][:)][:)]

Noen i familien spurte sarkastisk om jeg skulle vaske den nye madrassen også ( siden jeg ikke ville bruke en brukt madrass)..
Hva er poenget med å slenge noe sånn drit liksom? Det er VÅR unge, VI gjør som VI føler er best! Så lenge vi ikke ligger å sniffer inn kjemiske stoffer så hvorfor skal vi la småen gjøre det.. Herregud. Blir matt altså..

hehe.. huff.. trur ikke folk egentlig tenker over hva di sier når di slenger ut sånne kommentarer.. tenker liksom at det er jo ikke vitsen å ta noen sjangser.. plutselig ender det opp med røde utslett og irritert hud[:'(] men men.. jeg tar ihvertfall ingen sjangser[:)] men folk får jo gjøre som di vil..[:)]

Back
Topp