Vasking av klær til baby

I-40417860

Andre møte med forumet
Hei

Har kjøpt en del nye klær og arvet masse. Jeg vil vaske alt før babyen kommer, har termin 19.april.
Spørsmålet er har dere begynt å vaske alle klærne dere har til babyen, eventuelt også organisert det i kommode/skap? Vil ikke vaske det for «tidlig».
 
Her er alt vasket og gjort klart. Mine har en tendens til å bli født tidligere, så er bare å gjøre seg klar :hilarious:
 
Jeg har allerede vasket alt opptil str 62, inkl. gulpekluter, smekker, soveposer, lammeskinn, babygym osv. Mangler vel bare bæresjalet. Nå fikk vi også en del klær av familie i går, en god blanding av hjemmestrikk, nytt og brukt, så får se om jeg vasker det også, men gidder ikke stresse :joyful:
 
Her er vaskingen i gang, har startet med dyne, vognposer og tepper. Så er klærne neste på listen! Mulig igangsetting over helgen, så nå MÅ det gjøres!
 
Har vasket alle klærne jeg har i bomull str 50 og 56. Skal vaske alle ullklærne og sengeklær/gulpekluter i helgen tenkte jeg. Er 36+3 i dag:) er førstegangsfødene, så har ingen tidligere svangerskap å sammenlikne med, med tanke på å føde før eller gå overtid. Størrelsene over 56 ligger i kasser på loftet loftet og de vil jeg finne fram og vaske etter behov. Har arvet mye og ikke plass til alt i kommoden til babyen.
 
Jeg er 37+3 og har vasket alle klærne vi har i str 50 og 56. Det er ikke sykt mye klær da, for vi har kun kjøpt litt til lillebror, så bruker vi hvitt/grått etter storesøster. Tenker å kjøpe til etter behov. Dynetrekk, laken, vognpose, ull (lue, votter, "sko" osv), tepper og gulpekluter er også vasket.
 
37+6, og alt i størrelse 50-62 er vasket. Fikk bittelitt nytt til babyshower, ellers er alt arv etter tremenning og storebror. Altså egentlig ikke så mye som det var skrikende behov etter å vaske, men tøyet etter tremenningen var vasket med parfymert vaskemiddel og det etter storebror luktet litt plastkasse etter oppbevaring. Alt annet vasket jeg da jeg før jeg la det vekk, så det gidder jeg ikke vaske igjen.
 
Back
Topp