Verpesyk<3
Disney
Dere som har slutta og koke, hvordan vasker dere flaskene og suttene? Og hvor ofte bytter dere sutt nå som de hiver de rundt alle veier og putter alt mulig rart i munnen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha liker at du er så laidback!Vasker flaskene med zalo. Smokkene vasker jeg aldri, bare skyller de hvis hunden har tatt de feks. Kokte ikke engang smokkene før bruk, men det er kanskje å banne i kirka her![]()
Jepp, går helt fint detHer har jeg nesten ikke kokt flasker, slutta ved 2 mnd.. Smokkene tar jeg i mam boksen i mikro..
Kan man putte de i oppvaskmaskinen?![]()
Bør man altså vaske/bytte ut smokkene???
Vi koker, og jenta vår har heller aldri vært syk ;-) Det handler nok mest om tilfeldigheter. Men får de i seg feil bakterier kan de bli virkelig(!) syke, særlig de aller minste, og derfor var vi nøye med koking de første 6 mnd, og koker fremdeles smokkene innimellom.Aldri kokt en eneste tutt. 8 mnd og ALDRI vert syk!! De tåler litt bakterier som at smokker havner i gulvet hjemme etc.
Vi koker, og jenta vår har heller aldri vært syk ;-) Det handler nok mest om tilfeldigheter. Men får de i seg feil bakterier kan de bli virkelig(!) syke, særlig de aller minste, og derfor var vi nøye med koking de første 6 mnd, og koker fremdeles smokkene innimellom.