Vaske babyklær

Vaska vell klærna for rundt to uker siden (?) var rundt uke 33 da. Jeg vasket med blenda uten parfyme. Har vaska bare en str, da jeg ønsker alle klærna skal være så nyvasket som mulig :p da vasket jeg også alt av dynetrekk og tepper osv. klødde bare i fingrene til å få det gjort. Klarte ikke slappe av, følte alt bare MÅTTE være klart :D

Jeg har vasket alle dyner og sengetøy, håndkler og kluter.. Og overmadrassen til senga. Har bare behov for at alt er fresht og vasket uansett ;-) Begynner kanskje på klær til uka! Brukte Blenda sensitive for det hadde jeg i skapet, uten tøymykner.

Har ikke begynt å vaske. Er 34+2... Bruker blenda sensitiv og ingen skyllemiddel...

Har ikke begynt enda.... :rolleyes:

Alt er vasket og klart. Må bare lufte dyner. Men hva skal jeg gjøre nå? :confused:

Vaska alt i helga:) så arti å få henge opp så mye smått igjen:) bruker blenda sensitive flytende jeg for føler pulver blir liggende igjen.. Og en liten skvett med comfort aloe vera skyllemiddel på klærne som ikke er inntil kroppen... Den lukter baby:) ikke alle har den så må kjøpe inn litt når jeg ser den grønne flaska;)

JAIKS!!! *heavy breathing* Skal jeg komme å gjøre det for deg??? :eek: :p

Haha! Nullstress joggedress! Har ingen planer om å føde før termin så har gooood tid :D Er i perm først nå, så har rett og slett ikke hatt overskudd.... Men skal begynne i kveld, lover! :D

P.S. Har et liiiite håp om at dersom ting ikke er klart at den lille kommer litt tidligere - haha!! :p

Haha! Nullstress joggedress! Har ingen planer om å føde før termin så har gooood tid :D Er i perm først nå, så har rett og slett ikke hatt overskudd.... Men skal begynne i kveld, lover! :D

P.S. Har et liiiite håp om at dersom ting ikke er klart at den lille kommer litt tidligere - haha!! :p
Går fort når man først er igang heldigvis :p Tror det blir noen lange uker for meg, for jeg har gjort det meste nå :rolleyes:

Holder på nå, men er ferdig med de fleste klærne nå :-) det ble 4 uker før termin. Nå mangler dyner, tepper, voksipose etc :-)

Har ikke begynt med vasking av klær osv enda, men tenker det blir gjort neste uke. Da begynner største på skola igjen og minste er tilbake i bhg så føler det er litt mer tid til å pusle med sånt... Men har fått på plass stellebord i dag og pusler litt på soverommet vårt så det skal bli klart der inne og :-) ... Tenker også st kanskje noe starter hvis ikke alt er klart?! Haha!

Har ikke vasket noe enda, men vi skal begynne å pusse opp rommet lille skal ha denne uka. Så når vi har fått alt på plass der, tenker jeg at jeg kan begynne å vaske klær ;) Skal ha 3uker ferie fra fredag til jeg begynner i permisjon, så må ha noe å gjøre de 6ukene som er igjen da ;):rolleyes:

Back
Topp