Bruker18tr
Flørter med forumet
Når begynner dere med dette? og hvilket vaskemiddel/skyllemiddel? Er i uke 29 og klør etter å vaske og legge på plass i den nye kommoden men det er kanskje litt vel, kremt, tidlig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kremt.. Her ligger alt vasket og klart i ny kommode allerede, jeg er i uke 30. Var jo så fristende siden mannen satte opp kommoden. Så her er alt av klær, sengetøy, tepper og kluter ferdig vasket. Jeg bruker blenda sensitive flytende.
Stryke????Har begynt å vaske, stryke og sortere etter str. Har arvet mye tøy, så trengte å få oversikt. Ny Ikeakommode er montert og klar til bruk for små plagg
Er 32+4 i dag
Haha..ja..men det blir bare første gangen altså. Leita rundt etter strykebrettet mitt.. det stod i kjellerboden..og der har det stått siden vi flyttet i sept i fjor..så mye stryker jeg til vanlig liksomStryke????
Tanta til samboeren strøk alt! Og da mener jeg alt! Til og med sokkene.. Jeg har enda ikke stryket et klesplagg, men kommer nok til å stryke kjolene når tiden nærmer seg Fant ut at jeg trenger flere kleshengere, så får ikke hengt opp alle en gang.. Trodde jeg hadde kjøpt nok. Kjøpte 16 stk og enda måtte jeg bruke noen som fulgte med klær fra butikken.. Blir Ikea etter lønning, kjøpe resten + strykebrettet (gidder ikke å stryke på noe stoff på bordet mer..)Haha..ja..men det blir bare første gangen altså. Leita rundt etter strykebrettet mitt.. det stod i kjellerboden..og der har det stått siden vi flyttet i sept i fjor..så mye stryker jeg til vanlig liksom