Bruker18tr
Flørter med forumet
Når begynner dere med dette?
og hvilket vaskemiddel/skyllemiddel? Er i uke 29 og klør etter å vaske og legge på plass i den nye kommoden
men det er kanskje litt vel, kremt, tidlig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kremt.. Her ligger alt vasket og klart i ny kommode allerede, jeg er i uke 30. Var jo så fristende siden mannen satte opp kommoden. Så her er alt av klær, sengetøy, tepper og kluter ferdig vasket. Jeg bruker blenda sensitive flytende.
Stryke????Har begynt å vaske, stryke og sortere etter str. Har arvet mye tøy, så trengte å få oversikt. Ny Ikeakommode er montert og klar til bruk for små plagg
Er 32+4 i dag![]()
Haha..ja..men det blir bare første gangen altså. Leita rundt etter strykebrettet mitt.. det stod i kjellerboden..og der har det stått siden vi flyttet i sept i fjor..så mye stryker jeg til vanlig liksomStryke????![]()
Tanta til samboeren strøk alt! Og da mener jeg alt! Til og med sokkene.. Jeg har enda ikke stryket et klesplagg, men kommer nok til å stryke kjolene når tiden nærmer segHaha..ja..men det blir bare første gangen altså. Leita rundt etter strykebrettet mitt.. det stod i kjellerboden..og der har det stått siden vi flyttet i sept i fjor..så mye stryker jeg til vanlig liksom![]()