Vask av babytøy

Bruker hverken tøymykner eller tørketrommelen jeg :) tror ikke barnet tar skade av det

Klipper av store, ekle lapper, ja! Men greit å ha en med str på :) merker det når jeg sorterer babytøy etter storesøster :) må gjette str på noen plagg :-P på Cubus-klær er str gjerne trykt på i nakken. Og vasket bort ;)

Kom til å tenke på? Vasker dere overmadrass, madrasstrekk og dyner osv som er helt nytt???

Har jo laken over overmadrassen og madrassen, så vasker ikke det nei ikke dyner heller, for de har dynetrekk utenpå. Vasker det som er i kontakt med barnets hud. Altså vasker heller ikke nytt yttertøy.

Noen som har erfaring med å vaske bæresele? Sitter å funderer på hvordan jeg skal gå frem!

Gidder rett og slett ikke å være panisk, mye større sjangs for at de pådrar seg sykdommer hvis de ikke er vant til noenting av bakterier. :)

Gidder rett og slett ikke å være panisk, mye større sjangs for at de pådrar seg sykdommer hvis de ikke er vant til noenting av bakterier. :)
Jeg er ikke panisk mtp bakterier.. men litt mer skeptisk til kjemikalier!

Kremt... Har aldri vasket nytt tøy jeg... Ingen av mine jenter har sliti med noe eksem eller utslett av den grunn;) og huden deres tåler alt av såper og skyllemiddler den dag i dag :) om det har noe med at huden ble eksponert for dette fra de var født vet jeg ikke, men jeg har aldri vært så nøye med akuratt det ;)

Back
Topp