Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vasker før bruk, men kun på 40 grMå man egentlig vaske klærne til babyen før bruk? Og må det vaskes på 60° da eller kan man ta et hurtigprogram el på første vasken? Hva kommer dere til å gjøre?
Tenkte egentlig det jeg å, bare for å vaske igjennom Ser noen skriver seg må vaskes på 60° to ganger men det kan ikke være nødvendig når tøyet er nytt.Jeg vasker før bruk, men kun på 40 gr
Ser ikke no behov for det jeg i alle fall!Tenkte egentlig det jeg å, bare for å vaske igjennom Ser noen skriver seg må vaskes på 60° to ganger men det kan ikke være nødvendig når tøyet er nytt.
Da er hvertfall vi enigeSer ikke no behov for det jeg i alle fall!
Jeg er også enig jeg vasker ikke på 60 grader, for det er jo ikke bakterier jeg er redd for?Da er hvertfall vi enige
Jeg vasker alt hvitt sammen når det kjøres på samme program vasker til vanlig nye håndklær og nytt sengetøy..Kan jeg vaske alt hvitt sammen nå første runde? Både klær, håndkler og sengetøy? Hadde ikke gjort det til vanlig, men hvis alt skal ha en runde med 40° bare... Blir så usikker med de babyklærne!! Vasker ikke nye klær til meg selv, bare håndkler, men føler jeg bør gjøre det nå
Jeg liker at vi er så enige!!Jeg vasker alt hvitt sammen når det kjøres på samme program vasker til vanlig nye håndklær og nytt sengetøy..
Haha.. great minds think alike (eller noe i den duren!)Jeg liker at vi er så enige!!
Hva med skyllemiddel?Jeg vasker alt hvitt sammen når det kjøres på samme program vasker til vanlig nye håndklær og nytt sengetøy..