Varsling av UP kontroll

Varsler aldri om kontroll, uansett hvor det er.

Det gjør jeg vis det er på hoved veier eller slikt.

Er vel en gammel vane som sitter igjen fra råne tiden :P

Å himla surt når man får bort for man kjører 7km over liksom. Det har jeg opplevd! Jeg holdt på å tisse på meg å var gravid! Så kjørte bittelitt fortere enn fartsgrensa. Ellers aldri fått bot for noe!
Gammel råner selv. Men varsler ikke. Slutta med det når den tiden var over. Men jeg er glad jeg ikke ble stoppa i teknisk og skjønner ikke hvorfor jeg ikke ble det. Blå bil med lilla panser og kunne umulig høre noe som skjedde utenfor bilen. Hehe.

Vi har regler og alle som kjører vett vi har regler så da får de forholde seg til det:)

Varsler aldri (ikke at jeg har sett så veldig mange kontroller heller, kun to).

Gammel råner selv. Men varsler ikke. Slutta med det når den tiden var over. Men jeg er glad jeg ikke ble stoppa i teknisk og skjønner ikke hvorfor jeg ikke ble det. Blå bil med lilla panser og kunne umulig høre noe som skjedde utenfor bilen. Hehe.

Når sant skal sies så er det ikke ofte jeg har gjort det i det siste. De gangene jeg har oppdaga kontroll har jeg kjørt bil, å da bruker jeg ikke telefonen så får ikke meldt fra. Pluss at jeg bor i et anna fylke enn før og har ikke så mange her å "sladre" til :P

Haha, kjenner til det der. Kjørte bil som mangla glass på blinklys lyktene, hull i eksosen så det bråka som bare F og bilen så jo ikke særlig lekker ut, bar litt preg av kjøringa mi på den tida :P kommer fra ei hei langt inni di indre bygder. Å skal ikke påstå jeg kjørte særlig pent der oppe. Ble sendt klage til politet flere ganger, men aldri fått noe kjeft av dem. Men så fort jeg flytta og ble mamma så kjører jeg ny fin bil, kjører etter farts grensa og er kjempe redd for å kræsje.

Varseler Ikke kontroller i utgangspunktet, men satt vel en frustrert Facebook status da jeg ble tatt i en ny type fotoboks i en tunnel.. Så på den måten varslet jeg vel litt :/

Ville dog ikke gjort slik den mammaen

For en stund siden sa jo politiet at de hadde stanset et rusa person i kontroll, og han hadde et BARN i bilen.
Det skjedde faktisk i fjor på tiden her jeg bor... skulle levere barnet på skolen,men noen syntes føreren oppførte unormal i trafikken og heldigvis hadde de kontroll ved skolen. Var en stk.rusa bestemor(!) som kjørte barnebarne sitt til skolen... ble tatt der å da...

Synes det er helt målløst!!!!

Nei, klarer man ikke holde fartsgrensen eller andre trafikkregler får man ta det man får.

Kjenner en som fikk prikk fordi han kjørte for fort og ikke overholdt vikeplikten for en politibil. Han hadde allverdens idiotiske unnskyldninger, men fakta er at han kjørte for fort og så ikke til høyre. Synd, trist, lei, han fikk en stor bot, velfortjent i mine øyne :)

Det skjedde faktisk i fjor på tiden her jeg bor... skulle levere barnet på skolen,men noen syntes føreren oppførte unormal i trafikken og heldigvis hadde de kontroll ved skolen. Var en stk.rusa bestemor(!) som kjørte barnebarne sitt til skolen... ble tatt der å da...

Synes det er helt målløst!!!!

Herregud... :o Blir litt målløs når jeg hører om sånt.

Nei, det gjør jeg ikke. Dersom noen jeg kjenner råkjører fortjener de å bli tatt...

Lurer på hvordan foreldrene til det barnet reagerte da de fikk vite det. Jeg hadde klikket!
Jeg hadde også det! Håper og regner med de gjorde det!!

Varsler ALDRI... kjører du for fort fortjener du å bli tatt!

Jeg syns at de som kjører som idioter får selv ta det på egen kappe om de velger å gjøre det og de blir tatt :-/ Det er en grunn til at politiet og de har kontroller og jeg syns det er bra de har fokus rundt bhg og skole. Altfor mange som ikke tar hensyn.

Det er jo helt ko-ko!!:rolleyes:
Jeg varsler aldri, synes det er helt supert at UP har kontroll!;)

Back
Topp