Sånt varsler man ikke om. Ærlig talt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gammel råner selv. Men varsler ikke. Slutta med det når den tiden var over. Men jeg er glad jeg ikke ble stoppa i teknisk og skjønner ikke hvorfor jeg ikke ble det. Blå bil med lilla panser og kunne umulig høre noe som skjedde utenfor bilen. Hehe.Det gjør jeg vis det er på hoved veier eller slikt.
Er vel en gammel vane som sitter igjen fra råne tiden![]()
Å himla surt når man får bort for man kjører 7km over liksom. Det har jeg opplevd! Jeg holdt på å tisse på meg å var gravid! Så kjørte bittelitt fortere enn fartsgrensa. Ellers aldri fått bot for noe!
Gammel råner selv. Men varsler ikke. Slutta med det når den tiden var over. Men jeg er glad jeg ikke ble stoppa i teknisk og skjønner ikke hvorfor jeg ikke ble det. Blå bil med lilla panser og kunne umulig høre noe som skjedde utenfor bilen. Hehe.
Det skjedde faktisk i fjor på tiden her jeg bor... skulle levere barnet på skolen,men noen syntes føreren oppførte unormal i trafikken og heldigvis hadde de kontroll ved skolen. Var en stk.rusa bestemor(!) som kjørte barnebarne sitt til skolen... ble tatt der å da...For en stund siden sa jo politiet at de hadde stanset et rusa person i kontroll, og han hadde et BARN i bilen.
Det skjedde faktisk i fjor på tiden her jeg bor... skulle levere barnet på skolen,men noen syntes føreren oppførte unormal i trafikken og heldigvis hadde de kontroll ved skolen. Var en stk.rusa bestemor(!) som kjørte barnebarne sitt til skolen... ble tatt der å da...
Synes det er helt målløst!!!!
Helt utrolig sjokkerende!Herregud...Blir litt målløs når jeg hører om sånt.
Helt utrolig sjokkerende!
Jeg hadde også det! Håper og regner med de gjorde det!!Lurer på hvordan foreldrene til det barnet reagerte da de fikk vite det. Jeg hadde klikket!