Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men svært få av de gjør det, om noen da varsler en vanlig kontroll så kan det føre til at den fulle personen lar bilen stå istedenfor at han får kjørt i fylla dit han skalHva mener du? En kontroll kan fange opp folk som fyllekjører selv om det ikke er ment å være en ren promillekontroll?
Hvordan vet du det?Men svært få av de gjør det, om noen da varsler en vanlig kontroll så kan det føre til at den fulle personen lar bilen stå istedenfor at han får kjørt i fylla dit han skal
Men det er da ikke mange som varsler om promillekontroll.
Hvordan jeg vet det? De tar ikke inn supermange iløpet av en kontroll så det begrenser seg litt hvor mange som blir tatt å Fordi jeg har hørt det fra folk som har kontrollerHvordan vet du det?
Ja vedkommende lar kanskje bilen stå den ene dagen... Så er det påan igjen neste dag... Fins folk som har fyllekjørt i mange år uten å bli tatt!! Lurer på hvorfor... Er helt horribelt å tenke på.
Hvordan jeg vet det? De tar ikke inn supermange iløpet av en kontroll så det begrenser seg litt hvor mange som blir tatt å Fordi jeg har hørt det fra folk som har kontroller
Vel jeg vet om mange som fyllekjørte gang på gang før kontroller ble varslet også uten å bli tatt.
Speedometeret viser feil har jeg hørtDere som varsler innimellom, hva er så jævelig vanskelig med å holde fartsgrensen egentlig?Får dere ikke til?
De tar med andre ord folk som er et problem i trafikken? Og det kan vel ikke være gærnt?De tar ikke bare de som kjører for fort da men også de som kjører for sakte!
Har noen sagt at det er ett problem??De tar med andre ord folk som er et problem i trafikken? Og det kan vel ikke være gærnt?
Nei jeg vet ikke... Virket som du var litt imot kontroller. Mulig jeg misforstod.Har noen sagt at det er ett problem??
Men du varsler jo? Du skrev det lenger opp.Har noen sagt at det er ett problem??
Jeg er så absolutt ikke mot kontroller neiNei jeg vet ikke... Virket som du var litt imot kontroller. Mulig jeg misforstod.