Var moren din hjemmeværende?

Nei hun var i jobb og etterhvert studerte i tillegg men klarte bake brød, vaske store huset og ta seg av ungene likevel [8D][:)]

Er født i 87.

Nei, begge jobbet fullt.
Vi var hos dagmamma (naboen vår), og i barnehage siste året før vi begynte på skolen.

Jepp det var hun! Når jeg var 3 år så begynte jeg i korttidsbhg (10-14 tre dager i uka). De gode minnene jeg har fra jeg var lita, og mamma var hjemme, sitter godt i meg! [:)] Mamma var alltid hjemme når jeg kom hjem fra skolen, jeg har aldri vært "nøkkelbarn".
Jeg har en pappa som alltid har jobbet veldig mye, så han hadde lange dager på jobb, derfor var det godt at ihvertfall mamma var hjemme.

Jeg ser jeg i ferd med å utvikle meg likens selv. Sambo har lange dager, og kommer ofte ikke hjem før etter ungene er i seng på kvelden. Han kommer til å jobbe like mye i all sin tid fremover (deleier i firmaet til faren, som han skal ta over etterhvert). Så da skal ihvertfall jeg være her for ungene når de er små. Være hjemme når de kommer fra skolen osv (ihvertfall de første årene).

Mamma var i full jobb hele barndommen min - og pappa også. Mamma kom hjem og laget middag til meg og bror før hun dro tilbake på jobb igjen. Jeg var hos dagmamma fra jeg var 1 år.
Skjønner ikke hvordan mamma orket! Pappa var langtransport sjåfør,og borte i lange perioder. Husker ennå hvor glad mamma ble når pappa fikk jobb som selger,og bare var borte mandag til torsdag..

De jobbet fullt begge to!
Drev hver sin bedrift så de jobba mye!
Vi bodde i generasjonsbolig så farmor var jo alltid i nærheten :)

Ja mamma var hjemme med meg til jeg begynte på skolen...

hun var hjemme til jeg var 8

Ja hjemmeværende var hu men ikke noe hjemme bakt brød hos oss for og si det sånn[&:]

Hun var hjemme på fulltid til jeg var 3 år, jobba deltid til jeg begynte på skolen.

Ja, fikk hjemmelaget brød avogtil.

ja, det var hun. var hjemme til vi begynte i 1 klasse.

Jeg er 73 modell og mamma og pappa jobbet begge 100% hele min barndom. Pappa jobbet natt og mamma jobbet 9-17 hver dag, 10-19 om torsdagen og 9-14 annenhver lørdag.

[:)]

Mamma var hjemme ja, ho var alenemamma hele oppveksten vår..ikke så veldig husmor emne så aldri ferdig bakt noen ting eller stunder hvor vi lagde pynt eller annet sammen..desverre!

Hun gikk hjemme med meg til det året jeg skulle fylle 5 år. Da begynte jeg i kortidsbarnehagen og hun fikk seg en kveldsjobb bare for å komme seg ut litt[:)]
Edit: jeg er født i 88 forresten

moren min har vært hjemme i alle år.. Hun fullførte siste året på høgskole etter jeg var født, og har vært hjemme siden. Jeg er 24 nå[;)]

Jeg er født på midten av 80-tallet, og begge mine foreldre var yrkesaktive når jeg var liten. Husker jeg pleide å være med mamma på jobb før barnehagen åpnet på morgenen og fylte lommene mine med konfekt og kamferdrops til senere på dagen (mamma jobbet på sykehjem) :P

Mamma var vel hjemme noen år ja.. kanskje 4-5. Og så gikk ho og en mamma sammen og var dagmammaer for hverandre. Så vi lekte jo bare hos den andre når mamman vår hadde deltidsjobb[:)]. Jobbet vel fullt fra jeg begynte på skolen. Født 1980.
Pappa jobba mye i utlandet, ofte 3mnd borte av gangen... så derfor ble det minimalt med jobbing for mamma for å klare alt alene.

All mat var laga fra bunn hjemme... men husker ikke hvordan brød var... både hjemmebakt og ikke.

Min mor var ikke hjemmeværende, men bakte likevel brød - akkurat som meg..

Back
Topp