Var moren din hjemmeværende?

Begge mine foreldre er uføre så de var hjemme begge to. Sjelden vi hadde hjemmebakt brød da [8D]

Pappa var hjemmeværende når jeg var helt liten og så var mamma litt hjemme og så var pappa hjemme igjen å drev gård mens mamma begynte å jobbe som en helt [:D]
Føler meg veldig heldig for har et kjempe godt forhold til min far, mye bedre enn de fleste av venninne mine [:)]

mamma har jobbet 100% helle livet mitt.. jeg har føddt i begyndelsen av 80tallet....
og selv om hu jobbet 100% så fekk vi hjemmelaget brød [8D]

Hun var hjemme frem til jeg gikk i 5. eller 6. klasse [:)]

Min mor jobbet i fjøset og på gården, så jeg var aldri i barnehage. Jeg var med på alt hun gjorde, eller så var jeg hos bestemor og bestefar i nabohuset. Jeg ville aldri finne på å kalle henne hjemmeværende.

Pappa jobbet langt borte.

Hun var vell hjemme dei 2-3 første årene trur jeg, etter det jobbet hun mens Bestemor passet meg

hun ble ufør når jeg var rundt 3-4, før det jobbet mamma. pappa jobbet.

Hun var ikke hjemmeværende nei.. Pappa var i militæret det første året jeg levde, så vi bodde hjemme hos mormora mi, jeg begynte i bhg (mormora mi jobbet der) da jeg var 6 mnd gammel, da tok mamma siste året på vgs, slik at hun var ferdig utdannet hjelpepleier. Etter det har hun jobbet 100% stort sett hele tiden, med unntak av da hun var i permisjon med lillesøstra mi da[;)] Da jeg var 11 år begynte hun på deltidstudier for å bli sykepleier og jobbet 50-60% ved siden av..

Var ikke så ofte det ble hjemmebakt brød, nei[8D]

Er forresten født i 90[;)]

mamma var hjemmeværende til jeg begynte i 3klasse. jeg er født i 80tallet

Mamma var hjemme til vi alle hadde begynt på skolen. Hun var hjemme i 9 år.

Mamma var hjemmeværende fra min storesøster ble fødd til min lillesøster begynte på skolen.
Vi er 4 søsken, mmellom meg og store søster er det 13 mnd, og så 4 år ned til broren min, og 4 nye år ned til min lillesøster..

Jeg er født i 84

nei, men ho jobbet mye kvelder. de få gangene ho jobbet dagvakt var jeg hos bestemor.

til jeg var rundt 3 jobba hun, så har hun vært hjemmeværende siden..hatt lit deltidsjobber.

Ja, mamma var hjemmeværende med oss... Hu jobbet vel 2 kvelder i uka[:)]
Hun er forøvrig hjemmeværende ennå[8D]

ja hun var hjemmeværende. Om hun bakte brød kan jeg ikke huske[8D]

Begge mine foreldre var i full jobb fra jeg var 1 år. De første årene hadde jeg en dagmamma som var hjemme med meg, og da jeg var 3 år begynte jeg i barnehage.

86 modell.

Mamma var hjemmeværende, men fikk da ikke hjemmebakt brød av den grunn [8D]
Hu var dagmamma da og støttekontakt i sikkert 20 år (+).

Ja, stort sett, men hun jobbet litt innimellom.

Back
Topp