Her blir det mellombror som begynner på skolen neste høst! Så da er vi i samme båt!
Så gøy. Blir spennende å se hvordan det blir
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her blir det mellombror som begynner på skolen neste høst! Så da er vi i samme båt!
Veldig planlagt, men samtidig veldig overrasket over å bli gravid 3 uker etter uttak av spiral!
Overhode ikke planlagt, og fortsatt ikke sikker på om jeg vil gjennomføre dette.
Huff da! Det kan ikke være en særlig enkel situasjon å være i Håper du finner ut av det! Ønsker deg masse lykke til med det valget du skal ta - jeg er sikker på at du velger det som er riktig for deg uansett!
Takk for det! Mye som må med i beregningen her. Minste er prematur og har en del utfordringer som krever sitt. Han er ikke mer enn 12 mnd korrigert alder. Mellomste har en tumor han får behandling for, som også krever en gid del tid. Eldste begynner på ungdomsskolen og blir tenåring. Vi er begge i full jobb. Jeg bruker å gå ned for telling med heftig hyperemesis, type innlagt i månedsvis. Og har siden sist fått påvist en ganske alvorlig sykdom. Såeh, spørsmålet er hvor mye mer vi tåler før strikken ryker...