Var dette planlagt?

Ja, i den forstand at vi prøvde (og har gjort det i flere år). Men trodde ikke vi hadde lagt inn aksjer til riktig tid. Innsett nr. 2 (IVF) skulle jo bli nå i august, så var mest innstilt på det:rolleyes: Men det var en utrolig lykkelig dame som kunne lese av to streker da jeg sjekket før jeg evt. skulle begynne på medisiner pga innsettet.
 
Kjempeoverraskelse!! Visste når EL var, og vi unngikk de dagene! Og vi brukte 4 år, ink et år med IVF og 6 forsøk, før vi fikk førstemann for 9 mnd siden! Kan egentlig ikke få barn naturlig!
 
Veldig planlagt, men EL kom en uke før tiden så det var ikke planlagt aksjelegging! Det var min siste EL før IVF i september, så om dette går veien er det helt sykt :nailbiting:
 
Overhode ikke planlagt, og fortsatt ikke sikker på om jeg vil gjennomføre dette.
 
Overhode ikke planlagt, og fortsatt ikke sikker på om jeg vil gjennomføre dette.

Huff da! Det kan ikke være en særlig enkel situasjon å være i :( Håper du finner ut av det! Ønsker deg masse lykke til med det valget du skal ta - jeg er sikker på at du velger det som er riktig for deg uansett!
 
Ikke planlagt. Har en fra før og er godt etablert med samboer og alt, så syntes dette er en hyggelig overraskelse. Er ikke så sikker på at samboeren syntes det er like positivt da han hadde sett for seg kun ett barn, men det kommer seg nok❤️
 
Huff da! Det kan ikke være en særlig enkel situasjon å være i :( Håper du finner ut av det! Ønsker deg masse lykke til med det valget du skal ta - jeg er sikker på at du velger det som er riktig for deg uansett!

Takk for det! Mye som må med i beregningen her. Minste er prematur og har en del utfordringer som krever sitt. Han er ikke mer enn 12 mnd korrigert alder. Mellomste har en tumor han får behandling for, som også krever en gid del tid. Eldste begynner på ungdomsskolen og blir tenåring. Vi er begge i full jobb. Jeg bruker å gå ned for telling med heftig hyperemesis, type innlagt i månedsvis. Og har siden sist fått påvist en ganske alvorlig sykdom. Såeh, spørsmålet er hvor mye mer vi tåler før strikken ryker...
 
Takk for det! Mye som må med i beregningen her. Minste er prematur og har en del utfordringer som krever sitt. Han er ikke mer enn 12 mnd korrigert alder. Mellomste har en tumor han får behandling for, som også krever en gid del tid. Eldste begynner på ungdomsskolen og blir tenåring. Vi er begge i full jobb. Jeg bruker å gå ned for telling med heftig hyperemesis, type innlagt i månedsvis. Og har siden sist fått påvist en ganske alvorlig sykdom. Såeh, spørsmålet er hvor mye mer vi tåler før strikken ryker...

Oi, det skjønner jeg godt.. Jeg har ikke så mange råd å gi, dette må dere kjenne på helt selv - har stor forståelse for at dere må gjøre en grundig vurdering. Jeg vil bare sende masse varme tanker i deres retning. Håper det går bra med dere :Heartred
 
Planlagt her:)Men ble veldig overrasket over at det klaffet på første forsøk. Hadde sett for oss flere måneder med prøving og ikke barn så tidlig som april.
 
Både ja og nei. Det har vært planlagt i åresvis, men ikke at det skulle komme nå. Tror ikke på at jeg er gravid, selv om absolutt alle tester jeg har tatt den siste uka har vært positive!
 
Planlagt :) flaks d akkurat ble april, for vi har prøvd i 9 mnd. :)
 
Delvis planlagt Hadde en plan om at det kom til å gå litt tid etter å tatt ut spiralen, men det var en dårlig plan
 
Her var det ikke planlagt, hadde fått time hos legen for vi skulle sette inn p-stav!! Jeg fikk ei jente i februar som vi brukte 3 år på å få å den andre jento vi har tok det 5 år å få så tenkte ikke att det skulle gå så fort denne gangen!! Men den lille i magen er velkommen av både store å små :Heartred:Heartred
 
Last edited:
Planlagt, men som så mange andre trodde jeg aldri spiren skulle sitte på første forsøk.
 
Back
Topp