Var dette planlagt?

LSB

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Påskekyllingene 2020
Her var det ganske så planlagt, men det er kanskje ikke sånn for alle? Noen som fikk en stor overraskelse?
 
Veldig planlagt ❤️
 
vi planla å starte prøvingen til vinteren, så det var i tankene men at jeg er gravid alt nå var en stor overraskelse :) Så vet vi jo godt at ingenting kan planlegges, livet skjer jo mens vi planlegger det, så var det jo verdens koseligste overraskelse :)
 
Veldig planlagt, men samtidig veldig overrasket over å bli gravid 3 uker etter uttak av spiral!
 
Veldig planlagt her også. Første forsøk etter at vi gifta oss i juni :)
 
Jeg slutta tok ut p-stav i januar 17, har prøvd siden så veldig planlagt!
 
Var planlagt men etter 1 år så sluttet jeg å tro det kom til å skje, så ble et stort sjokk når eg fikk positiv test :D
 
Veldig planlagt her også for tanken var å kunne være litt hjemme når den eldste jenta vår skal begynne på skolen neste høst:happy:
 
Planlagt :)
 
Har du hatt det slik selv eller kjenner du noen som har kpmbinert baby og førsteklassing?

Eldste begynte på skolen og yngste vart fødd i okt, gikk 50% på høyskole det halv året og var derfor en del hjemme. Er noe med å spør førsteklassingen ved hjemkomst hvordan dagen har vært og kunne hjelpe med lekser med engang. Også gøy å følge til skolen eller bussen med en trilletur om været er greit og formen fin.
 
Back
Topp